بهترین سریال‌ها همانند سریال The Flash

در این مطلب قرار است به معرفی بهترین سریال‌ها مشابه سریال فلش بپردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین سریال‌ها همانند سریال The Flash

کاراکتر فلش یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌ها به شمار می‌رود و سریال فلش (The Flash) به محبوبیت این کاراکتر افزوده است. سریال فلش محصولی از شبکه سی دبلیو است.

در این مطلب قرار است به معرفی بهترین سریال‌ها مشابه سریال فلش بپردازیم. با ما همراه باشید.

سریال ارو (Arrow)

Arrow

Arrow

سریال ارو، سریالی بوده است که اروورس را شروع کرده است. این سریال داستان اولیور کوئین با بازی استیون امل (Stephen Amell) را بازگو می‌کند. او یک میلیاردر است که کشتی او در یک جزیره به گل می‌نشیند و او مهارت‌هایی را یاد می‌گیرد که او را به بزرگترین کمان‌دار جهان تبدیل می‌کند. پنج سال بعد، او به شهر خودش باز می‌گردد تا از این مهارت‌های خود برای مبارزه با فساد و جرم و جنایت استفاده کند. سریال ارو شامل هشت قسمت است که در آن، ابرقهرمانان دیگری حضور دارند. حتی کاراکتر فلش در فصل دوم این سریال حضور داشته است.

سریال افسانه‌های فردا (DC’s Legends of Tomorrow)

DC's Legends of Tomorrow

DC’s Legends of Tomorrow

سریال افسانه‌های فردا، یک سریال اصیل از دنیای ارو ورس به شمار می‌رود. این سریال تمام کاراکترهای مکمل از سریال‌های دی‌سی شبکه سی دبلیو را در کنار یکدیگر قرار داده است. سریال افسانه‌های فردا، یکی از هیجان‌انگیزترین سریال‌های ارو ورس به شمار می‌رود و هر فصل آن، حد و مرزهای جدید را فتح می‌کند. سریال افسانه‌های فردا، سریالی دیوانه‌وار، خنده‌دار و جذاب است که پس از گذشت فصل اول، از تماشای آن بسیار لذت خواهید برد.

سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD)

Agents of SHIELD

Agents of SHIELD

سریال ماموران شیلد، در ابتدا، یک سریال علمی – تخیلی و جاسوسی بوده است که در دنیای سینمایی مارول جای گرفته است. قدرت‌های ماورایی و موضوعات مرتبط به بعدا به این سریال اضافه شده است. سریال ماموران شیلد در پایان مسیر خود، یک دنیای کامل خلق کرده بود که دارای داستان‌های جالب و کاراکترهای جذاب بوده است. سریال فلش دارای جنبه‌های علمی-تخیلی بسیار زیادی است و اگر این جنبه‌ها را دوست داشتید، پس حتما باید به تماشای سریال ماموران شیلد بنشینید. مطمئنا سریال ماموران شیلد شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. سریال ماموران شیلد دارای هفت فصل است که همگی آن‌ها روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس در دسترس هستند.

سریال عدالت‌جویان جوان (Young Justice)

Young Justice

Young Justice

سریال عدالت‌جویان جوان در مورد تیمی از قهرمانان جوان است که همگی آن‌ها، دستیار و پیروی اعضای لیگ عدالت هستند. سریال عدالت‌جویان جوان یک دنیای کل از دی‌سی خلق کرده است و برداشت جالبی از قهرمانان و شروران کتاب‌های کمیک دی‌سی داشته است. حضور کاراکتر کید فلش در سریال فلش بسیار خاطره‌انگیز اما کوتاه بوده است اما سریال عدالت‌جویان جوان، برداشت بسیار خوبی از این کاراکتر داشته است.

سریال ناجورها (Misfits)

Misfits

Misfits

سریال ناجورها، سریالی بریتانیایی و ابرقهرمانی است که به شدت نادیده گرفته شده است و مطمئنا با تماشای آن، شگفت‌زده خواهید شد. سریال ناجورها، داستان گروهی از بزهکاران جوان را روایت می‌کند که از یک طوفان الکتریکی عجیب، قدرت‌هایی بدست می‌آورند. داستان آن‌ها بسیار شبیه به فلش است اما اوضاع داستان در سریال ناجور‌ها بسیار دیوانه‌تر است. سریال ناجورها، یک اثر احمقانه و تلخ است که با نقش‌آفرینی بسیار عالی از سوی بازیگرانش همراه شده است. تاکنون پنج فصل از این سریال پخش شده است.

سریال چه می‌شود اگر…؟ (What If)

What If...?

What If…

یکی از چیزهایی که سریال فلش به ارو ورس معرفی کرد، مفهوم مولتی ورس بوده است. از همین جهت، مشترکاتی با سریال انیمیشنی چه می‌شود اگر …؟ دارد. این سریال انیمیشنی نیز به معرفی مولتی ورس در دنیای سینمایی مارول پرداخته است. هر قسمت از این سریال به موضوعات متفاوتی می‌پردازد. این سریال انیمیشنی بسیار سرگرم‌کننده و گیرا است و دارای داستان‌های جالبی از ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول است. فصل اول این سریال روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شده و اخیرا برای فصل دوم تمدید شده است که در سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد.

سریال اسمالویل (Smallville)

Smallville

Smallville

حتی قبل از ارو ورس، اقتباس‌های بسیار خوبی از کاراکترهای دی‌سی در دنیای سریال وجود داشته‌اند. احتمالا یکی از مشهورترین سریال‌های دی‌سی قبل از دروان ارو ورس، سریال اسمالویل بوده است. این سریال به داستان کلارک کنت می‌پردازد. نقش او را در این سریال، تام ولینگ بازی می‌کند. سریال اسمالویل برای ده فصل ادامه داشته است. گرچه ده فصل طول کشیده تا این سریال داستان تبدیل شدن کلارک کنت به سوپرمن را بازگو نماید اما واقعا سفی هیجان‌انگیز و جذاب بوده است.

سریال فلش (The Flash) 1990

Honorable Mention: The Flash (1990)

Honorable Mention: The Flash (1990)

مطمئنا این فهرست بدون اشاره به سریال فلش دهه نود میلادی کامل نمی‌شده است. این سریال تنها برای یک فصل پخش شده بود اما منبع الهامی برای سریال فلش جدید بوده است. اشاره‌های بسیار زیادی از این سریال در سریال فلش جدید وجود دارند. از جمله این اشاره‌ها می‌توان به حضور جان وزلی شیپ اشاره کرد. او نقش بری الن را در سریال دهه نود بازی کرده است و در ارو ورس، نقش پدر بری الن به نام هنری را به تصویر کشیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر