بهترین هتل‌های زیر دریا

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین هتل‌های زیر دریا را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل‌های زیر دریا

همه افراد، اتاق‌هایی با مناظری زیبا را دوست دارند و مطمئنا، هتل‎‌های زیر دریا، برای دوست داران طبیعت بسیار اهمیت دارد. شما در هتل‌های زیر دریا، به راحتی می‌توانید زندگی زیر دریا را تجربه کنید.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین هتل‌های زیر دریا را به شما معرفی کنیم.

1- موراکا، مالدیوز

The Muraka, Conrad Maldives Rangali Island, Maldives

The Muraka, Conrad Maldives Rangali Island, Maldives

هتل موراکا، یک هتل زیر دریایی است. این هتل در حدود 5 متر زیر آب‌های دریا است. در سال 2018 میلادی، این اقامتگاه دو طبقه افتتاح شده و شامل یک اتاق خواب بزرگ و سرویس بهداشتی است که هر دوی آن‌ها، دارای سقف‌ها و دیوارهایی شیشه‌ای هستند که از آن می‌تواند زندگی موجودات دریایی داخل اقیانوس هند را مشاهده کرد. در سطح دریا نیز، مهمانان می‌توانند از دو اتاق خواب و یک اسکله با استخری صخره‌ای و طبیعی استفاده کنند. در این اقامتگاه جالب توجه و برجسته، هر گونه امکانات رفاهی از جمله آشپز اختصاصی و مربی بدنساز در دسترس مهمانان قرار دارد.

2- مانتا، تانزانیا

The Manta Resort, Pemba Island, Tanzania

The Manta Resort, Pemba Island, Tanzania

هتل مانتا در ساحل شرقی کشور تانزانیا و در نزدیکی جزیره پیمبا واقع شده است. این جزیره متعلق به مجمع الجزایر زنزیبار است که شامل برخی از بهترین سواحل و آب‌های درخشان است. در سال 2013 میلادی، هتل مانتا، اتاق زیر دریایی اختصاصی خودش را افتتاح کرده است. این اتاق زیر دریایی شامل سه طبقه است که روی آب‌های دریا شناور است و بخش زیرین آن، نگاه دقیقی از اقیانوس هند را به مهمانان خود ارائه می‌کند. این ویلای اختصاصی، برای گذراندن ماه عسل بسیار خوب است و دسترسی به آن بسیار آسان است.

3- سرزمین عجایب شانگهای، چین

InterContinental Shanghai Wonderland, China

InterContinental Shanghai Wonderland, China

سرزمین عجایب شانگهای، که پنج ستاره است، اکنون در طبقات زیرین خود، اتاق‌هایی را افتتاح کرده است که مهمانان می‌توانند در آن اقامت کنند و نگاهی دقیق به زندگی زیر دریا داشته باشند. این اتاق‌ها در کنار یک معدن خالی ساخته شده است. این هتل بسیار زیبا و جذاب در حدود بیست مایلی شهر شانگهای واقع شده است. این مکان توسط طراحان برج العرب شهر دوبی، ساخته شده است. این سوئیت‌ها و اتاق‌های زیبا، به گونه هستند که مهمانان فکر می‌کنند در زیر دریا قرار گرفته‌اند.

4- سنتوسا، سنگاپور

Resorts World Sentosa, Singapore

Resorts World Sentosa, Singapore

سنتوسا، در جزیره سنتوسا در جنوب کشور سنگاپور واقع شده است. این هتل شامل یازده سوئیت دو طبقه اختصاصی که به آکواریوم غول پیکر این مکان که محل زندگی حدود چهل هزار ماهی است، درستی دارد. در این سوئیت‌ها، سرویس‌های مخصوص وجود دارند و مهمانان در عین تماشای این ماهی‌های درون آکواریوم، می‌توانند از جکوزی اختصاصی اتاق خود لذت ببرند. هزینه این سوئیت‌ها برای هر شب، حدود 1750 دلار است. کودکان می‌توانند از پارک استودیو یونیورسال در کشور سنگاپور نیز دیدن کنند.

5- آتلانتیس، دوبی

Atlantis, The Palm, Dubai

Atlantis, The Palm, Dubai

هتل آتلانتیس، دارای اتاق‌هایی زیر دریایی است که مهمانان می‌توانند در درون آن‌ها، زیر خلیج فارس را مشاهده کنند. این اتاق‌ها با نام‌های نپتون و پوزایدن نام گذاری شده‌اند و دارای تجملات بسیار زیادی هستند. هتل آتلانتیس در یک جزیره ساخت بشر قرار گرفته است که به شکل یک درخت نخل است. این هتل، از جمله تاثیرگذارترین هتل‌های شهر دوبی به شمار می‌رود که بیشتر برای سبک طراحی آن و همچنین سرزمین عجایب دریایی خود است. در درون آکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس، بیش از شصت و پنج هزار جانوار زندگی می‌کنند. هزینه هر اتاق برای یک شب حدود هفت هزار دلار است.

6- جولز، فلوریدا، آمریکا

Jules' Undersea Lodge, Florida, United States

Jules’ Undersea Lodge, Florida, United States

هتل زیر دریایی جولز، تنها هتل زیر دریایی است که شما می‌توانید از اتاق خود به غواصی مشغول شوید. در تالاب این هتل، نیز جلساتی برای غواصی برگزار می‌شود. این هتل زیر دریایی در پارک زیر دریایی کی لارگو واقع شده است که حدود شش متر زیر سطح دریا واقع شده است و پیرامون آن نیز ماهی‌های رنگارنگ و مختلفی موجود هستند. قیمت‌های برای اقامت در این اتاق‌ها از رقم هشت صد دلار شروع می‌شود.

7- هتل آتر، سوئد

Utter Inn Hotel, Västerås, Sweden

Utter Inn Hotel, Västerås, Sweden

گرچه اتاق‌های این هتل نسبت به دیگر هتل‌های زیر دریایی، کوچک‌تر است اما باید گفت که هتل آتر در نزدیکی شهر استکهلم واقع شده و در زیر یک دریاچه قرار گرفته است. قیمت این اتاق‌ها نسبت به دیگر اتاق‌های زیر دریایی، بسیار ناچیز است. قیمت اتاق‌های این هتل از حدود 250 دلار شروع می‌شوند. این هتل در چند مایلی ساحل دریاچه مالارن واقع شده است. اتاق‌های این هتل همانند یک کلبه هستند که پنچره‌های آن، متصل به آب‌های آبی دریاچه و حیوانات درون آن است. در درون این اتاق، برق وجود ندارد و روشنایی از طریق شمع است. در سطح دریاچه نیز یک کلبه کوچک قرمز و سفید است که از آن می‌توان برای آفتاب گرفتن و لذت بردن از مناطق پیرامون استفاده کرد.

8- پلنت اوشن، فلوریدا، آمریکا

Planet Ocean Underwater Hotel, Florida, United States

Planet Ocean Underwater Hotel, Florida, United States

هتل پلن اوشن، همچنان در حال ساخت است. این هتل از جمله هتل‌های زیر دریایی اندک خواهد بود که قیمت اتاق‌های آن نسبتا معقولانه خواهد بود. در این هتل در حال ساخت، مهمانان می‌توانند از یک آسانسور شیشه‌ای به عمیق شش تا نه متری زیر سطح دریا بروند و در آنجا در اتاق خود مستقر شوند. اتاق‌های این هتل، کاملا شیشه‌ای خواهد بود که نگاهی از زندگی دریایی پیرامون را به شما نشان خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان