صادق ورمزیار در گفتگو با مشرق:

شاگردان مجیدی آلومینیوم را دست کم گرفته بودند/ استقلال به هیچ عنوان مشکل بازیکن ندارد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: تساوی استقلال با آلومینیوم می تواند وقفه ای در روند صعودی تیم بیاندازد. به نظرم استقلال کمی آلومینیوم را دست کم گرفته بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر میهمان تیم آلومینیوم اراک بود. در این بازی استقلال توانست در دقیقه 17 با ضربه پنالتی کوین یامگا به گل برسد. آبی پوشان پایتخت تا لحظات پایانی بازی پیروز میدان بودند ولی در دقیقه 92 میثم مجیدی برای آلومینیوم گلزنی کرد تا استقلال فقط با یک امتیاز از اراک بازگردد. از طرفی دیگر پرسپولیس در تهران موفق شد با دو گل تراکتور را از پیش رو بردارد تا به یک امتیازی استقلال در صدر جدول برسد.

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در گفتگو با مشرق درخصوص دیدار دیروز گفت: به نظرم استقلال بازی بدی نکرد و در خارج از خانه به تساوی دست یافتند. تساوی برای تیمی که به دنبال قهرمانی است، خیلی خوب نیست و می تواند وقفه ای در روند صعودی تیم بیاندازد. دیروز هر دو تیم با قدرت به میدان آمده بودند. به نظرم استقلال کمی آلومینیوم را دست کم گرفته بود ولی شاگردان خطیبی با تمام توان وارد میدان شده بودند تا سه امتیاز را از چنگ استقلال در بیاورند.

وی ادامه داد: آلومینیوم در نیمه اول خیلی خوب بازی نکرد ولی در نیمه دوم خیلی بهتر بود و فشار زیادی روی دروازه استقلال آورد. شاگردان فرهاد در نیمه دوم سعی کردند گل نخورند و از گل زده خود محافظت کنند ولی آلومینیوم با ترفند حساب شده استقلال را از زمین خود بیرون کشید و با ارسال های بلند پشت مدافعان سعی در باز کردن دروازه استقلال داشت که موفق هم شدند و دو امتیاز را از دست استقلال بیرون کشیدند.

 شاگردان مجیدی آلومینیوم را دست کم گرفته بودند/ استقلال به هیچ عنوان مشکل بازیکن ندارد

پیشکسوت استقلال در مورد انتقاد برخی از هواداران در فضای مجازی علی رغم صدرنشینی استقلال گفت: انتقاد همیشه وجود دارد و انتقاداتی به همه تیم ها وارد است. تیم باید نقدهایی که واقعا درست است را انتخاب کند و نکات مثبت را از درون آنها بیرون بکشد تا بتواند مشکلات را هموارتر کند.

ورمزیار درخصوص نیمکت استقلال هم اظهار داشت: استقلال تیم پرمهره ای است و سه دروازه‌بان خوب و یکسان دارد که می توانند در شرایط بحرانی به تیم کمک کنند. مجیدی در پست مهاجم 5 بازیکن باهوش دارد که همواره در شرایط مختلف کمک حال تیم بودند. استقلال به هیچ عنوان مشکل بازیکن ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان