۵۲ مدل پرده پانچ جدید و متفاوت برای خانه های شیک

مدل پرده در دکوراسیون منزل و زیبای آن بسیار تاثیر گذار است. به همین دلیل سعی می شود در طراحی پرده از مدل های زیبا و شیک استفاده شود. در ارائه مدل پرده پانچ متفاوت و عالی همراه ما باشید.

52 مدل پرده پانچ جدید و متفاوت برای خانه های شیک

مدل پرده پانچ یکی از ایده های جالب برای طراحی منزل می باشد. استفاده از این مدل به عنوان یکی از گزینه های اصلی در تدارک جهیزیه عروس محسوب می شود. این مدل پرده در بسیاری از اتاق ها از جمله اتاق خواب، دستشویی و حمام قابل استفاده است در ادامه مطلب جدیدترین مدل های پرده پانج رات در اخییار شما عزیزان قرار خواهیم داد بنمابراین بهش ما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما بشاید.

مدل پرده پانچ با طراحی متفاوت و عالی

اول از همه باید اعتراف کنیم که دوخت و تهیه پرده های پانچ بسیار راحت است. به گونه ای که با دانش ابتدایی و کم در خیاطی نیز می توانید برای دوخت پرده پانچ اقدام کنید.

این پرده ها والان و… ندارند. یعنی ساده و در عین حال شیک هستند. حال آن که اکثر افراد به لوازم شیک و مدرن و در عین حال ساده گرایش دارند و از چنین ترکیبی به شدت استقبال می کنند.

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  بلیط کیش

طراحی مدرن پرده پانچمدلهای شیک پرده پانچ

دیزاین مدرن پرده پانچطراحی عالی پرده ساده پانچ

پرده پانچ مدرنپرده زیبای پانچ با طراحی خاص

مدل حریر پرده پانچ پرده حریر پانچ

طرح زیبای پرده پانچطراحی شیک پرده پانچ

طراحی برجسته پرده پانچ

پرده ساده پانچ ظریف

مدل زیبای پرده پانچپرده جدید پانچ مخمل

مدل شیک پرده پانچ پرده مخمل پانچ

مدل خاص پرده پانچطراحی پرده جدید پانچ

مدل لاکچری پرده پانچپرده پانچ با طرح فانتزی

مدل پرده پانچ با دیزاین ظریفطراحی ایده آل پرده با طرح پانچ

طراحی خاص پرده پانچمدل پرده جدید پانچ

طراحی ایده آل پرده پانچ

نکته حائز اهمیت در مورد پرده پانچ این است که آن ها را به سهولت می توان به کار برد و مورد استفاده قرار داد. این امر فعالیت و کارهای مربوط به نصب و شست و شو را آسان می کند و لازم نیست برای این کارهای پیش پا افتاده دچار زحمت شوید.

قبلاً بیشتر از پرده های سلطنتی سنگین با پارچه های مخمل یا تزیینات و آویزهای زیاد استفاده می شد. هر چند امروزه نیز در بسیاری از دکوراسیون های سنتی از همین تزیین استفاده می شود. در واقع در چنین دکوراسیونی سعی می شود از پرده به عنوان یک عامل دکوری و تزیینی  زیبا استفاده شود.

دیزاین ایده آل پرده پانچطراحی عالی پرده پذیرایی پانچ

پرده پانچ ایده آل پرده پانچ برای نشیمن

مدل پرده پانچپرده جدید پانچ زیبا

دیزاین متفاوت پرده پانچ پرده نشیمن پانچ

دیزاین ظریف پرده پانچطراحی متفاوت پرده اتاق پذیرایی پانچ

دیزاین شیک پرده پانچطراحی خاص پرده طرح دار پانچ

دیزاین لاکچری پرده پانچ پرده ساده پانچ

دیزاین فوق العاده پرده پانچپرده پذیرایی با طرح پانچ

دیزاین زیبای پرده پانچطراحی متفاوت پرده ساده

پرده پانچ لاکچریطرح زیبای پرده

پرده پانچ با طراحی ظریفطراحی زیبای پرده پانچ

پرده زیبای پانچ

پرده های پانچ به دلیل استایل و فرم خاصی که دارند، بسیار مورد توجه و استقبال قرار می گیرند. این فرم ایستاده و بدون چین خوردگی در دو طرف پرده است. این موضوع علاوه بر شیک و ساده بودن، سبب می شود سقف آپارتمان بلندتر جلوه کند.

طراحی شیک پرده پانچپرده دو رنگ پانچ

طراحی لاکچری پرده پانچپرده جدید پانچ شیک و زیبا

طرح زیبای پرده پانچمدل پرده اتاق خواب پانچ با طراحی متفاوت

پرده پانچ چاپیپرده طرح دار پانچ چاپی

پرده پانچ پرده جدید پانچ زیبا

طراحی متفاوت پرده پانچپرده پانچ جدید و متفاوت

مدل پرده پانچپرده شیک و زیبا

طراحی عالی پرده پانچمدل پرده زیبا

پرده زیبای پانچپرده جدید پانچ با طرح جذاب

پرده پانچ با طرح فانتزی

در کشور ما حلقه های پانچ تنوع رنگی زیادی از جمله قهوه ای، سبز، طلایی، نقره ای و … دارند. از بین این حلقه های پانچ، نوع نقره ای آن به دلیل عدم رنگ پریدگی، آبکاری فوق العاده و همچنین ست کردن با سایر لوازم پرده مورد اهمیت است.

جدیدترین مدلهای پرده پانچ

همانطور که می دانید پرده شیک و زیبا نقش مهمی در دکوراسیون منزل ایفا می کند که دارای انواع مختلفی هستند که با جنس و طرح های متفاوتی در بازار وجود دارند و  بسته به سلیقه تان می توانید آن ها را انتخاب کنید که  یکی از انواع پرطرفدار آن پرده پانج می باشد که در رنگ و در طرح های مختلفی دوخته شده اند و زیبای فضای داخلی منزل را چندیدن برابر می کند.

طراحی پرده جدید پانچ

پرده پانج مانند پرده کرکره ای  و پرده زبرا از انواع پرده های شیک هستند که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و می توان به منظور پوشاندن پنجره اتاق خواب، آشپزخانه و یا پنجره سالن پذیرایی استفاده کرد، در ادامه مطلب جدید ترین پرده پانج را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا تا در فضای منزل تان دکوراسیون مدرنی ایجاد کنید، بنابراین اگر به دنبال مدلهای شیک و زیبا از پرده های پانچ هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشبد.

 پرده شیک و جذاب پانچپرده پانچ شیک و زیباپرده پانچ ساده و ظریفپرده دو رنگ و شیک پانچپرده پانچ زیبا برای اتاق و پذیراییپرده پانچ با طراحی ایده آلپرده پانچ پذیرایی با طراحی متفاوتمدل پرده زیبا و خاصپرده جدید پانچ با طراحی جذابپرده پانچ ساده و شیکجدیدترین مدل پرده پانچشیک ترین مدل پرده پانچپرده پانچ با طراحی زیباپرده پانچ با طراحی زیبامدل پرده پانچ با طراحی خاص و منحصر به فرد

امیدواریم مد های ارائه شده پرده پانچ مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد و بتوانید از این مدلهای فوق العاده زیبا و شیک برای یک دکوراسیون عالی الگو بگیرید و از این طراحی لذت ببرید.در صورت تمایل به مشاهده تصاویر انواع مدل پرده می توانید روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان