امارات نقش اول سریال فیفای صهیونیست/ فوتبال روی منازل تخریب شده فلسطینی‌ها

امارات نقش اول فیفای صهیونیست برای اجرای پروژه عظیم عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر شد.

به گزارش مشرق، جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) این روزها سردمدار عادی سازی روابط کشورها با رژیم اشغالگر قدس شده و با اقدامات بنیادینی می خواهد این پروژه عظیم را به جلو هدایت کند.

* استارت پروژه فوتبالی عادی سازی روابط با رئیس فیفا

رئیس فیفا بعد از سفر به سرزمین های اشغالی و پیشنهاد برگزاری جام جهانی 2030 به میزبانی مشترک رژیم اشغالگر و امارات، پروژه عظیم عادی سازی روابط با صهیونیست ها در مستطیل سبز را کلید زد.

امارات نقش اول سریال فیفای صهیونیست/ فوتبال روی منازل تخریب شده فلسطینی‌ها

شاید در نگاه اول این اقدام فیفا برای عادی سازی روابط اتفاق مهمی نباشد ولی تریبونی بسیار تاثیرگذار در جهان است تا چهره زشت صهیونیست ها را با فوتبال تطهیر کند.

اقدام ناقض حقوق بشر رئیس فیفا بعد از ملاقات از موزه به اصطلاح صلح که روی مقبره مامن الله فلسطینی ها بنا شده، اعتراضات شدیدی را از سوی سازمان های حقوق بشر و مسلمانان به همراه داشت.

* امارات دست راست فیفا برای خدمت به صهیونیست ها

به نظر می رسد این نمایش اینفانتینو در سرزمین های اشغالی پیش درآمدی برای کشورهای حاشیه خلیج فارس شد تا با جرات بیشتری به عادی سازی روابطشان با رژیم اشغالگر بپردازند. امارات در راس کشورهای عربی قرار دارد که پیشبرد پروژه عظیم عادی سازی را برعهده دارد.

امارات نقش اول سریال فیفای صهیونیست/ فوتبال روی منازل تخریب شده فلسطینی‌ها

اماراتی ها به اولین کشور عربی و مسلمان تبدیل شدند که به صورت رسمی روابطشان را با رژیم اشغالگر عادی کردند. پروژه عادی سازی با صهیونیست ها در ورزش هم از 10 سال گذشته با همت این شیخ نشین ها کلید خورد و هم اکنون نیز برای پیشبرد آن تمام تلاش خود را صرف کرده و می کنند.

* استارت پروژه با برگزاری تورنمنت فوتبالی در سرزمین‌های اشغالی

حضور رئیس فیفا در امارات و سرزمین اشغالی و امضای توافق نامه همکاری بین فدراسیون های امارات و اسرائیل در فوتبال، اولین پروژه عادی سازی روابط را کلید زد. تورنمنت فوتبالی به میزبانی کشور اشغال شده فلسطین در این هفته برگزار می شود که نقش اول عادی سازی روابط با صهیونیست ها را امارات بازی می کند.

امارات نقش اول سریال فیفای صهیونیست/ فوتبال روی منازل تخریب شده فلسطینی‌ها

تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم های ملی روسیه، آلمان، امارات و رژیم اشغالگر برگزار خواهد شد. کاروان تیم ملی جوانان امارات روز گذشته (شنبه) وارد سرزمین اشغالی شد.

رسانه های عبری زبان، حضور تیم ملی امارات را پوشش گسترده دادند تا خودشان را حامی صلح بدانند اما این خیانت اماراتی ها در حالی رقم می خورد که رژیم صهیونیستی جنایت های زیادی را علیه مردم فلسطین و بالاخص نوار غزه مرتکب شده است.

* استقبال صهیونیست‌ها از تیم ملی فوتبال امارات

در زیر می توانید استقبال صهیونیست ها از اماراتی ها را تماشا کنید. این شوی ورزشی برای تطهیر کشتار کودکان مظلوم فلسطین انجام شده است.

در اولین بازی تورنمنت دوستانه در سرزمین اشغالی، تیم ملی امارات به مصاف میزبان اشغالگر خواهد رفت. نکته جالب این است که این مسابقه در استادیوم نتانیا که روی خرابه های روستای «ام خالد» در نزدیکی منطقه طولکرم بنا شده، برگزار می شود که خود گویای جنایت ها و خیانت ها به این سرزمین است.

* برگزاری فوتبال روی منازل تخریب شده فلسطینی‌ها

تیم ملی امارات باید در ورزشگاهی حاضر شود که روی خانه های فلسطینی ها بنا شده و آثار اشغالگری در این استادیوم وجود دارد. فوتبال به عنوان  ورزشی پرتماشاگر و تاثیرگذار می تواند تریبولی برای آزادی خواهان باشد که این نمایش بر ضد اشغالگران شود و ماهیت اصلی صهیونیست ها که روی یک روستای فلسطینی ورزشگاهی ساختند را نشان دهد.

* امارات نقش اصلی سریال فیفا برای خدمت به صهیونیست‌ها

رئیس فیفا پروژه ای بزرگ برای عادی سازی روابط کشورهای مختلف از طریق فوتبال با رژیم اشغالگر را کلید زده که امارات نقش اول این سریال پیچیده  را ایفا می کند. هزینه های چند صد میلیون دلاری صهیونیست ها برای تطهیر چهره زشت خودشان آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

البته این خیانت بزرگ اماراتی ها از سوی کشورهای مسلمان و حقوق بشر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و در فضای مجازی و بالاخص در توئیتر لفظ «خیانت» و «خائن» از واژه های پرکاربرد برای اماراتی هاست که به آرمان مقاومت فلسطین خیانت کردند و با صهیونیست های کودک کش دست دوستی دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان