مدل های مانیکور فرانسوی به همراه آموزش مراحل انجام آن

در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا آموزش مدل مانیکور فرانسوی و تصاویری از انواع مدل های مانیکور ناخن با سبک فرانسوی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

مدل های مانیکور فرانسوی به همراه آموزش مراحل انجام آن

اگر تمایل دارید ناخن هایتان شیک و طبیعی تر به نظر برسند بهتر است به کمک مدل مانیکور فرانسوی به ناخن های خود فرم و حالت بدهید همچنین در این سبک مانیکور به قسمت بالایی ناخن لاک صورتی روشن یا لاک مات براق زده می شود.

مدل مانیکور فرانسوی شیک و زیبا

امروزه اغلب خانم ها به فرم و دیزاین ناخن های خود اهمیت زیادی می دهند و روش های زیادی برای دیزاین و مانیکور ناخن ها وجود دارد. مانیکور فرانسوی از انواع مانیکورهایی است که شبیه به کاشت ناخن می باشد و این مانیکور برای خانم هایی که تمایل دارند ناخن طبیعی داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می رود.

مدل مانیکور فرانسوی زیبا

آموزش مانیکور به سبک فرانسه

1.ابتدا سطح ناخن هایتان را به کمک لاک پاکن هایی که فاقد استون هستند تمیز کنید.

2. درون ظرفی مناسب آب ولرم را به همراه یک قاشق چایخوری هیدروژن پراکسید و شامپو بریزید سپس دست هایتان را به مدت 15 دقیقه در این محلول قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده دست هایتان را بشویید و به آن ها روغن کوتیکول بزنید و به مدت 10 دقیقه ناخن ها را به کمک این روغن ماساژ دهید.

آموزش مانیکور ناخن فرانسوی

3. به کمک ابزار پوشر کوتیکول ناخن را کمی به سمت عقب دهید.

نحوه مانیکور ناخن فرانسوی

4. لاک ناخن پایه را روی ناخن ها بزنید و اجازه دهید تا لاک ناخن خشک شود.

5. در این مرحله باید لاک رنگ پایه را روی ناخن هایتان بزنید که رنگ لاک پایه را می توانید از بین رنگ هایی نظیر صورتی یا قهوه ای خیلی روشن که به رنگ پوست نزدیک تر هستند انتخاب نمایید.

آموزش مانیکور فرانسوی ناخن

6. برچسب های راهنما مخصوص مانیکور فرانسوی را می توانید مطابق با تصویر زیر روی ناخن ها بچسبانید سپس لاک سفید رنگ را به قسمت هایی که مشخص کرده اید بزنید و اجازه دهید تا لاک خشک شود سپس برچسب ها را از روی سطح ناخن جدا کنید.

مانیکور فرانسوی خاص

7. بعد از اینکه برچسب ها را از روی ناخن ها جدا کردید می توانید لاک باقی مانده را از روی کوتیکول های ناخن پاک نمایید.

8. برق ناخن را روی سطح ناخن های خود بزنید و دوباره روی ناخن هایتان روغن کوتیکول مخصوص ناخن را بزنید تا ناخن ها تقویت شوند.

آموزش مانیکور ناخن در چند مرحله ساده مدل مانیکور ناخن زیبا

مدل های مانیکور فرانسه

مانیکور ناخن اگر بدرستی انجام شود باعث می شود تا ناخن ها فرم بی نظیری داشته باشند و علاوه بر این جذاب تر به نظر برسند. مانیکور فرانسوی به ناخن ها زیبایی خاصی را می بخشد و شما می توانید برای دیزاین ساده ناخن هایتان از این مدل مانیکور استفاده نمایید.

این مدل مانیکور برای خانم هایی که تمایل دارند ناخن هایی مرتب و در عین حال ساده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین شما می توانید به راحتی این مانیکور را یاد بگیرید و در منزل تان خودتان مانیکور ناخن هایتان را انجام دهید.

مانیکور ساده آموزش مانیکور ناخن به سبک فرانسوی نحوه مانیکور کردن ناخن ها با روش فرانسوی مدل مانیکور فرانسوی شیک و زیبا مانیکور ساده و زیبا دیزاین ناخن فرانسوی مانیکور خاص مانیکور ساده ناخن مانیکور شیک فرانسوی مانیکور شیک و جذاب ناخن مانیکور ناخن دخترانه مدل مانیکور ساده ناخن مدل مانیکور زنانه مانیکور ساده

در این مطلب با نحوه مانیکور فرانسوی آشنا شدید همچنین مدلهایی از این نوع مانیکور ناخن را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشند و توانسته باشید با ایده گرفتن از آن ها به ناخن های خود فرم بی نظیری را دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان