بهترین مارک شیشه اتومبیل

می خواهید بهترین مارک شیشه اتومبیل را بدانید؟ شیشه خودرو یکی از مهم ترین قسمت های اتومبیل از لحاظ ایمنی برای راننده و همچنین برای سرنشینان یک خودرو است

بهترین مارک شیشه اتومبیل

می خواهید بهترین مارک شیشه اتومبیل را بدانید؟ شیشه خودرو یکی از مهم ترین قسمت های اتومبیل از لحاظ ایمنی برای راننده و همچنین برای سرنشینان یک خودرو است. در واقع شیشه خودرو باعث حفظ ماشین می شود و همچنین داخل کابین از صدا، ضربات، تغییرات جوی مانند باران و برف یا باد جلوگیری می کند.لازم به ذکر است که شیشه خودرو موجب می شود که اشعه و تشعشعات نور خورشید مستقیما وارد خودرو نشود.

اگر یک روز از منزل خارج شوید و ببینید شیشه خودروی شما آسیب دیده است.در آن صورت فکر کنید حتی اگر هوا خوب باشد باران نبارد آفتاب نباشد و مشکلات آب و هوایی نداشته باشید همچنان رانندگی برای شما سخت است. به چند دلیل که می توان به ورود حشرات به چشم شما و به علت نبود شیشه دید مناسبی در هنگام سرعت ندارید.

همه ی این موارد ناشی از عدم شیشه می باشد.پس در این لحظه متوجه می شوید که شیشه خودرو امری مهم است که شاید تا به حال به آن فکر نکرده بودید.

شیشه اتومبیل عبداللهی معروف به عبداللهی گلس ساکن در شرق تهران هستند. اگر شما نیز به دنبال جایی مطمئن برای شیشه خودروی خود هستید پیشنهاد ما به شما عبداللهی گلس است.

دودی کردن شیشه خودرو

همانطور که در قسمت بالا گفتیم شیشه ی خودرو برای هر اتومبیلی حائز اهمیت است. بنابراین باید به دنبال راهی برای دیرتر خط و خش افتادن شیشه و عدم خرد شدن آن پیدا کنیم. یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از خط و خش افتادن شیشه دودی کردن آن است.

جهت دودی کردن شیشه خودرو با شماره 02122524806 و 09129626800 تماس بگیرید.

مزیت دودی کردن شیشه خودرو

  • جلوگیری از خط و خش افتادن شیشه خودرو
  • در اثر ضربه خرد نمی شود
  • جلوگیری از اشعه فرابنفش و تشعشعات نور خورشید
  • زیبا جلوه دادن خودروی شما

حتما برای شما پیش آمده که داخل کابین خودروی شما طوری داغ شده است که محتویات داخل کابین نیز در اثر حرارت تغییر شکل دادند. برای جلوگیری از این موارد می توانید شیشه خودروی خود را دودی کنید.

عبداللهی گلس در شعبه مجیدیه خود نزدیک به 3 دهه تجربه و سابقه به طور تخصصی در زمینه دودی کردن انواع خودرو مهارت دارد.

دودکردن شیشه پراید و شیشه دودی پژو 405 و دودی پژو پارس و انواع خودروهای ایرانی نیز در عبداللهی گلس پذیرفته می شود.

شیشه اتومبیل

شیشه اتومبیل

قیمت شیشه اتومبیل

شیشه انواع خودرو ها متفاوت است یعنی در زمینه شیشه خودرو های داخلی و خارجی که این موضوع کاملا مجزا است . لازم به ذکر است که برخی شیشه های خودروهای وارداتی نیز در ایران تولید می شود و در برخی خودروها سه و یا چهار مدل شیشه فقز برای شیشه جلو تولید می شود. که شامل شیشه اصلی ،شیشه اصلی درجه 2 و شیشه چینی و شیشه ایرانی .نوع اصلی شیشه های وارداتی در شیشه اتومبیل ها معمولا کمتر یافت می شود . اما شیشه اتومبیل عبداللهی تمام شیشه های اصلی را موجود دارند با نوع با کیفیت با نصب با کیفیت.عبداللهی گلس با 25 سال سابقه در زمینه شیشه خودرو ،توزیع و نصب و تعویض و ترمیم شیشه فعالیت دارند. تمام شیشه های موجود در شیشه عبداللهی با کیفیت اصلی موجود است و کادر مجرب عبداللهی با دقت بسیار بالا تعویض و نصب می کنند.

شیشه اتومبیل عبدالهی برای راحتی شما مشتریان عزیز خدمات نصب سیار در محل را نیز در خدمات خود جای دادند.به راحتی می توانید با شماره ی 02177196143  تماس بگیرید و هرگونه در خواست اعم از قیمت شیشه ها را استعلام بگیرید. از خدمات نصب در محل ما نیز بهره مند شوید.

قیمت شیشه جلو مرسدس بنز

بنز یکی از خاص ترین و پرمخاطب ترین خودروهای خارجی در داخل ایران است. توجه کنید که تعویض و ترمیم شیشه بنز کاری بسیار پر اهمیت و حساس است . و هر شیشه اتومبیلی نمی تواند از پس نصب و تعویض شیشه بنز بر آید. بسیاری از مشتریان شیشه اتومبیل عبدالهی برای استعلام قیمت شیشه جلو بنز تماس می گیرند. اما متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت در بازار و بالا و پایین شدن نرخ ارز از درج قیمت ثابت و مشخص معذوریم و باید موقع خرید استعلام قیمت بگیرید.

بنز متعلق به شرکت مرسدس بنز می باشد و یکی از با ابهت ترین خودروها در بازار ایران است. در شیشه جلو بنز پایه آینه روی آن نصب نیست و همین امر این شیشه را در برابر ضربه مقاوم تر می کند.

شیشه-عقب-بنز-1

بهترین شیشه اتومبیل در تهران

شیشه اتومبیل عبدالهی با نصب ایمن و عرضه شیشه مرغوب آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای خرید شیشه خودرو حتما مراقب اجناس بی کیفیت باشید. شیشه اتومبیل عبدالهی در محدوده جغرافیابب شرق تهران  فعالیت دارد اما امکان خدمات رسانی درب منزل را نیز فراهم کرده است.

قیمت شیشه جلو بی ام و E60

بی ام و متعلق به شرکت بزرگ BMW است.برنامه توسعه E60 در سال 1997 آغاز شد و در سال 2002 به پایان رسید. طراح اصلی آن Boyke Boyer بود. طرح نهایی که توسط Davide Arcangeli  زیر نظر مدیر طراحی BMW کریس بنگل توسعه یافت ،در سال 2000 تایید شد و در 16 آوریل 2002 ثبت شد.

این سدان در 5 جولای 2003 در اروپا و در اکتبر 2003 در آمریکای شمالی عرضه شد. بی ام و E60 یک خودروی خاص و پر طرفدار و جوان پسند است.جنس شیشه بی ام و اهمیت زیادی دارد.و هم در ظاهر بیرونی و هم در دید راننده خیلی تاثیر دارد.اگر خودروی بی ام و شما آسیب دید حتما به نمایندگی های شیشه اتومبیل معتبر مراجعه کنید. شیشه بی کیفیت در زیبایی بی ام و تاثیر به سزایی می گذارد.شیشه جلو بی ام و نسبت به شیشه های درب جلو و شیشه های درب عقب بیشتر در معرض ضربه و حوادث ناگوار می باشد.

بی ام و E60 یکی از پر طرفدار ترین خودروهای بی ام و در ایران می باشد.جهت استعلام قیمت شیشه بی ام و E60 با عبداللهی گلس تماس بگیرید.و از مدیریت شیشه عبداللهی مشاوره دریافت کنید.

02177196143

با اطمینان به شما می گوییم که فقط با یکبار مراجعه به شیشه اتومبیل عبداللهی مشتری ثابت می شوید.اگر کیفیت نصب و جنس شیشه عبداللهی را با دیگر مراکز شیشه اتومبیل مقایسه کنید. متوجه علت این اطمینان خاطر می شوید.

آدرس شیشه اتومبیل عبداللهی:

رسالت،خیابان دردشت رو به روی خیابان خاموشی پلاک 421

در صورت نیاز نصب سیار در محل نیز فراهم است.

شیشه روستونی اوتلندر

شیشه روستونی اوتلندر

شیشه جلو اتومبیل

می دانستید شیشه جلو در اکثر خودروها سه لایه می باشد که لایه ی وسط نوع پلیمر است. جنس شیشه جلو در برخی اتومبیل ها لمینت و در برخی دیگر سکوریت می باشد. شیشه سکوریت نشکن است. و شیشه لمینت سه لایه می باشد.که سه لایه بودن شیشه موجب می شود که نور آفتاب و تشعشعات خورشید به داخل کابین خودرو ورود نکند.

همانطور که در قسمت بالا گفتیم شیشه جلو بیشتر از شیشه های دیگر در معرض خطر است و درخواست شیشه جلو و شیشه درب معمولا بیشتر از سایر شیشه ها است.ش

عبداللهی گلس ارائه کننده شیشه های درب ،شیشه های لچکی و شیشه های جانبی و شیشه های سانروف برای هم خودروهای داخلی و هم خودروهای وارداتی می باشد.

نکات مهم در تعویض وترمیم شیشه

توجه کنید برای تعویض و یا ترمیم شیشه خودروی خود بسیار دقت کنید. زیرا خودروی شما ایرانی باشد و یا خارجی فرقی ندارد اگر به نحوه صحیح تعویض انجام نشود و درست آب بندی نشود. می تواند علاوه بر عبور صدا و گرد و خاک موجب نا امنی سرنشینان خودرو شود.و شیشه کاملا از آب بندی خارج شودو موجب در آمدن شیشه به طور کامل می شود..اتفاقات جبران ناپذیری را به وجود آورد.

به سبب همین امر اگر خودروی خارجی دارید لطفا در انتخاب بهترین شیشه اتومبیل دقت کنید و کمی برای خودروی خود وقت بگذارید .درصورتی که به عبداللهی گلس اعتماد کنید پشیمان نمی شوید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

با ارائه انواع خدمات مرتبط با شیشه اعم

از عرضه و توزیع شیشه

نصب و تعویض

ترمیم شیشه

دودی کردن شیشه

تعمیر آینه و بالابر

جهت استعلام قیمت همین حالا با ما تماس بگیرید ( 02177196143 )  یا به وبسایت ما ( abdollahiglass.com ) مراجعه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان