برترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ – بخش اول

در سال ۲۰۲۱ میلادی، سریال‌های جالب توجه زیادی پخش شدند و سخت است که بهترین آن‌ها را انتخاب کرد. علاوه بر فصل جدید سریال‌های سال‌های گذشته، سریال‌های جدیدی در سال جاری پخش شدند. در ادامه همراه با ما باشید تا برترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم. این رتبه‌بندی بر اساس وب سایت آی‌ام‌دی‌بی بوده است.

برترین سریال‌های سال 2021 – بخش اول

در سال 2021 میلادی، سریال‌های جالب توجه زیادی پخش شدند و سخت است که بهترین آن‌ها را انتخاب کرد. علاوه بر فصل جدید سریال‌های سال‌های گذشته، سریال‌های جدیدی در سال جاری پخش شدند. در ادامه همراه با ما باشید تا برترین سریال‌های سال 2021 را به شما معرفی کنیم. این رتبه‌بندی بر اساس وب سایت آی‌ام‌دی‌بی بوده است.

سریال لوسیفر (Lucifer)

Lucifer

Lucifer

سریال لوسیفر بر اساس کاراکتری است که توسط نیل گیمن (Neil Gaiman) ساخته شده است. این سریال، رازآلود بودن را با کمدی طعنه‌آمیز و فانتزی ترکیب کرده است که نتیجه آن، سریالی سرگرم‌کننده شده است. این سریال بسیار موفقیت‌آمیز بوده که حتی پس از کنسل شدن آن توسط شبکه فاکس، طرفداران خواهان احیای آن شده بودند. طرفداران از سرویس نتفلیکس خواستند تا ادامه این سریال را بسازد.

کنایه‌آمیز بودن گشت و گذار شیطان در لس آنجلس واقعا جالب توجه است. علاوه بر این، نقش‌آفرینی برجسته بازیگران اصلی و مکمل همچون در نقش‌های کلویی دکر، دکتر لیندا مارتین و میز واقعا برجسته است. همین به این سریال یک پویایی بین کاراکتری پیچیده داده است. در سال 2021 میلادی، نیمه دوم فصل پنجم سریال لوسیفر و همچنین فصل ششم روی سرویس نتفلیکس عرضه شدند. پس از پخش شش فصل، سریال لوسیفر به پایان رسیده است.

سریال کبری کای (Cobra Kai)

Cobra Kai

Cobra Kai

سریال کبری کای، واقعا یک سریال برجسته به شمار می‌رود. این سریال، توانسته تا به خوبی در درون خود، درام، کمدی، هنرهای رزمی و ارجاع‌های نوستالژی به فیلم‌ نمادین بچه کاراته‌باز (Karate Kid) ارائه کند. با اینکه شخصیت دنیل لا روسو، نقش مهمی در این سریال دارد اما شخصیت جان لارنس است که ستاره سریال به شمار می‌رود. همین تغییر در دیدگاه داستان سریال سبب شده تا سریال کبری کای به جای بازگو کردن داستانی تکراری، بیشتر از فیلم‌های اصلی توسعه یابد.

سریال کبری کای با دیدگاه تازه خود و همچنین تغییر رابطه میان کاراکترها، توانسته تا بینندگان را به خود جذب نماید. این سریال توانسته تا کاملا موفقیت‌آمیز ظاهر شود. این سریال، توانسته تا با داستانی تازه، ادای احترامی به فیلم‌های اصلی بکند. چهارمین فصل از سریال کبری کای در 31 دسامبر سال 2021 عرضه خواهد شد و پنجمین فصل آن نیز در حال تولید است.

سریال سایه و استخوان (Shadow And Bone)

Shadow And Bone

Shadow And Bone

از زمان سه‌گانه ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings)، سریال‌های فانتزی ساخته شده بر اساس کتاب‌ها، اغلب اوقات با استقبال متوسطی روبه‌رو می‌شدند. با این حال، طرفداران انتظار بسیار زیادی برای سریال سایه و استخوان محصول نتفلیکس داشتند و این سریال، با نقدهای مثبتی مواجه شد. این سریال، داستان آلینا استارکوف را دنبال می‌کند. او به دنبال آن است تا به دنیای خود بازگردد و در این راه، باید با شخصیت شروری به نام کیریگن ملقب به دارکلینگ مبارزه نماید.

سریال سایه و استخوان، دارای دنیاسازی جالب توجهی است. علاوه بر این، این سریال حاوی جادو، نیروهای تاریک و قهرمانان است. این سریال تمام موارد برای تبدیل شدن به یک سریال فانتزی موفق را دارد. جلوه‌های ویژه سریال بسیار خوب بودند و طراحی لباس‌ها به زیبایی انجام شدند. سریال سایه و استخوان موفق شده تا یک داستان قانع‌کننده و جذاب را به تصویر بکشد.

سریال میر اهل ایست‌تاون (Mare Of Easttown)

Mare Of Easttown

Mare Of Easttown

کیت وینسلت (Kate Winslet) نقش اصلی سریال میر اهل ایست‌تاون را به تصویر می‌کشد. او یکی از جدیدترین بازیگران دنیای سینما است که به دنیای سریال روی آورده است. در این سریال ،کیت وینسلت نقش یک کاراگاه به نام میر را به تصویر می‌کشد که در حال تحقیق در مورد یک قتل است و به دنبال آن است تا زندگی خودش را جمع و جور کند.

این سریال دارای یک کاراکتر اصلی پیچیده، یک شهر کوچک با رازها و معماهای حل نشده است. این سریال در هر قسمت خود، دارای تنش کافی است. این سریال توانسته تا مخاطبان زیادی را شگفت‌زده کند.

سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)

The Walking Dead

The Walking Dead

فصل آخر و یازدهم سریال مردگان متحرک در سال 2021 میلادی پخش شده است و از همین رو، این سریال موفق شده تا همانند سالیان گذشته، قوی ظاهر شود. سریال مردگان متحرک با تم پسا آخرالزمانی و زامبی محور خود، کاراکترهای متمایزی را به نمایش گذاشته که سعی در بقاء دارند. این سریال دارای یک خط داستانی سرگرم‌کننده و بی‌پایان است.

سریال مردگان متحرک از همان قسمت ابتدایی و شوکه‌کننده خودش، توانسته تا به بینندگان، رویدادهایی غیر قابل پیش‌بینی و غیر منتظره را ارائه کند. با اینکه سریال مردگان متحرک قرار است به پایان برسد اما این دنیای بزرگ در سریال‌های دیگری همچون سریال ترس از مردگان متحرک (Fear the Walking Dead) و همچنین فیلم‌های سینمایی ادامه پیدا خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان