همه‌چیز را در مورد خرید اقساطی خودرو بدانید!

خودرو‌ها برای تردد در شهر و حمل‌ونقل‌های مختلف ضروری هستند. خرید خودرو می‌تواند تبدیل به معضل بزرگی برای بیشتر افراد بشود؛ زیرا قیمت آن زیاد بوده و مکرراً نیز تغییر می‌کند و گران‌تر می‌شود

همه‌چیز را در مورد خرید اقساطی خودرو بدانید!

خودرو‌ها برای تردد در شهر و حمل‌ونقل‌های مختلف ضروری هستند. خرید خودرو می‌تواند تبدیل به معضل بزرگی برای بیشتر افراد بشود؛ زیرا قیمت آن زیاد بوده و مکرراً نیز تغییر می‌کند و گران‌تر می‌شود. یکی از راه‌هایی که افراد زیادی برای خرید خودروی دلخواه‌شان امتحان می‌کنند، خرید اقساطی خودرو است. خرید اقساطی خودرو این امکان را به شما می‌دهد که هزینه خودرو را در زمان‌های مختلفی بپردازید و آن را به چند بخش تقسیم کنید. این کار مزایا و معایبی دارد که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شده است.

راه‌های خرید خودرو

می‌توان گفت قیمت خودرو‌ها بسیار زیاد است و افراد زیادی توانایی خرید نقدی یک خودرو را ندارند. همچنین با نوسانات ارز و تغییراتی که در بازار اتفاق می‌افتد، قیمت خودرو‌ها هم تغییر کرده و زیادتر می‌شوند. به همین دلیل ساده‌ترین خودرو‌ها دارای قیمت بسیار زیادی هستند و زمان زیادی طول می‌کشد تا یک فرد بتواند امکان خرید آن‌ها را داشته باشد. راه‌های مختلفی برای خرید خودرو وجود دارد. برخی از افراد خودرو‌های کارکرده را خریداری می‌کنند که قیمت‌شان تفاوت‌هایی با قیمت اصلی خودرو دارد. قیمت خودرو‌های کارکرده به عوامل مختلفی مانند نوع و مدل خودرو، سال خرید آن، میزان کارکرد و سلامت آن بستگی دارد. به همین دلیل ممکن است خودرویی را با تقاوت زیادی نسبت به قیمت اصلی‌اش بخرید. با این حال باید در نظر بگیرید که کیفیت آن نیز دارای اختلاف‌هایی با خودروی تازه خواهد بود. راه دیگری که محبوبیت بالایی دارد، خرید اقساطی خودرو است.

خرید اقساطی خودرو چیست؟

در خرید اقساطی خودرو، می‌توانید خودروی صفر یا کارکرده بخرید و هزینه آن را در زمان‌های مختلفی پرداخت کنید. خرید خودرو به صورت اقساطی برای کسانی مناسب است که نمی‌توانند هزینه زیاد خودرو را یکجا پرداخت کنند. همان‌طور که گفته شد، خودرو‌ها قیمت بالایی دارند و حتی خرید ساده‌ترین خودرو نیز ممکن است برای برخی از افراد بسیار سخت و حتی ناممکن باشد. به همین دلیل این افراد می‌توانند خرید اقساطی خودرو را امتحان نمایند. در خرید اقساطی خودرو، قیمت آن به بخش‌های مختلف و زیادی تقسیم می‌شود تا افراد بتوانند به صورت ماهانه و راحت‌تر آن را پرداخت کنند.

خرید اقساطی خودرو چگونه انجام می‌شود؟

خرید اقساطی ایجاد شد تا مصرف‌کنندگان و خریداران بتوانند خرید آسان‌تری داشته باشند و فشاری زیادی را تحمل نکنند. این موضوع در تمام زمینه‌های دیگر که امکان خرید اقساطی در آن‌ها وجود دارد، صادق است. با این حال اگر قیمت خودرو به بخش‌های زیادی تقسیم شود، ممکن است به فروشنده زیان برسد. به همین دلیل سودی به قیمت خودرو اضافه می‌شود و سپس قیمت آن به صورت اقساطی محاسبه می‌شود.

مقدار تمام سود‌ها و افزایش قیمت‌هایی که هنگام خرید اقساطی خودرو اعمال می‌شود، توسط مصوبه بانک مرکزی تعیین می‌شود که بر اساس مدل هر خودرو و قیمت آن می‌تواند متفاوت باشد. بعد از محاسبه این سود‌ها و اضافه کردن آن‌ها به قیمت اصلی خودرو، میزان اقساط محاسبه می‌شود که به مدت زمان پرداخت اقساط بستگی دارد. این زمان توسط خریدار انتخاب می‌شود و می‌تواند بین چند ماه تا چند سال متغیر باشد. هرچقدر زمان پرداخت اقساط بیشتر باشد، میزان پرداختی در هرماه کمتر خواهد بود. معمولاً چک از خریدار دریافت می‌شود تا تضمینی برای پرداخت به موقع اقساط باشند.

برای خرید اقساطی انواع خودرو‌ها، راه‌های مختلفی را می‌توانید امتحان کنید. به عنوان مثال می‌توانید به نمایشگاه‌های فروش خودرو که فروش اقساطی دارند، مراجعه و خودروی دلخواه‌تان را برای خریط اقساطی انتخاب نمایید. برای خرید اقساطی 207 دنده‌ای که از پرفروش‌ترین ماشین‌ها است، می‌توانید به سایت آرشا خودرو نیز مراجعه کنید. در این سایت می‌توانید خرید اقساطی سمند دوگانه یا خرید اقساطی پارس دوگانه را نیز انجام دهید که از پرفروش‌ترین خودرو‌ها در ایران هستند. مراجعه به سایت‌های خرید اقساطی خودرو یکی دیگر از روش‌های خرید اقساطی است. این سایت‌ها شرایط مختلفی را ارائه می‌دهند و خودرو‌های مختلفی نیز برای فروش اقساطی قرار داده شده است. آرشا خودرو یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو است که خدمات زیادی نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

شرایط خرید اقساطی خودرو

خریدن هر کالایی به صورت اقساطی، دارای شرایطی است و خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرایط خرید اقساطی خودرو با توجه به نوع و مدل خودرو تعیین می‌شود. شرایط اقساط خودروهای خارجی تفاوت‌هایی با شرایط اقساط خودروهای داخلی دارد. دلیل این تفاوت به دلیل واردات خودروهای خارجی و هزینه‌های مربوط به آن است. همچنین از شرایط خریدن اقساطی خودروها، دادن پیش‌پرداخت است. این مبلغ درصدی از هزینه اصلی خودرو است و مقدار آن با توجه به نوع خودرو متغیر است.

اقساط خودرو معمولا به صورت ماهانه پرداخت می‌شوند. با این حال ممکن است طبق توافق طرفین، هر دو ماه یک بار یا هر سه ماه یک بار، اقساط خودرو پرداخت شود. برای تضمین از پرداخت به موقع اقساط توسط مشتری،بسته به مدارک وی ، ضامن‌هایی از او خواسته می‌شود.

مزایای خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی مزایایی نیز دارد. اگر شما هم توانایی پرداخت هزینه بسیار زیاد خودروی دلخواه‌تان را به صورت یکجا ندارید، خرید اقساطی کاملاً برای شما مناسب است؛ زیرا خرید اقساطی خودرو این امکان را به شما می‌دهد تا قسط خودروی‌تان را ماهانه و از حقوق خود پرداخت بکنید. اگر به 207 دنده‌ای علاقه دارید و توانایی خرید آن را ندارید، می‌توانید آن را به صورت قسطی بخرید. با خرید اقساطی 207 دنده‌ای، می‌توانید پول ماشین‌تان را به صورت ماهانه پرداخت نمایید. با این کار زندگی‌تان دچار تغییر زیادی نمی‌شود و کمبودی در سرمایه‌تان به خاطر پرداخت هزینه زیاد خودرو به صورت یکجا ایجاد نمی‌شود.

اگر به سمند یا پارس علاقه دارید، می‌توانید با خرید اقساطی سمند دوگانه یا خرید اقساطی پارس دوگانه ، در زمانی کوتاه و بدون تحمل فشار زیاد، به خودروی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید. برای خرید اقساطی این خودرو‌ها می‌توانید به سایت آرشا خودرو مراجعه نمایید.

معایب خرید اقساطی خودرو

این نوع از خرید معایبی نیز دارد. از اصلی‌ترین معایب آن می‌توان به طولانی بودن زمان قسط‌ها اشاره کرد. با این که پرداخت اقساطی فشار کمتری به پرداخت‌کننده وارد می‌سازد؛ اما مدت زمان زیادی که پرداخت قسط‌ها طول می‌کشد، می‌تواند آزاردهنده باشد. به خصوص اگر برخی از ماه‌ها حقوق کافی نداشته باشید، ممکن است با مشکلاتی هنگام پرداخت اقساط روبه‌رو شوید. برای حل این موضوع بهتر است تا از فروشگاهی مطمئن خریداری نمایید که خدمات زیادی نیز به شما ارائه دهد. سایت آرشا خودرو یکی از این فروشگاه‌ها است که در آن انواع مختلف خودرو‌ها با بهترین شرایط اقساطی به فروش می‌رسد. به همین دلیل با مشکل زیادی هنگام پرداخت اقساط مواجه نخواهید شد.

آرشا خودرو

در این سایت می‌توانید به صورت نقد و اقساط خودرو‌های مختلف را خریداری کنید و آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید. تحویل سریع خودرو یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت آرشا خودرو است. با خرید اقساطی خودرو از این سایت، می‌توانید در کمتر از یک ساعت خودرو را تحویل بگیرید. مزیت مهم دیگر این سایت، این است که می‌توانید پیش‌پرداخت مورد نیاز برای خرید خودرو را بعد از تحویل آن پرداخت کنید. برخلاف اکثر سایت‌های دیگر، در سایت آرشا خودرو می‌توانید خودروی‌تان را تحویل گرفته و سپس پیش‌پرداخت را بپردازید. همچنین می‌توانید اقساط را به صورت سه ساله پرداخت بکنید و کم‌ترین میزان فشار را متحمل بشوید. برای خرید خودرو به صورت اقساطی از آرشا خودرو نیازی به ضامن نیز ندارید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت آرشاخودرو مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان