طرز تهیه املت کنگر با طعم ایده آل

در این مطلب شما را با یکی از خوشمزه ترین املت هایی که تا کنون ممکن است آن را خورده باشید آنا خواهیم کرد تا بتوانید صبحانه ای لذیذ برای خود تهیه کنید. طرز تهیه املت کنگر بسیار ساده است و شما می توانید با کم ترین هزینه و در کم ترین زمان آن را تهیه کنید.

طرز تهیه املت کنگر با طعم ایده آل

املت ها یکی از اصلی ترین غذا هایی می باشند که بسیاری از ایرانی ها از آن به عنوان صبحانه استفاده می کنند. در واقع این صبحانه کامل و مقوی می باشد و می تواند در طی روز شما را ساپورت کرده و از گشنه شدنتان پیشگیری خواهد کرد. طرز تهیه املت کنگر را برایتان بررسی می کنیم تا بتوانید در کم ترین زمان ممکن این غذا را تهیه کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

طرز تهیه املت کنگر

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  بلیط کیش

املت کنگر یکی از انواع املت هایی می باشد که در سر تا سر دنیا معروفیت خاص خود را دارد و شما می توانید این املت را در هر کجای جهان مشاهده کنید. خوشمزه ترین املتی که می توانید برای صبحانه از آن استفاده کنید املت کنگر می باشد. در واقع این املت با وجود کنگر و عطر و طعمی بسیار خوب می گیرد و هر فردی را مجذوب خود خواهد کرد. اگر به کنگر حساسیت ندارید به شما توصیه می کنیم حتما یک بار از این غذا استفاده کنید. کنگر از گیاهانی می باشد که دارای فواید بسیار زیادی برای بدن است و می تواند از بروز یبوست، مشکلات قلبی و کلیوی پیشگیری کرده و سلامت بدن را برای افراد مصرف کننده بوجود می آورد.

مواد لازم

  • کنگر 1 عدد
  • تخم مرغ 4 عدد
  • نمک به میزان دلخواه
  • روغن به میزان لازم

طرز تهیه املت کنگر

ابتدا باید یک عدد کنگر را تمیز کرده و بعد از این که تیغ های آن را جدا کردید آن را با آب بشویید. بعد از شستشو کنگر ها می توانید آن ها را در اندازه های دلخواه خود خرد کرده و اجازه بدهید با مقداری نمک و روغن طعم دار شود و مزه بد آن خارج شده و املت شما خوشمزه تر شود.

مواد لازم برای کوکو کنگر

بعد از این که کنگر ها طعم دار شدند بهتر است به سراغ تخم مرغ ها بروید و چند دقیقه ای آن ها را در دمای محیط قرار دهید و اجازه بدهید با محیط هم دما شوند. بعد از این کار لازم است تا آن ها را ابتدا در یک کاسه کوچک به صورت جداگانه بشکنید تا اگر تخم مرغ ها خراب بودند بتوانید آن ها را از یک دیگر جدا کنید.

تخم مرغ های شکسته شده را در ظرفی بزرگ تر قرار دهید و آن ها را خوب هم بزنید. تابه ای را بردارید و روغن را به میزان مناسب در آن بریزید و تخم مرغ را بعد از این که با یک دیگر مخلوط شدند درون تابه ریخته و روی حرارت قرار دهید. بعد از مدت کوتاهی کنگر ها را به تخم مرغ ها اضافه کنید و اجازه دهید خوب سرخ شوند.

سرخ کردن کنگر ها را با تخم مرغ ها تا جایی ادامه دهید که حالت خاگینه پیدا کنند و کاملا از حالت خامی در بیایند.  این غذا را می توانید با انواع مختلفی از سالاد ها سرو کرده و با انواع مختلفی از سس ها تزیین کنید.

دستور تهیه املت با کنگر

طرز تهیه املت آمریکایی و طرز تهیه املت روسی را در مطالب قبلی برایتان آموزش داده ایم و شما می توانید با استفاده از لینک های داده شده دستور پخت آن ها را مشاهده کرده و صبحانه های بسیار متفاوتی برای خود و دیگران تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان