آشنایی با تور دانمارک، سفر به سرزمین وایکینگ‌ها

شاید با شنیدن نام هانس کریستین آندرسن یا نام کارتون ویکی و وایکینگ‌ها یاد کشور دانمارک بیفتید. شاید هم طعم پنیرهای اصیل دانمارکی دهه شصت را به خاطر آورید

آشنایی با تور دانمارک، سفر به سرزمین وایکینگ‌ها

رزرو تور دانمارک

شاید با شنیدن نام هانس کریستین آندرسن یا نام کارتون ویکی و وایکینگ‌ها یاد کشور دانمارک بیفتید. شاید هم طعم پنیرهای اصیل دانمارکی دهه شصت را به خاطر آورید. یا اینکه یاد شیرینی دانمارکی معروف بیفتید. خلاصه اگر دوست دارید سری به کشوری بزنید که طعم شیرین خاطرات را برایتان زنده می‌کند، هم اکنون بهترین زمان برای رزرو تور دانمارک است. اگر به تمدد اعصاب و کمی آرامش دور از هیاهوی جامعه صنعتی و مدرن نیاز دارید، بی شک سفر به دانمارک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. تور دانمارک، از بهترین‌های تور اروپا ست که می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما به ارمغان آورد.

 لذت پیاده‌روی در دهکده‌های آرام و قلعه‌های تاریخی این کشور می‌تواند لحظاتی رؤیایی برای هر گردشگری باشد. باغ‌ها، سواحل و جزایر زیبا، امکان دوچرخه‌سواری در پارک‌های ملی، دره و کوهستان و از طرف دیگر سیستم حمل ‌و نقل روان و مدرن، بسیار جذاب است. اگر بخواهید با مردم محلی در ارتباط باشید، می‌توانید سری به کافه‌های محلی و جشن‌های شبانه در کوچه پس کوچه‌ها بزنید.

جاذبه‌های گردشگری تور دانمارک

اگر بخواهیم فهرستی از جاذبه‌های گردشگری دانمارک را برای شما بنویسم، با لیستی طولانی مواجه می‌شوید. اما مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور، موزه ملی دانمارک، باغ‌های تیوولی، کاخ کریستینبورگ، کاخ آمالین برگ، قلعه کرانبورگ، موزه هانس کریستین آندرسن، جزایر فارو، پارک ملی تای و پل اورسوند هستند.

 خرید در تور دانمارک

خبر خوب و هیجان‌انگیز این که دانمارک همان جایی است که شما می‌توانید با کوله باری از خریدهای جذاب از آنجا برگردید. در فصل تابستان بازارهای محلی دانمارک بسیار رونق می‌یابند و شما می‌توانید محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب تهیه کنید. پیاده‌راه «استروگت» را برای خرید فراموش نکنید. این پیاده‌راه یکی از بلدترین پیاده‌راه‌های جهان است. فراموش نکنید که دانمارک، مرکز مد و فشن در شمال اروپا و اسکاندیناوی محسوب می‌شود. در این کشور می‌توانید کار طراحان حرفه‌ای و زیباترین تن‌پوش‌ها را خریداری کنید. پس قبل از سفر مقداری از بودجه و فضای چمدان خود را به خرید و پاساژ گردی اختصاص دهید.

فرصتی برای چشیدن غذاهای محلی در تور دانمارک

غذاهایی با ترکیب ماهی، گوشت و سبزیجات بخش مهمی از غذاهای سنتی دانمارک را تشکیل می‌دهند. در دانمارک، هم می‌توانید رستوران‌های شیک و گران‌قیمت را تجربه کنید و هم اغذیه‌فروشی‌های ارزان و کلاسیک. شیرینی‌های دانمارکی هم در همه جای دنیا معروف‌اند. می‌توانید طعم شیرینی دانمارکی اصیل را در تور دانمارک تجربه کنید. از طرف دیگر، به دلیل هم‌جواری با اقیانوس، می‌توانید انواع غذای دریایی تازه و خوشمزه را با طعم‌های گوناگون بچشید. البته در این کشور می‌توانید سری به رستوران‌های ایتالیایی، آسیایی، ژاپنی، فرانسوی و ترکی بزنید و غذاهایی با ذائقه نزدیک به ذائقه خودتان را بچشید.

 دریافت ویزا و هزینه‌های تور دانمارک

روند دریافت ویزا ممکن است دو تا سه هفته طول بکشد، پس از قبل برنامه ریزی کنید و به موقع ویزای خود را دریافت کنید. هزینه‌های سفر به دانمارک بستگی به عوامل مختلفی دارد. نوع ایرلاین، کیفیت هتل، نرخ ارز و خدماتی که تور به شما ارائه می‌دهد، ممکن است قیمت تور دانمارک را تحت‌الشعاع قرار دهد. قیمت تور دانمارک، به صورت گروهی به جز هزینه بلیت هواپیما حدود 2300 یورو است. برخی تورهای دانمارک، تور سوئد را هم ارائه می‌دهند. قبل از رزرو تور، این موضوع را از شرکت گردشگری سؤال کنید. تور دانمارک مانند تور سوئد، یا دیگر تورهای اروپا توری گران محسوب می‌شود. هر وعده غذایی حدود 350 کرون دانمارک هزینه دارد. بلیت مکان‌های تفریحی حدود 300 کرون است. به طور کلی و در مجموع، روزانه حدود 1500 کرون میزان هزینه‌های شماست.

بهترین زمان برای سفر به دانمارک

ماه‌های تابستانی اوت و جولای بهترین زمان برای سفر به دانمارک است. البته این ایام، هم تورها شلوغ هستند و هم گران. اگر می‌خواهید تور ارزان دانمارک تهیه کنید، در فصلی به جز تابستان اقدام به خرید کنید.

آب و هوای دانمارک

دانمارک کشوری است با آب و هوای متنوع در مناطق و فصول مختلف سال. منطقه غربی کشور دانمارک به دلیل هم‌جواری با اقیانوس اطلس، آب و هوای قاره‌ای دارد. ماه می یا همان اردیبهشت خودمان، بهشت کشور دانمارک است. باران‌های نرم و زیبای فصلی که نوید هوایی پاک و لطیف را می‌دهد. به راستی که هیچ چیز جای پیاده‌روی در ماه می، پس از باران و خوردن قهوه در کافه‌ای محلی را نمی‌گیرد. اما اگر به بارش باران علاقه‌ای ندارید، می‌توانید همان ماه‌های اوت و جولای را برای سفر انتخاب کنید.

دوچرخه‌سواری به سبک دانمارکی‌ها

جاذبه های گردشگری تور دانمارک

یکی دیگر از جذابیت‌های تور دانمارک، دیدن دوچرخه‌سواران در پیچ و خم‌های کوهستان و شهرها است. شما هم می‌توانید دوچرخه کرایه کنید و لذت دوچرخه‌سواری را در طبیعت زیبا و بکر دانمارک تجربه کنید.

سخن آخر

اگر با خواندن مطالب بالا دوست دارید برای سفری زیبا و تکرار نشدنی سرمایه گذاری کنید، می‌توانید با رزور تور دانمارک یا تور سوئد و یا تور اروپا، این لذت را به خود هدیه دهید. برای رزور تور دانمارک هم اکنون به وبسایت NPK.IR مراجعه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان