۵ مقصد سفر با دمای بالای ۲۵ درجه در زمستان!

رم (Rome)، پایتخت کشور ایتالیا آن‌قدر شناخته شده و معروف است که هیچ نیازی به معرفی ندارد. این شهر قدیمی و پرابهت را با تاریخ باستانی بی‌بدیلش می‌شناسند

5 مقصد سفر با دمای بالای 25 درجه در زمستان!

اگر قرار باشد اوقاتی از سال را برای سفر انتخاب کنید، ترجیح شما چه فصلی است؟ فصل بهار و تابستان را همیشه فصل تعطیلات و سفر می‌دانند؛ فصل پاییز و زمستان زمان کار و فعالیت است. خب، قاعدتاً بازشدن مدارس، دانشگاه‌ها، کم‌تر بودن تعطیلات رسمی و… مهم‌ترین عاملی است که باعث شده این تصور برای عموم به وجود بیاید. ما اما به شما یک پیشنهاد ویژه داریم! اگر کار و شرایط زندگی شما طوری است که بتوانید چند روزی مرخصی بگیرید و راهی یک سفر زمستانه شوید، این فرصت را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید که پشیمان نخواهید شد. طبیعت در زمستان می‌تواند حسابی شگفتانه‌های زیادی از آستین خود برای غافل کردن شما بیرون بیاورد. حتی اگر مقصد شما صرفاً طبیعت‌گردی هم نباشد، شهرهای گردشگری متعددی وجود دارد که سفر به آنها در زمستان لطف دیگری دارد. به فکر یک سفر زمستانه افتادید؟ پس ادامه این مطلب را بخوانید تا با شما درباره پنج مقصد سفر دیدنی در زمستان صحبت کنیم.

رم، شهر همیشه روشن ایتالیا

رم (Rome)، پایتخت کشور ایتالیا آن‌قدر شناخته شده و معروف است که هیچ نیازی به معرفی ندارد. این شهر قدیمی و پرابهت را با تاریخ باستانی بی‌بدیلش می‌شناسند. تاریخی که از کلوسئوم تا واتیکان را در خود جای‌داده است و یکی از درخشان‌ترین شهرهای قدیمی جهان است. شرایط آب‌وهوای رم در روزهای سرد زمستانی به طور میانگین 26.2 درجه سانتی‌گراد و متوسط 8 ساعت آفتابی در روز است. میزان بارندگی در این ماه افزایش پیدا می‌کند و تا 89 میلی‌متر هم اندازه‌گیری شده است.

اگرچه رم شهر گرمسیری جهان نیست اما در روزهای دیگر سال آن‌قدر شلوغ و حتی گران است که هیچ زمانی به‌اندازه زمستان نمی‌تواند بهترین مقصد سفر‌های توریستی باشد. در این روزها هزینه‌های مسافرتتان به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید در عوض از خلوتی شهر، نوشیدنی‌ها و غذاهای گرم خوشمزه ایتالیایی لذت ببرید. از پاستای داغ و غذاهای دریایی ایتالیا غافل نشوید که با چشیدن طعم این غذاها، فراموش‌نشدنی‌ترین لحظات زندگی‌تان را تجربه خواهید کرد. با خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما فلایتیو مسافر این شهر دیدنی باشید. در رم می‌توانید به دیدن کلوسئوم، کلیسای جامع سنت پیترز، کلیسای سیستین، میدان گل‌ها و منطقه اور بروید.

آلگاروه، پناهگاه فرار از سردترین ماه‌های اروپا

آلگاروه (Algarve) در جنوبی‌ترین منطقه سرزمین اصلی پرتغال واقع شده و سالانه بیشتر از کالیفرنیا آفتاب دارد. زمستان در آلگاروه نسبتاً روزهای گرمی دارد و می‌تواند یک مقصد زمستانی خوب باشد. حداکثر میانگین دما در ماه‌های زمستانی این شهر 25.3 درجه سانتی‌گراد و کمینه 14 درجه سانتی‌گراد در طول شب است. آب‌وهوای مدیترانه‌ای آن با نزدیک شدن به فصل پاییز به‌تدریج کاهش پیدا می‌کند و ساعات آفتابی در طول روز، کمی بیشتر از هفت ساعت است. این مشخصات و آب‌وهوا به ما می‌گوید آلگاروه هم می‌تواند یک مقصد بسیار خوب برای سفر زمستانی باشد. علاوه بر اینکه در این شهر قرار است روزهای خود را با قدم‌زدن در سواحل خیال‌‌انگیز، دیدن خانه‌های سفید و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و لذیذ آن بگذرانید. ساحل پرایا دا مارینها، استخر آبگرم ویلا ویتا پارک، هتل ایپک سانا و … از جمله دیدنی‌ها و تفرجگاه‌های زیبای این شهر هستند که می‌توانید در سفر زمستانه آلگاروه از آنها استفاده کنید.

پوکت، گل سرسبد تایلند

اگر می‌خواهید مقصد سفر زمستانی شما حسابی گرم و خلوت باشد، بی برو و بگرد همین حالا سری به سایت فلایتیو بزنید و بلیط هواپیما خارجی خود را به مقصد تایلند و شهر پوکت (Phuket) رزرو کنید. پوکت زیبا‌ترین مقصد زمستانی تایلند است و در روزهای زمستانی دمای بالای 30 درجه سانتی‌گراد را تجربه می‌کند. این شهر آن‌قدر زیبا و حیرت‌انگیز است که در تمام روزهای سفر خود مقصدی و فعالیتی برای دیدن و انجام دارید. سواحل این شهر پر است از تفریحات رنگارنگ که بهترین روزهای سفر را برایتان می‌سازند.

ریودوژانیرو، شهر رنگارنگ برزیل

ریودوژانیرو (Rio de Janeiro) پایتخت سابق برزیل، دومین شهر بزرگ کشور و پایتخت کارناوال جهان است. این شهر در ساحل اقیانوس اطلس برزیل و سواحل غربی خلیج گوانابارا واقع شده است. دما در طول سال نسبتاً ثابت است و میانگین آن تا 26 درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد. میزان بارندگی در ماه‌های زمستانی ریودوژانیرو کم است و تا میانگین 88 میلی‌متر اندازه‌گیری شده است.

جزیره گرن کاناریا

پرجمعیت‌ترین جزیره در منطقه جزایر قناری، گرن کاناریا (Gran Canaria) است. این جزیره 147 مایل خط ساحلی و 60 مایل سواحل طلایی دارد و یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای یک سفر فراموش‌نشدنی زمستانی است. ماه اکتبر در گرن کاناریا گرم، آفتابی و خشک است. میانگین درجه حرارت تا 26.4 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و دریا هم به طور متوسط 22 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. بارندگی در این جزیره به‌صورت بسیار محدود و اندک اتفاق می‌افتاد و به طور میانگین در طول یک ماه ممکن است میزان بارش به 19 میلی‌متر برسد.

سفر به بهترین مقصد‌های گردشگری زمستانه

یکی دیگر از جذاب‌ترین بخش‌های سفر زمستانی به شهرهای گرمسیری و مختلف، دیدن شهر چراغان شده‌ای است که به استقبال کریسمس و سال نو میلادی می‌رود. اگر ماه دسامبر را برای سفر خود انتخاب کنید، مطمئناً از دیدن زیبایی و جذابیت این شهرها شگفت‌زده خواهید شد. همه چیز آن‌قدر رنگی، زیبا و جذاب است که شب‌هایتان را در یک‌دنیای چراغانی زرد و سفید می‌گذرانید.

سفرهای زمستانی برای رفتن به شهرهای ایران هم بسیار قابل‌توجه است. دوست دارید سفرهای داخلی در این اوقات از سال را تجربه کنید؟ آن‌قدر مقصد‌های مختلفی وجود دارد که از سفر خسته نشوید! جزایر جنوبی ایران، خوزستان، کاشان، چابهار و یزد از جمله بهترین مقاصد سفر در زمستان محسوب می‌شوند.

برای سفر به این شهرهای داخلی و خارجی فقط کافی است کمی جست‌وجو کنید، مقصد موردنظرتان را پیدا کنید و با مراجعه به سایت فلایتیو، بلیط پرواز خارجی یا داخلی خود را با ارزان‌ترین قیمت تهیه کنید. فلایتیو همراه و هم‌سفر شماست برای ساختن خاطره‌های فراموش‌نشدنی و روزهایی که قرار است تا همیشه با لبخندی از سر رضایت گوشه لب‌هایتان به یادآورید. فلایتیو تا آخرین لحظه سفر پشتیبان شماست و تلاش می‌کند تا با بهترین خدمات و پیگیری، پروازی خوب، آرام و بی‌دغدغه داشته باشید. هر ماه بیش از صدها هزار نفر برای انجام سفرهای داخلی و خارجی خود از خدمات فلایتیو استفاده می‌کنند، شما هم عضوی از خانواده ما شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان