مبلغ خرید خدمت سربازی برای مشمولان خارج از کشور

ایسنا : محمدرضا میرتاج‌الدینی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت که طبق مصوبه این کمیسیون مشمولان غایب خارج از کشور با پرداخت ۱۵ هزار یورو می‌توانند جهت خرید خدمت سربازی اقدام کنند.

محمدرضا میرتاج‌الدینی در توضیح مصوبه کمیسیون تلفیق برای خرید خدمت سربازی در سال آینده گفت: طبق این مصوبه آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می‌گذرد، در سال آینده با رعایت اصل 110 قانون اساسی می‌توانند خدمت سربازی‌شان را خریداری کنند. وی افزود: این شامل مشمولانی می‌شود که حداقل 5 سال از غیبت آنها گذشته باشد. آنها می‌توانند با پرداخت 15 هزار یورو نسبت به خرید خدمت سربازی اقدام کنند. هدف از این مصوبه این است که این افراد برای تردد به کشور با مشکلی مواجه نشوند.

پرداخت 110 هزار تومان یارانه به هر ایرانی

از سوی دیگر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با حذف ارز ترجیحی در سال آینده، قرار است به هر ایرانی 110 هزار تومان یارانه پرداخت شود. علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر اظهار کرد: ارز 4 هزار و 200 تومانی به غیر از گندم و دارو در لایحه بودجه 1401 حذف می‌شود و قرار است رقم حاصل از این منابع برای 60‌میلیون ایرانی به ازای هر نفر 110 هزار تومان یارانه پرداخت شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان