شلیک مرگ به کارمند دیجی کالا

ما قبل از اینکه وی فرصت کند خودرو را به حرکت دربیاورد، مردی که ماسک به چهره داشت، از داخل ساکی که همراهش بود یک اسلحه شکاری بیرون آورد و به سمت او نشانه گرفت و شلیک کرد بعد هم پای پیاده اقدام به فرار کرد، مرد مسلح مرا ندید.

شلیک مرگ

کارمند انبار شرکت دیجی کالا، هنگام خروج از خانه با شلیک مرد ناشناسی به قتل رسید.

ساعت 5:30 دقیقه بامداد چهارشنبه 12 خرداد مرد جوانی که شاهد یک قتل بود با پلیس تماس گرفت و گفت: از خانه‌ام واقع در خیابان رجب‌زاده شمالی در منطقه کیانشهر خارج شدم تا به محل کارم بروم. همزمان با خروج من از خانه، مرد همسایه را دیدم که سوار بر خودروی پرایدش از پارکینگ خانه خارج شد.

وقتی مرد همسایه از خودرواش پیاده شد تا در پارکینگ را ببندد ناگهان مرد جوانی که صورتش را با ماسک بهداشتی پوشانده بود به او نزدیک شد.

آن‌ها چند کلمه‌ای باهم صحبت کرده و همین مسأله نشان می‌داد که باهم آشنایی قبلی دارند، مکالمه آن‌ها خیلی زود پایان یافت و او دوباره سوار خودروی پرایدش شد، اما قبل از اینکه وی فرصت کند خودرو را به حرکت دربیاورد، مردی که ماسک به چهره داشت، از داخل ساکی که همراهش بود یک اسلحه شکاری بیرون آورد و به سمت او نشانه گرفت و شلیک کرد بعد هم پای پیاده اقدام به فرار کرد، مرد مسلح مرا ندید.

مرد همسایه که تصورش را نمی‌کرد شاهد جنایتی هولناک باشد، موضوع را به کلانتری 158 کیانشهر اعلام کرد. با حضور مأموران کلانتری و اورژانس، بررسی‌ها نشان می‌داد که راننده پراید فوت کرده است. گزارش این جنایت بلافاصله به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
 
دقایقی بعد، بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، کارآگاهان اداره دهم، کارآگاهان تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی راهی محل جنایت شدند.

با حضور در محل، آن‌ها مرد 32 ساله را پشت فرمان خودرواش در حالی مشاهده کردند که گلوله به گردن او اصابت کرده بود.
 
در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول انباردار شرکت دیجی کالا است. به دستور بازپرس محمدحسین زارعی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین تحقیقات برای بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، تحقیق از خانواده مقتول، همکارانشان و دستگیری عامل جنایت به دستور بازپرس پرونده ادامه دارد.
 
منبع: روزنامه ایران
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان