۱۰ مدل از گران ترین حلقه های ازدواج جهان در دستان سلبریتی ها

من در این مقاله ۱۰ مورد از گرانترین و زیباترین حلقه های ازدواج دنیا رو برای شما جمع آوری کردم. سلبریتی مورد علاقه شما در رتبه ی چندم این لیست قرار داره؟

وقتی عکس و فیلم سلبریتی ها رو میبینین، در ظاهر آنها چی بیشتر از همه توجهتون رو به خودش جلب میکنه؟

برای خود من که برق جواهراتشون اولین مورد هست! مخصوصا حلقه ازدواج یا نامزدی که برای لحظاتی درخشش خیره کننده ی الماس روی آن تمام توجهات رو سمت خودش می بره!

البته که حلقه ازدواج هم بحثش از بقیه جواهرات جداست. چون غیر از زیبایی، نماد عشق بین زن و مرد هم هست و باید ببینیم همسر سلبریتی خوش شانس ما چه کسی بوده که عشق خودش رو با همچین جواهر گران قیمتی ابراز کرده!

شاید من و شما نتونیم مثل حلقه ازدواج سلبریتی ها که هر کدوم میلیون ها دلار قیمتشون هست، داشته باشیم. ولی میتونیم از آنها برای حلقه ازدواج خودمون الهام بگیریم.

من در این مقاله 10 مورد از گرانترین و زیباترین حلقه های ازدواج دنیا رو برای شما جمع آوری کردم. سلبریتی مورد علاقه شما در رتبه ی چندم این لیست قرار داره؟

  1. حلقه ازدواج 500.000 دلاری جنیفر گارنر

جنیفر گارنر (Jennifer Garner) آخرین حلقه ازدواج گران قیمت از لیست ما را برای مدتی در دست داشت. این انگشتر سولیتر زیبا توسط بن افلک (Ben Affleck) به جنیفر داده شده بود.

یک الماس درشت بی رنگ و درخشان روی پایه ی پلاتین این حلقه ازدواج خودنمایی می کند.

  1. جنیفر لوپز و حلقه ازدواج 1.2 میلیون دلاری اش

انگشتر ازدواج جنیفر لوپز برای بار دوم در لیست گرانترین حلقه های ازدواج دنیا قرار گرفت! البته این بار با انگشتری دیگر و از همسری دیگر!

این حلقه ازدواج 1.2 میلیون دلاری را این بار بن افلک (Ben Affleck) به جنیفر هدیه داده بود.

از آنجایی که الماس روی این انگشتر، یک الماس صورتی زیباست می توانیم نتیجه بگیریم که جنیفر به الماس های رنگی علاقه ی بیشتری دارد! در ادامه متوجه می شوید که چرا این حرف را می زنم.

حلقه ازدواج زیبای جنیفر با الماس 1.6 قیراطی روی آن، توسط هری وینستون (Harry Winston)، از طراحان معروف جواهر، طراحی شده است.

  1. حلقه 2.5 میلیون دلاری کاترینا زتا جونز

مایکل داگلاس (Michael Douglas) هنرپیشه ی محبوب هالیوودی، حلقه ازدواج درخشان و غیرمتداولی را به همسر زیبایش کاترینا زتا جونز (Catherine Zeta Jones) هدیه داده است.

در این انگشتر از الماس 10 قیراطی با برش مارکیز به زیبایی استفاده شده است. الماس روی حلقه ازدواج کاترینا به جای عمودی، افقی کار شده و دورش با ردیفی از الماس های ریز احاطه شده است.

  1. ژاکلین کندی و حلقه ازدواجی با ارزش 2.6 میلیون دلار

ژاکلین کنیدی (Jacqueline Kennedy) را که احتمالا به عنوان بانوی اول سابق آمریکا و همسر جان اف کندی (John F Kennedy) می شناسید، در رتبه ی هفتم لیست ما قرار دارد.

اما حلقه ازدواج 2.6 میلیون دلاری ژاکلین توسط همسر دومش یعنی اوناسیس (Aristotle Onassis)، میلیاردر یونانی به او هدیه داده شده بود.

در این انگشتر زیبا برخلاف بسیاری از انگشترهای ازدواج لیستمان از الماس با برش عاشقانه ی مارکیز استفاده شده است. اوناسیس عشق بزرگش به ژاکلین را از طریق این الماس 40 قیراطی با برش مارکیز به او نشان داد.

  1. بانوی اول سابق آمریکا و انگشتر ازدواج 3 میلیون دلاری

رتبه ی ششم از لیست 10 تایی ما متعلق به حلقه ازدواج ملانیا ترامپ (Melania Trump) است. در واقع می شود گفت که از دونالد ترامپ بیشتر از اینها انتظار می رفت و انتظار رتبه ی یک را از او داشتیم!

اما این انگشتر هم زیبایی های مخصوص به خود را دارد. الماس 15 قیراطی با برش امرالد (emerald) روی این انگشتر زیبا خودنمایی می کند و درخشش خیره کننده ای دارد.

  1. انگشتر 4 میلیون دلاری جنیفر لوپز

حلقه ازدواج 4 میلیون دلاری جنیفر لوپز تا مدت ها در سال 2004 بحث داغ روزنامه ها و شبکه های خبری بود!

مارک آنتونی (Marc Anthony) همسر سابق جنیفر لوپز، یک انگشتر با الماس آبی کمیاب به او هدیه داد که تمام توجهات را به خودش جلب می کرد.

این انگشتر با الماس آبی روشن 5 قیراطی را جواهرساز معروف، نیل لین (Neil Lane) طراحی کرده بود.

4.حلقه ازدواج 4.06 میلیون دلاری گریس کلی

داستانی از جنس عاشقانه های دیزنی (disney)، که توسط برند عاشقانه ها یعنی کارتیه (Cartier) تکمیل شده بود.

در سال 1956 شاهزاده راینیر (Prince Rainier)، پادشاه وقت موناکو، از بازیگر زیبای آمریکایی یعنی گریس کلی (Grace Kelly) با این انگشتر زیبا خواستگاری کرد.

کارتیه روی این حلقه ازدواج زیبا، یک الماس 10.47 قیراطی با برش امرالد و دو الماس کوچک باگت کار کرده بود که به زیبایی در کنار هم می درخشیدند.

این حلقه ازدواج با گذشت حدود 50 سال هنوز هم زیبا است.

  1. پاریس هیلتون و حلقه ازدواج 4.7 میلیون دلاری

پاریس هیلتون را که احتمالا از ریالیتی شوهای (reality show) معروفش می شناسید، صاحب یکی از گرانترین حلقه های ازدواج در دنیا است. البته بهتر است بگویم بود! چون عشق او دوام چندانی نداشت و پاریس در نهایت حلقه ازدواج خودش را در یک حراجی برای حمایت از مردم آسیب دیده از طوفان کاترینا فروخت.

این حلقه ازدواج گران قیمت با یک الماس درشت 24 قیراطی و 2 الماس کوچکتر در دو سمتش درخشش و زیبایی منحصر به فردی داشت.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید نامزد پاریس هیلتون موقع ابراز عشقش به پاریس و تقاضای ازدواج از او، 15 حلقه ازدواج مختلف به او داد تا از بین آنها طرح دلخواهش را انتخاب کند! تمام این حلقه ها از الماس و توسط طراحان جواهر مشهور در دنیا ساخته شده بودند.

  1. حلقه ازدواج  5 میلیون دلاری بیانسه

رتبه ی دوم لیست ما متعلق به خواننده ی معروف و پرطرفدار آمریکایی یعنی بیانسه (Beyonce) است. عشق بین بیانسه و همسرش جی زی (Jay Z) یکی از عشق های پایدار و زیبا در بین زوج های مشهور شناخته می شود. جی زی برای نشان دادن عشق بی کرانش به بیانسه، یک حلقه ازدواج درخشان و بی نظیر به او هدیه داده است.

حلقه ازدواجی با یک الماس بی عیب و نقص 18 قیراطی که برش هشت ضلعی امرالد آن، درخشندگیش را چندین برابر کرده است. الماس روی حلقه ازدواج بیانسه یکی از با کیفیت ترین و خالص ترین الماس های دنیا است.

1.الیزابت تیلور افسانه ای و حلقه ازدواج 8.8 میلیون دلاری

اما میرسیم به گرانترین حلقه ازدواج لیستمان! الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) افسانه ای که خیلی از ما او را به ملکه ی جواهرات گران قیمت می شناسیم، رتبه ی اول این لیست را به خودش اختصاص داده است.

این حلقه ازدواج زیبا توسط ریچارد برتون (Richard Burton) به عشق زندگی اش یعنی الیزابت داده شده بود.

روی این حلقه ی ازدواج زیبا الماسی با برش مربعی آشر (Asscher) و وزن 33.19 قیراط خودنمایی می کند! این الماس یکی از بزرگترین الماس های دنیا است که در مالکیت خصوصی قرار دارد.

انگشتر عشق الیزابت بعد از مرگش توسط یک کلکسیونر ناشناس آسیایی خریداری شده است.

همانطوری که گفتم احتمالا خیلی از ما توان خرید همچین جواهرات گران قیمتی را نداریم اما نباید ناراحت باشیم! چون همیشه گرانترین ها زیباترین ها نیستند!

ما می توانیم با قیمت های کمتر هم حلقه ازدواج زیبا و منحصر به فرد خودمان را پیدا کنیم. یا حتی با الهام از این لیست حلقه های گران قیمت، طرح مورد علاقه و مخصوص به خودمان را به یک جواهری سفارش دهیم. فراموش نکنید که یکی از اصلی ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر روی زیبایی حلقه ازدواج شما، ظرافت در ساخت آن است. پس باید بهترین جواهری ها را برای ساخت طرح دلخواهمان انتخاب کنیم.

جواهری زمردی یکی از بهترین و معتبرترین جواهری های سطح کشور است که قدمتی 150 ساله در صنعت طلا و جواهر دارد.

این جواهری نه تنها از طراحان خلاق و حرفه ای برای طراحی جواهراتش استفاده می کند، بلکه از دستان ماهر و توانمندی برای ساخت آنها کمک می گیرد.

اگر به دنبال حلقه ازدواج با الماس های درخشان هستید گالری حلقه ازدواج زمردی می تواند بهترین مکان برای شما باشد تا با دیدن طراحی های زیبا و منحصر به فرد، طرح دلخواهتان را پیدا کنید:

https://zomorodi.com/fa/products/wedding-rings

اما اگر طرح مورد نظرتان در گالری زمردی موجود نبود نگران نباشید، می توانید آن را سفارش دهید تا برایتان بسازند.

شما که تا اینجای مقاله آمدید قطعا مثل خود من عاشق جواهرات هستید، پس با سر زدن به شبکه های اجتماعی زمردی، دیدن جواهرات متنوع و زیبای آنها را از دست ندهید:

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry/

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

همچنین برای دریافت مشاوره و خرید می توانید با شماره های زیر با جواهری زمردی در تماس باشید:

021-55622715

09121509364

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان