تصاویر جدید و رسمی خودرو تارا

تارا خودروی سدان جدید گروه صنعتی ایران خودرو به حساب می‌آید که در رده سدان‌های متوسط و اقتصادی قرار می‌گیرد.

تصاویر رسمی و جدید خودرو تارا از سوی گروه صنعتی ایران خودرو انتشار یافت.

تارا خودروی سدان جدید گروه صنعتی ایران خودرو به حساب می‌آید که در رده سدان‌های متوسط و اقتصادی قرار می‌گیرد. محصول جدید ایران در 2 نمونه دستی و اتوماتیک روانه بازار خواهد شد که نمونه اتوماتی در بحث ظاهری رینگ‌های بزرگتری نسبت به نسخه دنده‌ای داشته و رینگ آلومینیومی 16 اینچی بر روی آن نصب می‌شود.

البته تصاویری که ایران خودرو به صورت رسمی از این سدان جدید خود منتشر کرده است مربوط به نسخه دنده‌ای است که از نظر آپشن از نسخه اتوماتیک امکانات کمتری دارد.

تارا از موتور با حجم 1587 سی. سی بهره می‌برد که با داخلی سازی بالا در ایران تولید می‌شود و می‌تواند 113 اسب بخار را با گشتاور 144نیوتن متر تولید می‌کند. جعبه دنده 5 سرعته دستی BE4 که این روز‌ها در کارخانه نیرو محرکه تولید می‌شود، توان پیشرانه را به چرخ‌های جلوی تارا دنده‌ای می‌رساند.

تارا دنده‌ای به دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، ترمز‌های دیسکی جلو و عقب، ترمز ABS، EBD و BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر دیجیتال، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور پارک عقب، رینگ فولادی 15 اینچی با طرح اسپرت، تریم داخلی پارچه، سنسور باد تایر و… مجهز است.

از جمله تفاوت‌های مدل اتوماتیک نسبت به نوع دستی را می‌توان در افزایش تعداد ایربگ‌ها از 2 به 4، صندلی‌های نیمه برقی راننده و سرنشین جلو، تاشوندگی آینه‌های جانبی وجود کمربند 3 نقطه‌ای و صندلی‌هایی با روکش چرم و پارچه در نوع اتوماتیک ذکر کرد.

پیشتر نیز عصر ایران به صورت اختصاصی برخی از تصاویر تارا دنده‌ای را منتشر کرده بود که در اینجا قابل مشاهد است.
 
 
تصاویر جدید و رسمی خودرو تارا
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان