بهترین سریال‌های انیمیشنی سال ۲۰۲۱ – بخش اول

در ادامه همراه با ما باشید تا به شما، بهترین سریال‌های انیمیشنی سال ۲۰۲۱ را معرفی کنیم.

بهترین سریال‌های انیمیشنی سال 2021 – بخش اول

در سال 2021 میلادی، سریال‌های انیمیشنی مختلفی پخش شدند و با توجه به مشکلات ناشی از کرونا ویروس، باید گفت که همچنان، آثار باکیفیتی به مخاطبان عرضه شدند. با اینکه رسانه انیمیشن ممکن است باب میل هر کسی نباشد اما باید گفت که در سال 2021 میلادی، آثار خوبی پخش شدند.

در ادامه همراه با ما باشید تا به شما، بهترین سریال‌های انیمیشنی سال 2021 را معرفی کنیم.

سریال انیمیشنی کسلوانیا (Castlevania)

Castlevania

Castlevania

چهارمین و آخرین فصل از سریال انیمیشنی کسلوانیا در سال 2021 میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده است. این فصل از سریال، مسیر آیزاک برای انتقام گرفتن، کشمکش هکتور با شورای استیریا و نبرد ترور، سایفا و آلوکارد در برابر نیروهای اهریمنی را به پایان رساند. فصل چهارم این سریال همانند فصل‌ای قبلی، پر از جلوه‌های بصری و انیمیشن سازی خارق‌العاده بوده است. با این حال، این فصل از سریال توانسته تا داستان این سریال تاریک و تیره را به خوبی و شادی به پایان برساند. فصل پایانی سریال انیمیشنی سریال کسلوانیا، بهترین جنبه‌های سریال در زمینه نویسندگی و جلوه‌های بصری را به نقطه اوج خود رساند و باید گفت که طرفداران همچنان منتظر ساخت یک نسخه فرعی از این سریال انیمیشنی هستند.

سریال انیمیشنی به سوی ابدیت تو (To Your Eternity)

To Your Eternity

To Your Eternity

سریال انیمیشنی به سوی ابدیت تو، داستان یک شخص جاودان و قادر به تغییر شکل به نام فوشی را بازگو می‌کند که در سرتاسر جهان سفر می‌کند و در مورد معنای انسان بودن تحقیق می‌نماید. او به دنبال آن است تا متوجه شود که از دست دادن یک شخص نزدیک به انسان چه حسی دارد. هر قوس داستانی سریال انیمیشنی به سوی ابدیت تو، به خوبی نشان می‌دهد که فوشی بیشتر و بیشتر به یک انسان تبدیل می‌شود. مطمئنا تماشای فوشی و دوستانش که در طی سریال، رشد و نمو پیدا می‌کنند، واقعا برای بیننده، یک تجربه شگفت‌انگیز تلخ و شیرین است که امید می‌رود، در فصل دوم آن نیز ادامه داشته باشد.

سریال انیمیشنی توطئه داخلی (Inside Job)

Inside Job

Inside Job

سریال انیمیشنی توطئه داخلی، داستان ریگان رایدلی را بازگو می‌کند. او رئیس پر کار و دست و پاچلفتی یک سازمان دولتی مخفی است. این سازمان مخفی، باید هر تئوری توطئه احتمالی را تحت کنترل خود در بیارود و او و تیمش باید با دیوانگی‌های بسیاری دست و پنجه نرم کنند. این سریال انیمیشنی از سرویس نتفلیکس پخش شده و دارای طنزی صریح است و به بررسی اسرار و توطئه‌های زیادی می‌پردازد. باید گفت که این سریال انیمیشنی، ترکیبی از سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty) و گرویتی فالز (Gravity Falls) است. علاوه بر این، خالق سریال توطئه داخلی، شیون تاکیوچی (Shion Takeuchi)، نویسنده سریال انیمیشنی گرویتی فالز بوده است. همانند این دو سریال، سریال انیمیشنی توطئه داخلی نیز از ابتدا تا پایان دارای طنز تیره و سورئال است.

سریال انیمیشنی توکیو ریونجرز (Tokyo Revengers)

Tokyo Revengers

Tokyo Revengers

این سریال انیمیشنی در مورد یک فرد بیست و شش ساله به نام تاکمیچی است که ناگهان به قدرت سفر در زمان دست پیدا می‌کند و به دوازده سال قبل سفر می‌کند. تاکمیچی از قدرت خود و همچنین، دانشش در مورد آینده استفاده می‌کند تا خودش را در یک گروه گنگستری وارد کند. او قصد دارد تا در عین اینکه خودش را به چالش می‌کشد، از مرگ دوست دختر سابق خود جلوگیری کند. او همچنین در ادامه، سعی در نجات زندگی دیگر دوستانش دارد. به نظر می‌رسد که طراحی و داستان این سریال انیمیشنی، از یک دهه کاملا متفاوت است. همین باعث شده تا سریال انیمیشنی توکیو ریونجرز در میان این همه انیمه، بسیار متمایز و برجسته باشد.

سریال انیمیشنی ماجراجویی عجیب جوجو: اقیانوس سنگی (JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean)

JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean

JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean

این سریال انیمیشنی، به ششمین بخش خود رسیده است که تحت عنوان اقیانوس سنگی است. شخصیت اصلی این بخش از سریال، دختر جوتارو به نام جولین کوجو است. با اینکه یک شخصیت اصلی زن در این بخش از سریال وجود دارد اما باید گفت که این سریال انیمیشنی همانند فصل‌های قبلی خود، یک سریال هوشمندانه با جلوه‌های عالی و صحنه‌های مبارزه خلاقانه است. این فصل از سریال نیز موفق شده تا همانند فصل‌های قبلی موفق باشد و مطمئنا، فصل‌های آینده نیز بدون شک، این روند را ادامه خواهند داد.

سریال انیمیشنی خانه جغد (The Owl House)

The Owl House

The Owl House

با اینکه سریال انیمیشنی خانه جغد، به مدت یک سال متوقف شده بود اما فصل دوم سریال با قدرت بازگشته و تقریبا می‌توان گفت تمام جنبه‌های سریال انیمیشنی نسبت به فصل اول پیشرفت داشته است. فصل دوم سریال انیمیشنی خانه جغد، بیشتر روی داستان‌سرایی به سبک سریالی تمرکز کرده و همین باعث شده تا داستان سریعتر پیش برود و همین، باعث شکل‌گیری کاراکترهای پویاتر و احساسی‌تر شده است. مطمئنا، فصل دوم سریال انیمیشنی خانه جغد، در زمینه توسعه کاراکترهای داستان، نسبت به فصل اول، پیشرفت زیادی داشته است. از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به کاراکترهای لوز و امیتی و شروع رابطه آن‌ها اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان