تیپ های جذاب ست با شلوار سبز برای خانم ها و آقایان

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مدل هایی از ست با شلوار سبز مخصوص آقایان شیک پوش و امروزی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایلی جذاب و متفاوت داشته باشید.

تیپ های جذاب ست با شلوار سبز برای خانم ها و آقایان

هماهنگ کردن رنگ لباس ها با یکدیگر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما با اصول ست کردن لباس هایتان آشنا باشید خوش تیپ و شیک پوش تر به نظر می رسید. رنگ سبز از انواع رنگ هایی است که هماهنگ کردن آن با سایر رنگ ها در پوشش کمی دشوار است از این رو بهتر است نحوه ست با شلوار سبز و لباس های سبز را بیاموزید.

اصول ست با شلوار سبز مخصوص افراد شیک پوش

شلوار یکی از ضروری ترین پوشش ها برای آقایان و خانم ها به شمار می رود و بهتر است شما طرح و رنگ شلوارتان را به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ سایر لباس هایتان هماهنگ شود. در مطالب قبلی مدل هایی از ست شلوار آبی و ست شلوار جین را مشاهده کردید در ادامه با اصول ست شلوار سبز آشنا خواهید شد.

ست با شلوار سبز اسپرت

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  بلیط کیش

شلوار سبز را در استایل زنانه چگونه با سایر لباس ها هماهنگ کنیم ؟

رنگ سبز در انواع طیف های مختلف تیره و روشن نظیر سبز پسته ای و سبز لجنی و … موجود می باشد و شما می توانید تناژ این رنگ را با توجه به رنگ لباس ها و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

رنگ آبی از انواع رنگ های تشکیل دهنده رنگ سبز می باشد بنابراین بهترین مکمل برای رنگ سبز به شمار می رود و شما می توانید در پوشش از خود از ترکیب رنگ سبز و آبی استفاده کنید.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از رنگ قرمز در پوشش تان استفاده کنید بهتر است این رنگ را با طیف های تیره رنگ سبز نظیر سبز یشمی و سبز لحنی و … هماهنگ کنید همچنین ترکیب رنگ قرمز و سبز اصلی ترین انتخاب برند گوچی می باشد.

 ست کت و شلوار سبز ست شلوار سبز با تاپ سورمه ای ست با شلوار سبز زنانه و مردانه مدل شلوار سبز ست شلوار با سبز تیره کت و شلوار سبز روشن ست رنگ سبز با سفید مدل شلوار سبز زنانه ست شلوار سبز با شومیز سفید ست شلوار سبز با لباس راه راه ست شلوار سبز در استایل زنانه

رنگ زرد و رنگ کرم و تنالیته های مختلف از این دو رنگ نیز به راحتی با رنگ سبز ترکیب می شوند و جلوه بی نظیری را به استایل خانم ها و آقایان می بخشند و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس از ترکیب این دو رنگ استفاده نمایید. توجه داشته باشید که رنگ کرم را هر چقدر مات تر انتخاب نمایید با رنگ سبز راحت تر هماهنگ می شود. اگر رنک طوسی یکی از انواع رنگ های دلخواه شما است از ترکیب آن با رنگ سبز غافل نشوید.

سفید و مشکی از انواع رنگ های خنثی هستند که با سایر رنگ ها به راحتی ست می شوند از این رو شما می توانید این دو رنگ را به راحتی با رنگ سبز در پوشش تان ترکیب نمایید و استایلی متفاوت و جذاب تر داشته باشید.

اگر به یک مهمانی دوستانه دعوت شده اید می توانید از لباس ها و اکسسوری های سبز و بنفش در پوشش تان استفاده نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

ست مجلسی شلوار سبز با تاپ راه راه ست لباس زنانه ست لباس شیک زنانه با شلوار سبز شلوار سبز تیره زنانه ست شلوار سبز ست با شلوار سبز و لباس قرمز ست لباس مجلسی شیک ست شلوار سبز دخترانه ست با شلوار سبز مخصوص افراد شیک پوش ست شلوار سبز

شلوار سبز را در استایل مردانه چگونه با سایر لباس ها هماهنگ کنیم ؟

اغلب آقایان تمایل دارند از شلوار سبز کتان یا شلوار سبز پارچه ای در پوشش خود استفاده نمایند که هماهنگ کردن این رنگ شلوار در پوشش نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

در صورت تمایل شما می توانید شلوار سبز را با پیراهن طرح دار و چهارخانه که در پارچه آن طیف ملایمی از رنگ سبز دیده می شود بپوشید همچنین این رنگ شلوار را می توانید با تیشرت یا ژاکت در پوشش تان هماهنگ کنید.

علاوه بر انتخاب رنگ لباس باید در انتخاب رنگ اکسسوری های مردانه و زنانه نیز دقت لازم را داشته باشید. می توانید رنگ اکسسوری هایتان از بین رنگ های مشکی و قهوه ای و سفید و کرم و سورمه ای و … انتخاب نمایید که هر یک از این رنگ ها در ترکیب با رنگ سبز جلوه بی نظیری را پیدا می کنند.

ست با شلوار سبز و پیراهن چهارخانه ست با شلوار سبز و لباس های تیره رنگ ست با شلوار سبز روشن ست شلوار سبز مردانه ست با شلوار سبز و پیراهن بنفش ست با شلوار و کت تیره رنگ ست شیک شلوار سبز ست با شلوار ست شلوار سبز تیره مدل شلوار اسپرت پسرانه ست با شلوار کتان سبز و پیراهن سفید ست جذاب مردانه

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل های ست لباس با شلوارهای سبز رنگ جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان