اس یو وی فیات؛ شاسی بلند بی نام

فیات برای توسعه شاسی بلند بی نام از پلتفرم جدید MLA استفاده کرده که کیفیت، قدرت و راحتی بیشتری را همراه دارد.

فیات از یک محصول جدید در کلاس کراس اوور کامپت سگمنت- بی رونمایی کرده که در برزیل به نمایش گذاشته شد. جالب آنکه هنوز نامی برای این خودرو انتخاب نشده و فقط به عنوان اس یو وی فیات شناخته می‌شود.

اما تولید کننده از هوادارن و مخاطبان خود درخواست کرده تا ضمن حضور در وب سایت برزیل اس یو وی فیات (اینجا) در رای گیری و نظرسنجی شرکت کرده و بین 3 نام: Tuo, Domo, and Pulse یکی را انتخاب کنند. فیات برای توسعه شاسی بلند بی نام از پلتفرم جدید MLA استفاده کرده که کیفیت، قدرت و راحتی بیشتری را همراه دارد.

در بخش ایمنی نیز مقاوم سازی‌های جدیدی در این پلتفرم مدنظر قرار گرفته که در دیگر پلتفرم‌های فیات مشابهی ندارد. براساس اطلاعات موجود؛ موتور 1 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر با 125 اسب بخار خروجی و کمتر از 200 نیوتن متر گشتاور به عنوان پیشرانه برتر در این خودرو استفاده می‌شود. در بخش جعبه دنده نیز نمونه 6 سرعته اتوماتیک پیش روی مشتری قرار دارد.

پیشرانه ضعیف‌تر 1.3 لیتری تنفس طبیعی با 109 اسب بخار و 139 نیوتن متر گشتاور نیز جز گزینه‌ها قرار دارد. این پیشرانه با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ می‌شود. در بالاترین تریم سقف رنگ مشکی دارد و در رینگ‌ها نیز از حالت دو رنگ استفاده شده است. هدلایت تمام ال ایی دیی و عناصر فلزی زیبایی ظاهری خودرو را افزایش داده است.

قیمت و مشخصات دقیق این خودرو طی ماه‌های آینده بطور رسمی اعلام می‌شود.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان