محمد پنجعلی در گفتگو با مشرق:

پرسپولیس یک باشگاه معمولی نیست/ شاگردان یحیی هیچگاه تحت تاثیر رقبا نیستند

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس چندین سال است که روند رو به رشد خود را ادامه می دهد. نکته مثبت شاگردان گل محمدی تحت تاثیر نبودن از رقبا است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر توانست تیم تراکتور را با دو گل شکست دهد. پرسپولیس در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشته است، آنها پس از آنکه در هفته گذشته توانستند در جدول سپاهان را پشت سر گذارند، حالا با این برد و تساوی استقلال، خود را در فاصله یک امتیازی صدر می بینند.

محمد پنجعلی در مورد روند رو به رشد پرسپولیس در گفتگو با مشرق اظهار داشت: به وضوح مشخص است که پرسپولیس روز به روز به بهتر شدن ادامه می دهد. تغییرات در تیم، به خصوص بعد از بازی های آسیایی، مشکلات هماهنگی به وجود آورده بود اما در هفته ها اخیر این مشکل تا حدودی برطرف شده است و تیم با هماهنگی بیشتری بازی می کند. وقتی چهره های جدید به تیم وارد می شوند طبیعی است که برای هماهنگ شدن بازیکن ها نیاز به زمان دارید. در چند هفته اخیر و در بازی دیروز مقابل تراکتور شاهد بودیم که پرسپولیس در هماهنگی، سرعت گردش توپ و شناخت بازیکنان نسبت به هم پیشرفت زیادی داشته است.

پرسپولیس یک باشگاه معمولی نیست/ شاگردان یحیی هیچگاه تحت تاثیر رقبا نیستند

وی در خصوص تاثیر لغزش تیم های رقیب در روند رشد پرسپولیس گفت: پرسپولیس چندین سال است که روند رو به رشد خود را ادامه می دهد. نکته مثبت شاگردان گل محمدی تحت تاثیر نبودن از رقبا است. آنها همیشه برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شوند. همه تیم ها در برابر قهرمان فصل پیش انگیزه دارند ولی بازیکنان به درکی رسیده اند که فقط برای کسب امتیاز کامل می جنگند. پرسپولیس یک باشگاه معمولی نیست و همه در آن احساس مسئولیت می کنند. همه اعضا با وجود مشکلات فراوان، از حاشیه فرار می کنند و کار خودشان را انجام می دهند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتخاب مدیر عامل جدید نیز عنوان کرد: تیم پرسپولیس باید از این وضعیت خارج شود. متاسفانه مشکلاتی از سال های قبل وجود داشته است که نه تنها صدری، بلکه هر مدیر عاملی که بیاید با آنها دست و پنجه نرم می کند که فقط مختص پرسپولیس نیست. همیشه در فوتبال ما اینها وجود داشته است. همواره مدیریت ها در تلاش هستند تا با دور زدن قوانین اقداماتی را انجام دهند که نتیجه این اقدامات غلط، باعث به وجود آمدن دردسر های بزرگی برای تیم ها می شود.

وی درباره حذف تیم های پایتخت از آسیا خاطر نشان کرد: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا فاجعه بزرگی برای فوتبال کشور است. همه ی تیم ها در لیگ های مختلف مسابقه می دهند تا به عرصه بین المللی وارد شوند و در آنجا خودی نشان دهند. اگر مسابقات بین اللملی وجود نداشته باشد، لیگ ها تعطیل می شوند. تیم ها در سراسر جهان خواهان حضور در تورنمت های معتبر بین المللی هستند. متاسفانه باشگاه های کشورمان به دلیل بلد نبودن قوانین باید به محرومیت تهدید شوند و در بیشتر پرونده ها بازنده باشند. امیدوارم که مدیریت ها این مسئله را جدی بگیرند تا تیم ها بیش از این ضرر نکنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان