هادی طباطبایی در گفتگو با مشرق:

ارزش این ۳ امتیاز استقلال آخر فصل مشخص می‌شود/ بازی ندادن مجیدی به مظاهری منطقی است

پیشکسوت استقلال گفت: اگر مظاهری مشکلاتی با تیم دارد من خبر ندارم و نمی توانم نظر بدهم. ولی از لحاظ منطق فوتبالی می گویم چون دیگر گلرها خوب کار کرده اند دلیلی برای تعویض آن ها وجود ندارد.

سرویس ورزش مشرق - تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر موفق شد در یک بازی حساس میهمان مدعی خود سپاهان را شکست داده و موقتا صدرنشین لیگ برتر شود. هادی طباطبایی در گفتگو با مشرق در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی بود و چون بین دو تیم بالانشین و مدعی انجام می شد، 6 امتیازی محسوب می شد. این 3 امتیاز در انتهای فصل بیشتر به چشم خواهد آمد. اما بازیکنان استقلال با این برد نباید مغرور شوند و تا روز آخر دست از تلاش برندارند. این برد از لحاظ روانی قطعا تاثیر داشت و مهمتر از آن اینست که تیم دارد شکل واقعی خودش را پیدا می کند. خصوصا از لحاظ دفاعی خیلی خوب کار کرده اند. امیدوارم از لحاظ هجومی هم به ان شکل مطلوب دست پیدا کنند.

وی درخصوص خروج چندباره رشید مظاهری از لیست استقلال هم اظهار داشت: به نظر من چیز عجیبی نیست، سرمربی با توجه به تمرینات بهترین ها را برای بازی انتخاب می کند. در بازی های اخیر هم دو دروازه بان دیگر (حسینی و رضایی) خوب کار کرده اند و تیم نتیجه گرفته است.

وی درخصوص ارتباط این خط خوردن ها به مشکلات مظاهری با مدیریت قبلی و قصد رفتن از استقلال اظهار داشت: آن مسائل مربوط به مدیریت قبلی بوده و به مدیریت جدید ارتباطی ندارد. من دلیل خاصی برای این خط خوردن ها نمی بینم و از نظر من دیدگاه فنی است. وقتی رقبای وی در تیم خوب کار می کنند مربی دلیلی برای عوض کردن ان ها نمی بیند. اگر به ترکیب برگردد و استقلال نتیجه نگیرد خود رسانه ها نمی پرسند که چرا مجیدی این تغییر را انجام داد؟

وی افزود: تصمیم گیرنده اول و آخر سرمربی تیم است و مظاهری هم باید با نظم و انضباط و انجام تمرینات مثل همه بازیکنان منتظر یک فرصت مناسب باشد تا جایگاه خود را به دست بیاورد. اگر هم مشکلاتی با تیم دارد من خبر ندارم و نمی توانم نظر بدهم. ولی از لحاظ منطق فوتبالی می گویم چون دیگر گلرها خوب کار کرده اند دلیلی برای تعویض آن ها وجود ندارد.

طباطبایی در خصوص اینکه آیا با ادامه این روند مظاهری شانسی برای دومین حضور پیاپی در جام جهانی دارد یا نه، گفت: کسی که بازی نکند قطعا شانسی برای حضور در تیم ملی ندارد. اما بازهم اگر از فرصت هایی که برایش مهیا می شود استفاده کند می تواند برگردد. به هر حال باید قدر جایگاه خودش را می دانست. همه بازیکنان سرمایه ملی هستند و هر کسی که از فرصت هایش استفاده کند نتیجه می گیرد. به نظر من رضایی هم هنوز جوان است و باید چند سال خوب کار کند که بتوان به عنوان یک گلر مطمئن روی او حساب باز کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان