خرید بلیت فیلم سینمایی صحنه زنی از سینماتیکت

زمستان امسال نیز مانند پاییز خبر از رونق و گرمی سالن‌های سینما می‌دهد. پس از نزدیک به دو سال تعطیلی سالن‌های سینماها، که سبب شد بسیاری از آثار فرصت اکران پیدا نکنند، پس از واکسیناسیون سراسری و کاهش خطر ابتلا به بیماری،  پاییز امسال شاهد باز شدن درهای سینماها و اکران فیلم‌های سینمایی بسیاری بر روی پرده بودیم

خرید بلیت فیلم سینمایی صحنه زنی از سینماتیکت

زمستان امسال نیز مانند پاییز خبر از رونق و گرمی سالن‌های سینما می‌دهد. پس از نزدیک به دو سال تعطیلی سالن‌های سینماها، که سبب شد بسیاری از آثار فرصت اکران پیدا نکنند، پس از واکسیناسیون سراسری و کاهش خطر ابتلا به بیماری،  پاییز امسال شاهد باز شدن درهای سینماها و اکران فیلم‌های سینمایی بسیاری بر روی پرده بودیم. با وجود آنکه سینماها برای رعایت پروتکل‌ها با نصف ظرفیت خود به بلیت‌فروشی پرداختند، اما میانگین فروش فیلم‌های اکران شده و بلیت‌های خریده شده، حکایت از استقبال و علاقه‌ی مخاطبین و سینمادوستان از آثار داشت. تنوع آثار و فیلم‌های اکران شده که از سینمای کودک تا سینمای وحشت و درام را در برمی‌گرفت خود یکی از دلایل این استقبال بود، دور نیست اگر بگوییم هیچ زمانی به اندازه‌ی این فصل تنوع ژانری در فیلم‌های اکران شده وجود نداشته است.

در ادامه‌ی اکران پر رونق فصل قبل و با آغاز فصل زمستان، همچنان خبر از اکران آثار دیگری می‌رسد که در این مدت امکان به نمایش درآمدنشان وجود نداشت و در صف اکران قرار داشتند، از میان این آثار میتوان به فیلم «صحنه‌زنی» اشاره کرد. این فیلم به همراه تعدادی دیگر از آثار در هفته‌های آخر پاییز بر روی پرده رفتند و اکران‌شان تا پیش از آغاز جشنواره‌ی فجر ادامه خواهد یافت. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جدول برنامه‌ی اکران سینماها در سراسر ایران و خرید بلیت سینما به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

فیلم صحنه زنی که یک درام اجتماعی است سال گذشته، توسط علیرضا صمدی نوشته و کارگردانی شد. این فیلم که در سی و هشتمین جشنواره‌ی جهانی فیلم فجر حضور داشت و در بخش رقابتی شرکت کرده بود، توانست سیمرغ نقره‌ای این جشنواره را از آن خود کند.

این فیلم دومین فیلم علیرضا صمدی، کارگردان مستعد و جوان سینمای ایران، پس از فیلم «بی‌نامی» است که در سال 1396 با بازی باران کوثری و حسن معجونی ساخته شد و زمینه‌ی همکاری او با مجید رضابالا تهیه‌ی کننده‌ی فیلم را سبب شد که در فیلم «صحنه‌زنی» این همکاری ادامه پیدا کرد.

صمدی در فیلم «صحنه زنی» به سراغ معضلی در جامعه رفته است که کمتر بدان پرداخته شده است. فیلم در ارتباط با یک گروه خلافکار است که با جعل صحنه‌ی تصادف و صحنه‌سازی، در تلاش هستند تا از بیمه خسارت دریافت کنند. در این میان اما سرکرده‌ی این باند، اسد با بازی خوب و متفاوت بهرام افشاری، با زنی به نام لیلا با بازی مهتاب کرامتی آشنا می‌شود. این آشنایی خود سبب اتفاقاتی می‌شود که بر روی اسد و سرنوشت تاثیرات فراوانی می‌گذارد و او را به سویی دیگر می‌کشاند.

مطالب مرتبط: خرید بلیط فیلم اتومبیل

در فیلم «صحنه‌زنی» بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، مجید صالحی، لیندا کیانی، پیام احمدی نیا، محمد نادری، امید روحانی، حمیدرضا نعیمی، آتش تقی پور، سیامک ادیب، غزاله جزایری و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از نقاط قوت این فیلم می‌توان به شخصیت‌پردازی های خوب و سنجیده‌ و بازی‌های روان و موثر بازیگران اشاره کرد. شخصیت‌‌ها اگرچه که در این فیلم خلافکار هستند و خواستگاه‌شان از طبقات پایین جامعه است، اما در پرداخت و نمایش این شخصیت‌ها به ورطه‌ی افراط و بزرگ‌نمایی کشیده نشده‌اند. همین مسئله باعث همراهی مخاطب با فیلم می‌شود. اگرچه که فیلمنامه دارای نقاط ضعفی است که نمی‌توان از آنها چشم‌پوشید اما به مدد بازی‌های درست بازیگران و کارگردانی دقیق صمدی این ضعف‌ها مخاطب را آزار نمی‌دهد و او را تا پایان بر روی صندلی خود در سینما می‌نشاند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر