طرز تهیه پارفه انار دسر خوشمزه و ایده آل

اگر دوست دارید دسر خوشمزه ای را برای مهمانی های خود تهیه کنید به شما پیشنهاد می دهیم پارفه انار را درست کنید. طرز تهیه پارفه انار بسیار ساده است و مواد بسیار کی نیاز دارد و بسیار به صرفه است.

طرز تهیه پارفه انار دسر خوشمزه و ایده آل

طرز تهیه پارفه انار را در ادامه برایتان بیان می کنیم. این دسر معمولا برای شب یلدا توصیه می شود و می توان گفت از بهترین دسرهای می باشد که شما می توانید آن را برای هر فردی با هر سلیقه ای  در ضیافت های مختلف آماده کنید.

پارفه انار همانند موس انار و ژله انار یکی از مهم ترین و خوشمزه ترین دسرها می باشد و شما می توانید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کرده و برای مهمانی های خود از آن استفاده کنید. این دسر را معمولا در لیوان های شفاف و کوتاه قد تهیه می کنند و شما نیز می توانید از این لیوان ها استفاده کنید زیرا سریع تر پر می شوند و تزئین کردن آن ها راحت تر می باشد. برای تهیه این دسر به مواد بسیار کمی نیاز دارید و این مواد بسیار ارزان هستند و نیازی به هزینه گزاف برای تهیه دسر ندارید.

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  بلیط کیش

طرز تهیه پارفه انار

مواد لازم

  • بیسکویت ساقه طلایی 10 عدد
  • ماست غلیظ یک و نیم پیمانه
  • شیر عسلی 1.2 پیمانه
  • انار به میزان لازم

آموزش طرز تهیه پارفه انار

برای این که بتوانید دسر یک دست و خوش طعمی تهیه کنید لازم است تا ابتدا بیسکویت های انتخابی خود را خرد کنید. بهتر است این کار را تا جایی که امکان دارد انجام داده تا دسر شما یک دست شود. در این میان می توانید از آسیاب یا غذا ساز برای له کردن بیسکویت ها استفاده کنید.

ماست را با شیر عسل مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا ترکیبی یک دست برایتان حاصل شود. از هر نوع برندی می توانید برای خرید شیر عسل استفاده کنید و نیازی نیست دنبال موارد خاص بگردید. یادتان باشد که ماست شما حتما باید شیرین باشد.

بعد از این که شیر و عسل را مخلوط کردید بهتر است لیوان های انتخابی خود را آماده کنید و اگر دوست دارید می توانید به راحتی آن ها را با وسایل تزیینی مختلف تزیین کنید.

لایه اول را بیسکویت های خرد شده بریزید. بعد بیسکویت ها را با استفاده از دست کمی تخت کرده و در لایه دوم مخلوط شیر عسل و ماست را اضافه کنید.

در مرحله پایانی طرز تهیه پارفه انار باید مقداری از سر لیوان ها را خالی بگذارید و اجازه دهید فضای کافی وجود داشته باشد تا آن ها را با استفاده از انار و بیسکویت به راحتی تزئین کنید.

پارفه انار و نحوه تهیه آن در خانه

نکات طلایی

این دسر انار از محبوب ترین دسرهایی می باشد که کودکان و بزرگسالان عاشق آن می شوند. در ادامه سه نکته طلایی را برایتان بیان می کنیم تا بتوانید با استفاده از این نکات این دسر را به بهترین شکل ممکن تهیه کنید و از خوردن آن نهایت لذت را ببرید.

  • یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید برای ماست این دسر داشته باشید ماست یونانی می باشد. این ماست هم شیرین می باشد و هم غلظت بسیار خوبی دارد.
  • میزان ضخامت لایه ها به اندازه ای می باشد که شما دوست دارید. برخی از افراد دوست دارند این دسر را با مقدار بیش تری بیسکویت تهیه کنند و برخی دیگر دوست دارند ضخامت لایه ماست و شیر عسل آن زیاد باشد و این موضوع کاملا سلیقه ایی می باشد.
  • برای این که دسر شما مزه دار شود بهتر است ساعتی آن را در یخچال قرار دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان