اختلاف بر سر وضعیت روانی پدر و مادر بابک خرمدین

اکبر خرمدین پدر بابک تاکید کرد که از هیچ کدام از قتل ها پشیمان نیست. پزشکی قانونی در معاینات اولیه اعلام کرد که که این زوج دچار جنون نیستند و آگاهانه دست به قتل زده اند.

 پدر و مادر بابک خرمدین

پزشکی قانونی می گوید در پرونده قتل خانواده خرمدین درباره وضعیت روانی پدر و مادر این خانواده میان کارشناسان این سازمان اختلاف نظر وجود دارد.

«مهدی صابری» رئیس بخش معاینات روانپزشکی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران درباره پرونده قتل بابک خرمدین و دو عضو دیگر این خانواده در سالیان گذشته پدر و مادر گفت: "از زمانی که معاینه دوم این زوج در پزشکی قانونی انجام شده، چندین جلسه با متخصصان روانپزشکی در این خصوص جلسه داشتیم و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفته است، اما چون کاملا به نتیجه نرسیده‌ایم و مطمئن نیستیم، هنوز نمی‌توانیم به دادگاه نظر دقیق اعلام کنیم."

او با بیانی اینکه "یک سری آزمایشات روانی تکمیلی از این زوج گرفته شده و نوبت اول و دوم این آزمایشات در هفته گذشته در یکی از دانشگاه‌های تهران انجام شده است" افزود: "ما منتظر نتایج این آزمایشات هستیم و چنانچه لازم باشد باز هم این آزمایشات را تکرار می‌کنیم، چراکه باید عدالت برقرار شود."

صابری تاکید کرد: «نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که این پرونده چه زمانی به نتیجه می‌رسد، اگرچه نکته‌هایی در خصوص این پرونده یافت شده است، اما چون توافق نظر نداریم و چون نکاتی است که دارای ابهام است، باید برای رفع ابهام صبر کنیم، ممکن است این رفع ابهام زمان بیشتری ببرد، ولی تلاش‌مان را می‌کنیم.
 
ما می‌دانیم که اگر از یک مسئله مدتی بگذرد و زمان شامل حال آن شود، ممکن است تبعاتی به همراه داشته باشد. ما در خصوص اعلام نظر در همه پرونده‌ها باید به یقین برسیم چراکه گاهی اوقات ممکن است، دادگاه صرفا برای اعلام حکم، منتظر نظر پزشکی قانونی باشد بنابراین باید ما در مورد همه پرونده‌ها به یقین برسیم.»

حدود دوهفته پیش کشف جسد تکه تکه شده بابک خرمدین کارگران سینما راز بزرگ قتل های سریالی و خانوادگی راافشا کرد. پدر و مادر بابک خرمدین ابتدا اعتراف کردند که پسرشان را کشته و تکه تکه کرده و در نقاط مختلف تهران قرار داده اند.

پس از آن این پدر و مادر به قتل داماد و دخترشان به همان ترتیب نیز اعتراف کردند. اکبر خرمدین پدر بابک تاکید کرد که از هیچ کدام از قتل ها پشیمان نیست. پزشکی قانونی در معاینات اولیه اعلام کرد که که این زوج دچار جنون نیستند و آگاهانه دست به قتل زده اند.

با این حال بررسی های بیشتر درباره وضعیت روانی اکبر و ایران والدین بابک خرمدین ادامه دارد. پیکر بابک خرمدین نهایتا روز پنج شنبه پس از گذشت ده روز از قتل، در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان