مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ – بخش اول

در این مطلب قرار است نگاهی به مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ میلادی داشته باشیم. همراه با ما باشید.

مورد انتظارترین سریال‌های سال 2022 – بخش اول

در سال 2022 میلادی، سریال‌های زیادی فصل‌های جدید خود را پخش خواهند کرد و علاوه بر آن، چندین سریال جدید پخش خواهند شد. در سال 2021، سریال‌های جدیدی کار خود را شروع کردند و از جمله بزرگترین این سریال‌ها می‌توان سریال‌های دنیای سینمایی مارول را نام برد. بسیاری از سریال‌هایی که قرار بوده در سال 2021 پخش شوند، به دلیل تاخیرها در تولید ناشی از مشکلات ویروس کرونا، در سال 2022 پخش خواهند شد.

در این مطلب قرار است نگاهی به مورد انتظارترین سریال‌های سال 2022 میلادی داشته باشیم. همراه با ما باشید.

سریال آشنایی با پدر (How I Met Your Father)

How I Met Your Father (Hulu)

How I Met Your Father (Hulu)

این سریال نسخه فرعی سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) است. این سریال جدید، داستان کاراکتر سوفی با بازی هیلاری داف (Hilary Duff) را نشان می‌دهد که در زمان حال حاضر یعنی سال 2020 میلادی در جریان است. نقش سوفی در آینده را کیم کاترال (Kim Cattrall) به تصویر کشیده است. سوفی در آینده، به پسرش، داستان ملاقاتش با پدرش را بازگو می‌کند. این سریال از همان سریال سیتکام آشنایی با مادر استفاده خواهد کرد. پخش سریال آشنایی با پدر از تاریخ 28 ژانویه شروع خواهد شد.

سریال ارباب حلقه‌ها (The Lord Of The Rings)

The Lord Of The Rings (Amazon Prime)

The Lord Of The Rings (Amazon Prime)

اولین فصل از سریال ارباب حلقه‌ها شامل هشت قسمت است. اتفاقات این سریال سال‌ها قبل از اتفاقات کتاب‌ها و فیلم‌های ارباب حلقه‌ها را روایت خواهد کرد. فصل اول سریال در کشور نیوزیلند فیلمبرداری شده است. هر چند، بنابر اعلام کمپانی آمازون، پنج فصل بعدی سریال، در کشور انگلیس ساخته خواهند شد. پخش سریال ارباب حلقه‌ها قرار است از تاریخ 2 سپتامبر در سرویس آنلاین آمازون پرایم شروع شود.

سریال دیزی جونز و شش نفر (Daisy Jones And The Six)

Daisy Jones And The Six (Amazon Prime)

Daisy Jones And The Six (Amazon Prime)

مینی سریال دیزی جونز و شش نفر توسط کمپانی ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) تولید خواهد شد. این مینی سریال بر اساس رمان پر فروشی به همین نام محصول سال 2019 میلادی نوشته تیلور جنکینز رید (Taylor Jenkins Reed) است. این فیلم داستان گروه موسیقی ساختگی به نام شش نفر و همکاری آن‌ها با هنرمندی به نام دیزی جونز را دنبال خواهد کرد. این مینی سریال قرار است به شهرت رسیدن این گروه در دهه هفتاد لس آنجلس را به تصویر بکشد. در حال حاضر، تاریخ شروع پخش این مینی سریال اعلام نشده است اما احتمالا در اواخر سال 2022 میلادی پخش خواهد شد چراکه فیلمبرداری آن تنها در ماه نوامبر سال 2021 شروع شده است.

سریال مون نایت (Moon Knight)

Moon Knight (Disney +)

Moon Knight (Disney +)

سریال مون نایت یا شوالیه ماه، داستان یک سرباز سابق نیروی دریایی به نام مارک اسپکتور با بازی اسکار آیزاک (Oscar Isaac) را بازگو خواهد کرد که دچار اختلال هویتی است. او انتخاب کرده تا میزبان خدای ماه مصری به نام خونشو باشد. این سریال قرار است شامل شش قسمت باشد. این سریال بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است و در سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه خواهد شد. با توجه به داستان این کاراکتر، می‌توان گفت که سریال مون نایت، سریالی متفاوت نسبت به دیگر آثار دیزنی پلاس باشد. هنوز تاریخی برای پخش این سریال مشخص نشده است.

سریال جنگ ستارگان: اندور (Star Wars: Andor)

Star Wars: Andor (Disney +)

Star Wars: Andor (Disney +)

سریال جنگ ستارگان: اندور، پیش‌درآمدی برای فیلم سرکش یک: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) است. این سریال شامل دوازده قسمت خواهد بود و دیگو لونا (Diego Luna) بار دیگر نقشش به عنوان کاسیان اندور را در این سریال بازآفرینی خواهد کرد. این سریال، به داستان خاستگاه این قهرمان از دنیای جنگ ستارگان خواهد پرداخت اما جزئیات دیگری در مورد این سریال و داستان آن در دسترس نیست. سریال جنگ ستارگان: اندور قرار است در تاریخی بین ماه‌های ژوئیه و سپتامبر پخش گردد.

سریال جنگ ستارگان: اوبی وان کنوبی (Star Wars: Obi-Wan Kenobi)

Star Wars: Obi-Wan Kenobi (Disney +)

Star Wars: Obi-Wan Kenobi (Disney +)

در سریال جنگ ستارگان: اوبی وان کنوبی، ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) و هیدن کریستنسن (Hayden Christensen) بار دیگر نقش‌های خود به عنوان اوبی وان کنوبی و دارث ویدر را بازآفرینی خواهند کرد. این سریال قرار است از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود. اطلاعات زیادی در مورد داستان این سریال در دسترس نیست اما باید گفت که اتفاقات این سریال بین اتفاقات فیلم انتقام سیث (The Revenge of the Sith) و امیدی تازه (A New Hope) رخ خواهد داد. سریال جنگ ستارگان: اوبی وان کنوبی شامل شش قسمت خواهند بود که هنوز تاریخ پخشی برای آن اعلام نشده است.

سریال خاندان اژدها (House Of The Dragon)

House Of The Dragon (HBO)

House Of The Dragon (HBO)

سریال خاندان اژدها، بر اساس کتابی به نام آتش و خون (Fire & Blood) نوشته جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) است. فصل اول این سریال شامل ده قسمت خواهد بود. تمرکز این سریال روی خاندان تارگرین خواهد بود و خصوصا، روی پایان سلطه و قدرت این خاندان تمرکز خواهد داشت. در این سریال، مت اسمیت (Matt Smith) نقش دیمین تارگرین را به تصویر کشیده است. این سریال، پیش‌درآمدی برای سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به شمار می‌رود. در حال حاضر، شبکه اچ‌بی‌او تاریخی برای شروع پخش این سریال اعلام نکرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان