انتخاب بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس و یا به بیانی ساده تر رنگ های مناسب برای جهیزیه عروس چه هستند؟ با توجه به اینکه رنگ یکی از معیارهای اصلی در هر خرید و انتخابی محسوب می شود، از شما دعوت می کنیم در این مطلب همراه آرگا باشید.

انتخاب بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

وقتی تصمیم به سفر می گیرید، برای سفر خود تدارک لازم سفر را می بینید. آغاز سفر زندگی دو نفره نیز به همین صورت است، چه بسا که قرار است زوجین در مسیری طولانی همراه یکدیگر باشند. جهیزیه به مثابه کوله بار سفر است که باید با دقت انتخاب شده و بتواند رفاه و آسایش همسفران مسیر را برطرف سازد. یکی از فاکتورهای حائز اهمیت در تهیه جهیزیه عروس، رنگ است که در این مطلب می خواهیم در محور بهترین رنگ برای جهیزیه عروس قلم بزنیم.

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

معرفی بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

همان طور که در بالاتر گفته شد، رنگ یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید جهیزیه عروس به شمار می رود. از میان تنوع رنگ های گرم و سرد، رنگ های اصلی و فرعی، مکمل و مشابه و … بهره ببرید. همچنین نکته ای که هنگام انتخاب و خرید جهیزیه باید مدنظر داشته و به کار ببرید؛ کلاسیک و یا مدرن بودن سبک طراحی منزل و وسایل جهیزیه می باشد.

نمی توان یک رنگ را به عنوان بهترین رنگ جهت انتخاب و خرید جهیزیه عروس معرفی کرد. قطعا تعدادی از رنگ ها وجود دارند که به تنهایی و یا با ترکیب یکدیگر مناسب می شوند.

در ادامه می توانید نمونه های از خرید جهیزیه به رنگی های مختلف سفید، صورتی، سیاه سفید، فیروزه ای، طلایی، بنفش، قرمز، طوسی، سبز، و کرم قهوه ای را مشاهده نمایید.

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

انتخاب برترین رنگ برای جهیزیه عروس

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

ترکیب رنگ ها

شاید رنگ سفید را بتوان یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین رنگ برای جهیزیه عروس دانست؛ با توجه به معنا و مفهوم زیبای سفید مبنی بر پاکی و زلالی, انتخاب خوبی به شمار می رود. رنگ سفید و سایر رنگ های روشن زودتر کثیف و لکه می شوند و کوچکترین لکه ها را نیز نشان می دهند. اما با انتخاب رنگی ترکیبی می توانید هم از زیبایی رنگ سفید و رنگ های روشن و دیگر رنگهای کمی تیره تر بهره ببرید.

  • ترکیب رنگ های سفید – آبی نیلی – خاکستری
  • ترکیب رنگ های سفید و سیاه – خاکستری – سبز
  • ترکیب رنگ های سفید – آبی – قرمز – سبز
  • ترکیب رنگ های سفید – آبی آسمانی – سرمه ای
  • ترکیب رنگ های سفید – خاکستری – سیاه
  • ترکیب رنگ های سفید – خاکستری – ارغوانی
  • ترکیب رنگ های سفید – سبز – نارنجی
  • ترکیب رنگ های سفید – بنفش – سبز پاستیلی
  • ترکیب رنگ های نقره ای – خاکستری – زرد
  • ترکیب رنگ های شیری – گلبهی – کرمی
  • ترکیب رنگ های نقره ای – خاکستری – زرد

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

همچنین ترکیب های دو رنگی مانند سفید و سیاه، صورتی و بنفش، قرمز و طلایی، کرم قهوه ای و در نهایت جهیزیه های گل گلی گونه ی جدید و شیکی از جهیزیه هستند که اغلب از سوی خانم های خوش سلیقه انتخاب می شوند و هریک از این رنگ ها می توانند به عنوان بهترین رنگ برای جهیزیه عروس در نظر گرفته شود.

جهیزیه گل گلی به دلیل نقش دار و شامل چند رنگ بودن تنوع دلچسب و حس و حال فوق العاده ای را ایجاد می کند که پیشنهاد می کنیم حتما آن را نیز در لیست انتخاب هایتان قرار دهید.

 رنگ های مناسب و محبوب برای جهیزیه عروس

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

نکات لازم برای جهیزیه عروس با رنگ روشن

  • اگر انتخاب شما جهیزیه عروس سفید و یا با رنگ های روشن می باشد؛ خوب است به چند مورد توجه داشته باشید: چرا که سفید و به طور کلی رنگ های روشن با وجود زیبایی خیره کننده؛ در صورت رعایت نکردن چند نکته ممکن است شما را در انتخاب خود دلسرد کنند. البته که رنگ سفید رنگی است که به راحتی با تمامی رنگ ها ترکیب شده و در مراسم شادی همچون ازدواج و عروسی و جهیزیه همیشه حرف زیادی برای گفتن دارد و ما منکر آن نیستیم اما تنها می خواهیم شما را با چند مورد آشنا نماییم.
  • در صورتی که خواهان طراحی های منزل دارای زرق و برق بسیار هستید؛ همین ابتدای راهی پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن به میزان زیاد و به تنهایی به کار نبرید، زیرا موجب می شوند محیط های خالی خانه جلوه بالایی پیدا کنند.

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

  • جهت محیط های گوناگون منزل، از طراحی ها با رنگ های گوناگون بهره ببرید. یعنی از ترکیب چند رنگ استفاده کنید.

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

  • توجه داشته باشید در هنگام چیدمان جهیزیه عروس، رنگ های روشن به صورت متمرکز در کنار یکدیگر قرار نگیرند. می توانید از رنگ های کمی تیره و مات تر در کنار این رنگ ها استفاده نمایید. به عنوان مثال از رنگ سیاه در کنار سفید، و از رنگ قهوه ای در کنار رنگ کرم و ….. بهره ببرید.

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

  • اگر از رنگ روشن برای وسایل اصلی و بزرگ منزل استفاده می کنید؛ اکسسوری و سایر لوازم تزیینی را رنگی برگزینید.

آشنایی با برترین رنگ برای جهیزیه عروس

  • فرش، مبل، پرده و دیگر لوازم تزیینی را می توانید از میان رنگ های فرعی و مکمل، دارای تیرگی بیشتر از رنگ اصلی، رنگ های خنثی مانند خاکستری و سفید انتخاب نمایید.

آشنایی با بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

  • و یا می توانید پرده، مبل و فرش و همچنین سرویس آشپزخانه را از میان رنگ های دارای تیرگی بیشتر از رنگ های منتخب و دیگر وسایل را از میان رنگ های روشن انتخاب کنید.

آشنایی با برترین رنگ برای جهیزیه عروس

  • می توانید فصل ها را به منزل خود بیاورید و حال و هوای دلچسبی ایجاد کنید. به عنوان مثال از رنگ های قرمز، نارنجی و زرد و یا از رنگ های سبز، صورتی، زرد بهره ببرید. نکته ای که در رابطه با ترکیب رنگ ها می توان گفت که از میان این رنگ ها، یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی برگزینید و بیشتر مورد استفاده قرار دهید.

بهترین رنگ برای جهیزیه عروس

انتخاب و خرید جهیزیه یکی از بخش های مهم هر ازدواجی است که در آن باید به مواردی همچون طرح، مدل، اندازه، جنس، رنگ و برند آن توجه نمایید. که البته باید تمامی آنها با یکدیگر هارمونی داشته باشند.

در رابطه با بهترین رنگ برای جهیزیه عروس می توان گفت که جهیزیه انتخابی باید دارای رنگی زیبا، شیک و به روز، دارای هارمونی، مناسب با روحیه و البته مناسب با سلیقه ی شما باشد. البته که حرف اول سلیقه و دلخواه شما است؛ اما لازم است به مواردی که در این مطلب ذکر شد نیز توجه نمایید. در ادامه برای آشنایی با راهنمای خرید ظروف چینی جهیزیه عروس بر روی لینک کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان