جاذبه‌های گردشگری فرانکفورت آلمان – بخش دوم

شهر فرانکفورت، همیشه یک مرکز مهم اقتصادی و تجاری بوده است. افق آسمانی تاثیرگذار شهر فرانکفورت با بخش بانک‌های شهر با ساختمان‌های بلند و مرتفع احاطه شده است

جاذبه‌های گردشگری فرانکفورت آلمان – بخش دوم

شهر فرانکفورت، همیشه یک مرکز مهم اقتصادی و تجاری بوده است. افق آسمانی تاثیرگذار شهر فرانکفورت با بخش بانک‌های شهر با ساختمان‌های بلند و مرتفع احاطه شده است. شهر فرانکفورت به عنوان یک شهر جهانی شناخته می‌شود و به کرات در فهرست ده شهر برتر جهان برای زندگی و تجارت قرار می‌گیرد. این شهر همچنین همیشه مرکز مهمی برای فعالیت‌های گردشگری و فرهنگی بوده است. در ادامه همراه با ما باشید تا برترین جاذبه‌های گردشگری شهر فرانکفورت در کشور آلمان را به شما معرفی نماییم.

7- کلیسای جامع

Frankfurt Cathedral

Frankfurt Cathedral

رنگ درخشان و برجسته کلیسای جامع کاتولیک در شهر فرانکفورت، زیبایی خاصی به این شهر اضافه کرده است. این کلیسا به سبک گوتیک بین قرن‌های سیزدهم تا پانزدهم میلادی ساخته شده است. در ساخت آن از ماسه‌سنگ‌های قرمز رنگ استفاده شده است. این کلیسا دارای برجی به ارتفاع 95 متر است و همانند آسمان‌خراشی در شهر فرانکفورت به شمار می‌رود. این کلیسا از جمله معدود کلیساهایی در آلمان است که به عنوان یک کلیسای امپراتوری مورد استفاده قرار می‌گرفتند و از سال 1562 تا 1792 میلادی، تاج‌گذاری امپراتورها در این کلیسا صورت می‌گرفته است.

8- کلاین مارکت هال

Kleinmarkthalle

Kleinmarkthalle

بازارها همیشه مکان بسیار خوبی هستند که حس از شهر را به گردشگر و مسافر منتقل می‌کنند. بازار کلاین مارکت هال، جایی است که بسیاری از ساکنین محلی، خرید می‌کنند. این بازار از سال 1954 میلادی تا به امروز برگزار می‌شده است. این بازار حدود 1500 متر مربع مساحت دارد که شامل صد و پنجاه بازار است که بهترین مواد غذایی آلمان را به فروش می‌رساند.

9- خانه و موزه گوته

Goethe House and Museum

Goethe House and Museum

شهر فرانکفورت، محل تولد بزرگترین نویسنده آلمان یعنی جان ولفگنگ ون گوته است. خانه خانوادگی او که در آن، گوته در سال 1749 میلادی به دنیا آمده است، اکنون به موزه‌ای تبدیل شده است که زندگی گذشته این نویسنده را به نمایش گذشته است. در اتاق نویسندگی‌اش، او بسیاری از آثار خودش را قلم زده است. در کنار این خانه، موزه گوته قرار گرفته است. این موزه، یک گالری چهارده اتاقی است که آثاری از دوران این نویسنده را به نمایش گذاشته است که شامل شاهکارهایی از اواخر دوره باروک و رومانتیک است.

10- هاپت واخه

The Hauptwache

The Hauptwache

منطقه هاپت واخه، در مرکز شهر قرار گرفته و یکی از شلوغ‌ترین مناطق شهر فرانکفورت به شمار می‌رود. این منطقه بیشتری برای ترکیب منحصربه‌فرد خود از ساختمان‌های تاریخی با سازه‌های مدرن شناخته می‌شود. قابل توجه‌ترین مکان در اینجا، گارد هاوس است. این مکان در سال 1730 میلادی ساخته شده است و زمانی، محل زندگی نیروی نظامی شهر، یک زندان و یک ایستگاه پلیس بوده است و اکنون، یک کافه است.

11- موزه هنر مدرن

Museum of Modern Art

Museum of Modern Art

موزه هنر مدرن فرانکفورت، بیشتر به عنوان یکی از مهم‌ترین گالری‌های هنر امروزی در سرتاسر اروپا به شمار می‌رود. این موزه در سال 1991 میلادی افتتاح شده است. ساختمان موزه، یک ساختمان فوق مدرن و برجسته است که در مرکز شهر قرار گرفته است. این موزه شامل گالری‌های مختلفی است که بیش از پنج هزار اثر هنری از چهار صد و پنجاه هنرمند را در معرض نمایش گذاشته است.

12- باغ وحش

Frankfurt Zoo

Frankfurt Zoo

در باغ وحش شهر فرانکفورت، بیش از چهار هزار و پانصد حیوان زندگی می‌کنند که شامل بیش از پانصد گونه مختلف هستند. مساحت باغ وحش فرانکفورت، حدود سی و دو هکتار است. این باغ وحش در سال 1858 میلادی افتتاح شده و یکی از قدیمی‌ترین باغ وحش‌های کشور آلمان است. نکته جالب توجه در مورد باغ وحش شهر فرانکفورت، این است که در باغ وحش، حیواناتی از مناطق مختلف آب و هوایی گرد هم جمع شده‌اند. حیوانات مختلفی از اقیانوس‌ها، خزندگان و کروکودیل‌ها در این باغ وحش دیده می‌شوند.

13- خانه کهن اپرا

The Old Opera House

The Old Opera House

خانه کهن اپرا در مرکز میدان اپرای شهر فرانکفورت قرار گرفته است. این مکان در سال 1880 میلادی و به سبک رنسانسی ایتالیایی ساخته شده است. این مکان در جنگ جهانی دوم تخریب شده بود اما بازسازی شد و در سال 1981 میلادی بار دیگر افتتاح شد و به یکی از مهم‌ترین مکان‌های برگزاری کنسرت در شهر فرانکفورت تبدیل شد.

14- برج اشنهایمر

Eschenheim Tower

Eschenheim Tower

برج اشنهایمر در اوایل قرن پانزدهم میلادی ساخته شده است و یکی از باقی‌مانده‌های دیوارهای قدیمی شهر فرانکفورت به شمار می‌رود. ارتفاع این برج حدود 47 متر است و همچنان از لحاظ ابعاد، تحسین‌برانگیز است و تسلط قابل توجهی نسبت به منطقه دروازه اشنهایمر دارد. امروزه، در این برج، یک کافه و اتاق‌های ملاقات وجود دارد که توسط جوامع محلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نزدیکی این برج، یک بورس سهام وجود دارد که در سال 1879 میلادی ساخته شده و بزرگترین بورس در کشور آلمان به شمار می‌رود.

15- موزه یهودی

Jewish Museum Frankfurt

Jewish Museum Frankfurt

موزه یهودی شهر فرانکفورت، در سال 1988 میلادی و در پنجاهمین سالگرد آزار و اذیت یهودیان در دهه سی میلادی تحت عنوان کریستال‌ناخ افتتاح شده است. آثار اصلی در کاخ راثچایلد قرار دارند که بیشتر به زندگی و فرهنگ یهودیان در طی نهصد سال گذشته پرداخته اتس. از جمله نکات این موزه می‌توان به آثار مربوط به ان فرانک اشاره کرد. بخش دوم این موزه، جودنگس است که از جمله جالب‌توجه‌ترین نکات در مورد آن، بنیاد نوزده خانه‌ای است که قدمت آن‌ها به زمان اولین محله یهودی‌ها در اروپا در اوایل قرن پانزدهم میلادی باز می‌گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان