بهترین فیلم‌های نتفلکیس در سال ۲۰۲۱ – بخش اول

سرویس آنلاین نتفلیکس، در سال جاری میلادی، عناوین مختلفی را عرضه کرده است و در این مطلب قرار است به معرفی بهترین فیلم‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ میلادی بپردازیم

بهترین فیلم‌های نتفلکیس در سال 2021 – بخش اول

سرویس آنلاین نتفلیکس، در سال جاری میلادی، عناوین مختلفی را عرضه کرده است و در این مطلب قرار است به معرفی بهترین فیلم‌های نتفلیکس در سال 2021 میلادی بپردازیم. آن دوره که فیلم‌های بزرگ و با ستاره‌های برجسته سینما تنها روی پرده سینماها اکران می‌شدند، گذشته است و حال، با وجود سرویس نتفلیکس و دیگر سرویس‌های آنلاین، آثار بسیار خوبی به صورت آنلاین عرضه می‌شوند. با وجود سرویس‌های مختلف، سرویس نتفلیکس همچنان سرویسی برجسته و پیشگام است که آثار مختلفی را در سال گذشته میلادی عرضه کرده است. همراه با ما باشید.

13- فیلم مسافر قاچاق (Stowaway)

Stowaway

Stowaway

فیلم مسافر قاچاق، به هنگام عرضه خود در ماه آوریل سال 2021، با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو نشد اما این فیلم علمی-تخیلی ساخته جو پنا (Joe Penna) داستانی تامل‌برانگیز دارد که دارای جنبه‌های فضایی است. با اینکه این فیلم دارای سرعتی کند است اما داستان فیلم توانسته تا به این فیلم، عمق کافی بدهد. فیلم مسافر قاچاق با بازی آنا کندریک (Anna Kendrick)، دنیل دای کیم (Daniel Dae Kim)، شامیر اندرسون (Shamier Anderson) و تونی کالت (Toni Collette) است. هر کدام توانستند تا نقش خود را به خوبی در این اثر ایفا نمایند. با این وجود، پایان فیلم ممکن است برای برخی از افراد ناامیدکننده به نظر برسد.

12- فیلم اعلان قرمز (Red Notice)

Red Notice

Red Notice

فیلم اعلان قرمز اثری ساخته راسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) است. منتقدان استقبال خوبی از این اثر نداشتند. اما مخاطبان سرویس آنلاین نتفلیکس، از این فیلم اکشن و کمدی بسیار لذت بردند. فیلم اعلان قرمز که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال بوده است، به خوبی توانسته تا مخاطبان را جذب کند. این فیلم با بازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson)، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و گل گدوت (Gal Gadot) در نقش‌های اصلی است. حتی اگر داستان فیلم بیننده را جذب نکرده باشد، جذابیت سه بازیگر اصلی آن، بینندگان را وادار به تماشای فیلم اعلان قرمز کرده است. در هر حال، فیلم اعلان قرمز، اثری سرشار از خنده و هیجان است که با بازی برخی از بزرگ‌ترین ستارگان هالیوود بوده است.

11- فیلم ارتش مردگان (Army Of The Dead)

Army Of The Dead

Army Of The Dead

زک اسنایدر (Zack Snyder)، یکی از نام‌های بزرگ در سال 2021 میلادی بوده است. فیلم لیگ عدالت (Justice League) ساخته او سرانجام روی سرویس آنلاین ‌اچ‌بی‌او مکس عرضه شد. به دنبال آن نیز فیلم ارتش مردگان روی سرویس نتفلیکس پخش شد. فیلم ارتش مردگان، داستانی زامبی‌محور را در درون یک داستان سرقت در لاس وگاس به تصویر کشیده است. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به دیو باتیستا (Dave Bautista)، اوماری هاردویک (Omari Hardwick)، آنا د لا رگورا (Ana de la Reguera) و ماتیاس شوایگهوفر (Matthias Schweighöfer) اشاره کرد. با اینکه برخی از عناصر این فیلم بیش از حد بوده است اما زک اسنایدر موفق شده تا با این فیلم، یک دنیای کاملا جدید را خلق کند.

10- فیلم ارتش دزدان (Army Of Thieves)

Army Of Thieves

Army Of Thieves

ارتش دزدان، پیش‌درآمدی برای فیلم ارتش مردگان بوده است. فیلم ارتش دزدان، نسبت به فیلم اصلی دارای مقیاس کوچک‌تری است. ماتیاس شوایگهوفر علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم در نقش لودویگ دیتر، وظیفه کارگردانی فیلم را نیز در دست داشته است. او در این فیلم با دیگر سارقان همکاری می‌کند تا برخی از مستحکم‌ترین گاوصندوق‌ها را باز کنند. این فیلم با بازی ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel)، روبی او فی (Ruby O. Fee) و استوارت مارتین (Stuart Martin) است. این فیلم شامل زامبی‌ها نیست اما صحنه‌های جالب و تنش‌زای زیادی در این فیلم هستند که داستان پس‌زمینه خوبی برای یکی از شخصیت‌های فیلم اصلی را شکل می‌دهند.

9- سه‌گانه خیابان ترس (Fear Street)

Fear Street Trilogy

Fear Street Trilogy

سه فیلم جداگانه خیابان ترس در سال 2021 میلادی از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شده است. می‌توان گفت که این سه فیلم، یک داستان جامع را شکل می‌دهند که در دوره‌های مختلف در جریان است. در هر حال، هر سه فیلم خیابان ترس ساخته لی جانیاک (Leigh Janiak) ارزش قرار گرفتن در این فهرست را دارند. این فیلم‌ها نه تنها موفق شدند تا چندین زیرژانر از ژانر وحشت نوستالژی را با یکدیگر ترکیب نمایند بلکه این سه‌گانه، یک داستان جذاب و عاشقانه را به نمایش در آورده است. منتقدان و مخاطبان، به ستایش این فیلم‌ها پرداختند. علاوه بر این، نقش‌آفرینی کیانا مادیرا (Kiana Madeira) و اولیویا ولش (Olivia Welch) در این فیلم‌ها بسیار ستایش شدند.

8- فیلم گاوچران مقاوم (Concrete Cowboy)

Concrete Cowboy

Concrete Cowboy

با اینکه فیلم گاوچران مقاوم ساخته ریکی استواب (Ricky Staub) در طی جشنواره فیلم تورنتو در سال 2020 میلادی به نمایش در آمده بود اما این فیلم در بهار سال 2021 میلادی روی سرویس نتفلیکس پخش شده بود. فیلم گاوچران مقاوم با بازی ادریس البا (Idris Elba) و کیلیب مک‌لافین (Caleb McLaughlin) است. این فیلم بر اساس رمانی نوشته گرگ نری (Greg Neri) است که حول گاوچرانان سیاه‌پوستی در فیلادلفیا است. البا و مک‌لافین واقعا در این فیلم درخشیدند و توانستند تا به خوبی نقش‌های خود را به نمایش بگذارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان