شست‌وشوی بهتر لباس‌ها با جدیدترین ماشین لباسشویی و خشک‌شویی ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه CES ۲۰۲۲، با استفاده از برج لباسشویی خود LG WashTower و ماشین لباسشویی و خشک‌شویی دوقلوی جدیدش، روشی هوشمندتر و یکپارچه‌تر را برای شست‌وشوی لباس‌ها به نمایش می‌گذارد

شست‌وشوی بهتر لباس‌ها با جدیدترین ماشین لباسشویی و خشک‌شویی ال‌جی

آخرین نوآوری ال‌جی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته، راحتی بی‌نظیر و مراقبت ملایم از لباس را ارائه می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه CES 2022، با استفاده از برج لباسشویی خود LG WashTower و ماشین لباسشویی و خشک‌شویی دوقلوی جدیدش، روشی هوشمندتر و یکپارچه‌تر را برای شست‌وشوی لباس‌ها به نمایش می‌گذارد. این ماشین لباسشویی‌های جدید دارای فناوری پیشرفته هوش مصنوعی دایرکت درایو (AI DD) ال‌جی، فناوری بخار اثبات‌شده و مجموعه‌ای از عملکردها هستند که شستن و خشک کردن لباس‌ها را راحت‌تر از همیشه می‌کنند.

با فناوری پیشرفته AI DD ال‌جی، زوج لباسشویی جدید عملکرد سفارشی‌ ‌شده‌ای را ارائه می‌کند که می‌تواند اندازه بار، نوع پارچه و سطح کثیفی لباس را حس کند، به‌طور خودکار مقدار مناسب مواد شوینده را اضافه کرده و سبک شست‌وشو را برای تمیز کردن بهینه تنظیم می‌کند. ماشین لباسشویی جدید از فناوری بخار ال‌جی بهره می‌برد که روشی آزمایش شده و واقعی برای تمیز کردن و طراوت لباس‌ها به شمار می‌رود. برای راحتی بیشتر کاربر، ویژگی Smart Pairing ال‌جی اطلاعاتی را از ماشین لباسشویی به خشکشویی ارسال می‌کند و چرخه خشک کردن بهینه را برای حذف بیشتر حدس‌ها توصیه می‌کند.

اولین مدل خشک‌کن مجهز به AI DD ال‌جی دارای چرخه هوش مصنوعی جدیدی است که کنترل حرکت دقیق را اضافه کرده و به طور خودکار تنظیمات مناسب را برای مراقبت بهینه از پارچه و زمان‌های خشک شدن سریع‌تر انتخاب می‌کند. علاوه بر این، فناوری هوش مصنوعی ال‌جی این دستگاه را قادر می‌سازد تا روال شست‌وشوی لباس‌ها و اولویت‌های کاربر را برای ارائه گزینه‌های خشک‌کردن مناسب در هر زمان یاد بگیرد. یک حسگر مادون قرمز به طور دقیق دمای لباس را در طول چرخه خشک کردن اندازه‌گیری می‌کند و تنظیمات را به طور خودکار انجام می‌دهد تا از خشک شدن یکنواخت اطمینان حاصل کند. و برخلاف سایر ترکیبات ماشین لباسشویی و خشکشویی، با ویژگی جفت شدن با بلوتوث، هر دو دستگاه را می‌توان به راحتی فقط از صفحه کنترل ماشین لباسشویی کنترل کرد.

جدیدترین ماشین لباسشویی WashTower ال‌جی مجهز به خشکشویی پمپ حرارتی دوگانه (DUAL Heat Pump) با طراحی فوق العاده راحت و صرفه جویی در فضا، جایگزین ساده‌ای برای مجموعه ماشین لباسشویی و خشکشویی متداول است. ماشین لباسشویی درب جلو از AI DD برای ارائه لباس تمیز، تازه و خشک استفاده می‌کند و از فناوری پمپ حرارتی اینورتر دوگانه ال‌جی (LG DUAL Inverter Heat Pump) برای کاهش مصرف انرژی با خشک کردن در دمای پایین در طول چرخه خشکشویی بهره می‌برد. ماشین لباسشویی WashTower ال‌جی با ارتفاع کمتر، به صرفه‌جویی در فضا از طریق طراحی بدون داکت کمک می‌کند و به فاصله کمتری با دیوار پشتی نیاز دارد. افزون بر این، طراحی بدون داکت باعث می‌شود که مالکان از دسترسی منظم به داکت‌های عقب و تمیز کردن آن‌ها خلاص شوند.

زوج جدید ال‌جی با عملکرد فوق‌العاده با سبک پیچیده، برای اکثر فضاها و سبک‌های دکوراسیون مناسب است. ماشین لباسشویی WashTower دارای درهای شیشه‌ای به رنگ مشکی، عناصر کرومی تزئینی و روکش فولادی مشکی برای دوام عالی با مقاومت بالا در برابر خراش است. طراحی یکپارچه و مسطح به نمای داخلی درخشان در اتاق لباسشویی کمک می‌کند و زیبایی مینیمالیستی و فوق مدرن را با پنل کنترل مرکزی و دسترسی آسان ارائه می‌دهد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی ال‌جی و ویژگی‌های متمایز، این محصولات لباسشویی جدید خیره‌کننده، مراقبت ملایم از پارچه و مدیریت بی‌دردسر لباس را ارائه می‌دهند. ما با گوش دادن به نیازهای افراد واقعی و تکیه بر تجربه و تخصص گسترده خود در بازار جهانی لوازم خانگی، می‌توانیم راه‌حل‌هایی برای زندگی بهتر به مصرف‌کنندگان ارائه کنیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان