با آینه های شکسته دکوراسیون دیوار منزل خود را زیبا کنید!

ویدئو: آینه ها جز جذاب ترین لوازم و وسایل دکوری هستند که وجودشان مطمئنا دکوراسیون داخلی منزل شما را تحت تاثیر قرار می دهد، حال اگر وجود این وسایل با کمی خلاقیت آمیخته شود دیگر دکوراسیون منزل شما چیزی کم نخواهد داشت بنابر این چیدانه تصمیم گرفته است تا تا در این ویدئو به شما نشان دهد که چگونه خودتان می توانید دست به معجزه بزنید و دکوراسیون منزل تان ...

ویدئو: آینه ها جز جذاب ترین لوازم و وسایل دکوری هستند که وجودشان مطمئنا دکوراسیون داخلی منزل شما را تحت تاثیر قرار می دهد، حال اگر وجود این وسایل با کمی خلاقیت آمیخته شود دیگر دکوراسیون منزل شما چیزی کم نخواهد داشت بنابر این چیدانه تصمیم گرفته است تا تا در این ویدئو به شما نشان دهد که چگونه خودتان می توانید دست به معجزه بزنید و دکوراسیون منزل تان را دست خوش تغییرات دوست داشتنی بکنید.

ساخت آینه های شکسته بر خلاف تصور شما اصلا هم سخت نیست، کمی وقت می خواهد و خلاقیت. در مرحله اول یک بوم نقاشی رو در اندازه دلخواه تهیه می کنید، بعد از آن باید به سراغ تکه آینه های زیبای تان بروید و با یک عدد چسب قوی  آن ها را به بوم نقاشی بچسبانید، می توانید هر طرحی را دوست داشتید پیاده کنید، دنیای هنر محدودیت نمی شناسد، بعد از آن که طرح دلخواه تان را روی بوم پیاده کردید، حالا نوبت ان رسیده است که فضای خالی بین تکه های آینه شکسته را با ملات پر کنید، درست کردن ملات هم که کاری ندارد، کمی پودر سیمان را با آب قاطی کنید و آن را میان فضای خالی بین آینه های شکسته بریزید و بگذارید که 24 ساعت به حال خود باشد. به همی سادگی می توانید دیوار های خانه تان را با دست سازهای خود تزئین کنید.

مطالب پیشنهادی : چگونه آینه ها را در فضاهای مختلف بچینیم؟
ویدئو: ساخت آینه ای بی نظیر با دستمال رولی
 آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما!
ساخت آینه خورشیدی با شاخه های چوب

گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان