بهترین سریال‌های انیمیشنی سال ۲۰۲۱ – بخش دوم

در ادامه همراه با ما باشید تا به شما، بهترین سریال‌های انیمیشنی سال ۲۰۲۱ را معرفی کنیم.

بهترین سریال‌های انیمیشنی سال 2021 – بخش دوم

در سال 2021 میلادی، سریال‌های انیمیشنی مختلفی پخش شدند و با توجه به مشکلات ناشی از کرونا ویروس، باید گفت که همچنان، آثار باکیفیتی به مخاطبان عرضه شدند. با اینکه رسانه انیمیشن ممکن است باب میل هر کسی نباشد اما باید گفت که در سال 2021 میلادی، آثار خوبی پخش شدند.

در ادامه همراه با ما باشید تا به شما، بهترین سریال‌های انیمیشنی سال 2021 را معرفی کنیم.

سریال انیمیشنی جهان سانتور (Centaurworld)

Centaurworld

Centaurworld

سریال انیمیشنی جهان سانتور در مورد اسبی به نام هورس است که از جهان جدی و تلخ خود به جهان کارتونی و احمقانه سانتور انتقال یافته است. این سریال انیمیشنی، موضوعات و سبک خود را با مقدار زیاد سورئالیسم و انیمیشن درخشان ترکیب می‌کند و جنبه موزیکال این سریال انیمیشنی، شامل یک موسیقی متن بسیار خارق‌العاده است. سریال انیمیشنی جهان سانتور در مواقع لزوم، توانسته تا احساسات خوبی از کاراکترهای خود به نمایش بگذارد و همین باعث شده تا این سریال انیمیشنی، یک سریال کمتر دیده شده در سال 2021 میلادی باشد.

سریال انیمیشنی آمفیبیا (Amphibia)

Amphibia

Amphibia

همانند سریال انیمیشنی خانه جغد، سریال انیمیشنی آمفیبیا نیز در فصل دوم و همچنین فصل سوم خود، یک داستان‌سرایی سریالی را در پیش می‌گیرد و همین باعث شده تا کاراکترها بیشتر توسعه داده شوند و داستان بیشتر رو به جلو حرکت کند. در همین حین، این کار باعث شده تا جهان سازی بهتر انجام شود و انیمیشن سازی آن بهبود یابد. از زمان فصل اول سریال انیمیشنی آمفیبیا، کاراکترها و دنیای این سریال بسیار رشد کرده است و همچنان موفق شده تا جذابیت خود را حفظ نماید و در عین حال، صداپیشه‌گان جدید سریال موفق شدند تا از پس این وظیفه بر بیایند و این سریال را به سمتی تاریک‌تر و بالغانه‌تر سوق دهند. بنابر گزارش‌ها، فصل سوم سریال انیمیشنی آمفیبیا، آخرین فصل از سریال خواهد بود.

سریال انیمیشنی شکست‌ناپذیر (Invincible)

Invincible

Invincible

سریال انیمیشنی شکست‌ناپذیر محصولی از سرویس آنلاین آمازون پرایم است. این سریال انیمیشنی به هنگام پخش خود، توانسته تا توجهات بسیار زیادی را به خود جلب نماید. سریال انیمیشنی شکست‌ناپذیر سرشار از صداپیشه‌گان برجسته است که از جمله آن‌ها می‌توان به استیون یوئن (Steven Yeun)، جی کی سایمونز (J.K. Simmons)، ساندرا او (Sandra Oh) و ززی بیتز (Zazie Beetz) اشاره کرد. علاوه بر این، این سریال انیمیشنی دارای جلوه‌های خشن و متفاوتی است که برای کارتون‌های ابرقهرمانی غیر رایج است. با این حال، در پشت تمام این موارد، داستانی قرار گرفته که سبک و سیاق ابرقهرمانی را نابود می‌سازد و بار دیگر از نو آن را بنا می‌کند. صحنه‌های مبارزه و همچنین پویایی کاراکترها باعث شده تا سریال انیمیشنی شکست‌ناپذیر فراتر از یک داستان معمولی ابرقهرمانی باشد.

سریال انیمیشنی کومی نمی‌تواند ارتباط برقرار کند (Komi Can’t Communicate)

Komi Can’t Communicate

Komi Can’t Communicate

این سریال انیمیشنی، سریالی است که از درون قلب کاراکترهای خود شکل گرفته است. هر کاراکتر این سریال انیمیشنی به شیوه خود سرگرم‌کننده و جالب توجه است اما در عین حال، این سریال به مشکلات احساسی کاراکترهای اصلی و مکمل داستان می‌پردازد و نتیجه نیز، سریالی می‌شود که یک بررسی بسیار متفکرانه و سرگرم‌کننده در مورد اضطراب اجتماعی است. فصل اول سریال یک هدیه به تمام کسانی است که مشکلی در ارتباط برقرار کردن دارند. سریال انیمیشنی “کومی نمی‌تواند ارتباط برقرار کند” واقعا یک انیمه منحصربه‌فرد است.

سریال انیمیشنی آرکین (Arcane)

Arcane

Arcane

سریال انیمیشنی آرکین، در پایان سال 2021 میلادی، ناگهان ظهور کرد و به سرعت توانست تا توجه منتقدان و بینندگان را به خود جلب نماید. این سریال که محصول سرویس نتفلیکس است، از سبک انیمیشن سازی سه بعدی بهره می‌گیرد و همین باعث خلق یک تجربه بصری روان و غنی شده است. کاراکترهای این سریال انیمیشنی و جهان سازی آن واقعا عالی است و مدام در حال توسعه هستند. در هر قسمت، این سریال چیزهای جدیدی را معرفی می‌کند که بیننده را به خود جلب می‌نماید. مطمئنا، سریال انیمیشنی آرکین، نمونه بسیار موفقی از اقتباس از یک بازی ویدیویی به شمار می‌رود.

سریال انیمیشنی در جستجوی اژدها: ماجرای دای (Dragon Quest: The Adventure Of Dai)

Dragon Quest: The Adventure Of Dai

Dragon Quest: The Adventure Of Dai

این سریال انیمیشنی بر اساس مجموعه در جستجوی اژدها است که برای طراحی کاراکترهای خود توسط خالق دراگون بال یعنی آکیرا توریاما (Akira Toriyama) شهرت دارد. این سریال انیمیشنی در مورد یک قهرمان جوان و دوستانش است که یک ماجراجویی را برای شکست شاه شیطانی شروع می‌کنند. همین داستان معمولی سبب شده تا این سریال انیمیشنی بسیار عالی باشد. این داستان سر راست و صمیمانه سبب شده تا سریال بسیار گیرا و جذاب باشد. عوامل سازنده این انیمیشن، برخی از عوامل سازنده دراگون بال سوپر: برولی (Dragon Ball Super: Broly) بوده‌اند و از همین رو، بسیاری از قسمت‌های این سریال انیمیشنی شامل برخی از بهترین انیمیشن سازی‌ها خواهند بود. این سریال انیمیشنی به خوبی می‌داند که چطور داستان خود را پیش ببرد و جلوه‌های بصری آن نیز به آن کمک کرده است تا به یکی از بهترین سریال‌های انیمیشنی سال 2021 میلادی تبدیل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان