ماهان شبکه ایرانیان

قالیباف در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

پست شهردار تهران باید به یک نیروی جوان سپرده شود/۲۰۰میلیارد تومان هزینه افتتاح ۵۵ پروژه منطقه ۶

شهردار تهران گفت: پست شهردار تهران در دوره بعدی باید به یک نیروی جوان برسد تا روح جوان در شهر دمیده شود.

200میلیارد تومان هزینه افتتاح 55 پروژه منطقه 6
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدباقر قالیباف شهردار تهران در  حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از 55 پروژه اجتماعی و فرهنگی، ورزشی، عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و غیره در منطقه 6، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 200 میلیارد تومان هزینه این پروژه ها شده است.

وی با اشاره به اینکه عمده این پروژه ها خدماتی و فرهنگی بود افزود:در سراهای محله با کمبودهایی مواجه بودیم از این رو 6 سرای محله در این منطقه افتتاح کردیم.

شهردار تهران ادامه داد: این سرانه ها در حوزه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، روانشناسی و خدمات اجتماعی افتتاح شده تا مردم بتوانند از این سرانه ها استفاده کنند.

قالیباف با اشاره به پاسخی مبنی بر حضور خود در دوره بعدی شهرداری تهران، گفت: قصد ندارم در دوره بعدی شهرداری تهران پست شهردار را در اختیار داشته باشم چراکه معتقدم 12 سال خدمت در یک پست کفایت می کند.

وی تاکید کرد: اینکه اصلاح طلب و یا اصوالگرا در دوره بعدی مدیریت شهری حضور داشته باشند فرقی نمی کند.تنها معتقدم که در دوره بعدی پست شهردار تهران باید به یک نیروی جوان برسد تا روح جوان در شهر دمیده شود

شهردار تهران یادآور شد: بدون تردید هر نوع کمک، هم اندیشی و مشورت به شهردار آینده را وظیفه خود می دانم و از این امر دریغ نخواهم کرد.

قالیباف با اشاره به برخی اظهارات اعضای شورای شهر تهران مبنی بر اینکه شهردار تهران طی 12 سال گذشته پاسخگوی سوالات اعضای شورای تهران نبوده است، گفت: بدون شک این موضوع را نمی پذیریم چراکه من همیشه پاسخگوی سوالات شفاهی و کتبی بوده ام.

وی ادامه داد: این اظهارات خارج از انصاف است چراکه من طی این 12 سال همیشه یک شهردار پاسخگو بوده ام.

شهردار تهران اضافه کرد: شاید در برخی مواقع عضوی درخواستی داشته که بنده نمی توانستم آن را بپذیریم چراکه به اصول قانونی بسیار پایبندم.

وی در ادامه با بیان اینکه نوع تعامل مردم با شهرداری تهران بسیار خوب بوده است، افزود: باید کیفیت زندگی در شهر را بالا ببریم.

قالیباف تاکید کرد: بدون شک در شهرداری تهران هر نوع گرایش و سلیقه های سیاسی حضور دارند اما در این مقام نباید گرایش سیاسی مورد توجه قرار گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان