زیباترین مکان‌های زمستانی در جهان – بخش دوم

در ادامه همراه با ما باشید تا زیباترین مکان‌های زمستانی در جهان را به شما معرفی کنیم.

زیباترین مکان‌های زمستانی در جهان – بخش دوم

در سرتاسر جهان، مکان‌های بسیار زیبایی وجود دارند؛ هر چند، برخی از این مکان‌ها به هنگام زمستان و بارش برف، زیباتر و تماشایی‌تر نیز می‌شوند.

در ادامه همراه با ما باشید تا زیباترین مکان‌های زمستانی در جهان را به شما معرفی کنیم.

لپلند، فنلاند

Lapland, Finland

Lapland, Finland

لپلند به عنوان خانه رسمی سانتا کلاوس یا بابا نوئل شناخته می‌شود. این مکان برفی زیبا، الهام بخش داستان‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌های زیادی بوده است. در این سرزمین، خانه‌های چوبی مختلفی در مناطق پوشیده از برف پراکنده شده‌اند.

دریاچه کونیگسی، آلمان

Lake Königssee, Germany

Lake Königssee, Germany

بلندترین دریاچه کشور آلمان، دریاچه کونیگسی است که در ارتفاع 603 متری از سطح دریا قرار گرفته است. این دریاچه در فصل زمستان بسیار تماشایی است. پیرامون این دریاچه را کوهستان‌هایی بزرگ و بلند فرا گرفته است که در فصل زمستان، پوشیده از برف هستند. در ساحل غربی این دریاچه، کلیسای سنت بارثولومیو قرار گرفته که قدمت آن به قرن هفدهم میلادی باز می‌گردد.

قلعه نویشوان‌شتاین، آلمان

Neuschwanstein Castle, Germany

Neuschwanstein Castle, Germany

قلعه نویشوان‌شتاین برای شاه باواریا به نام لودویگ دوم در اواخر قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است. این قلعه، مکانی بوده تا او از زندگی عمومی خود دوری کند. با این حال، پس از مرگش، این قلعه به جاذبه گردشگری بسیار مهمی تبدیل شده است. امروزه، این قلعه، یکی از پر بازدیدترین قلعه‌های جهان به شمار می‌رود. این قلعه روی تپه‌ای در میان کوهستان‌های باواریا قرار گرفته است که در فصل زمستان، پوشیده از برف است.

کوه فوجی، ژاپن

Mount Fuji, Japan

Mount Fuji, Japan

از قرن هفتم میلادی، کوه فوجی، مکانی بسیار مقدس برای پیروان مذهب شینتو بوده است. آن‌ها باور داشتند که این آتشفشان روح شاهزاده کونوهاناساکویا را در خود جای داده است. بازتاب این کوه در دریاچه یاماناکا باعث ایجا تصویری تماشایی شده است. ارتفاع این کوه حدود 3776 متر است که یک کوه بسیار زیبا و تماشایی در فصل زمستان محسوب می‌شود.

پارک ملی تورس پین، شیلی

Torres del Paine National Park, Chile

Torres del Paine National Park, Chile

پارک ملی تورس پین حدود 1800 کیلومتر مربع از خاک کشور شیلی را در بر گرفته و یکی از زیباترین مکان‌های طبیعی این کشور محسوب می‌شود. این پارک در جنوب کشور شیلی واقع شده و کوهستان‌های آن که با برف پوشیده شده‌اند، باعث شکل‌گیری مناظری بسیار تماشایی و درخشان شده‌اند.

پارک ملی دریاچه‌های پلیتوایس، کرواسی

Plitvice Lakes National Park, Croatia

Plitvice Lakes National Park, Croatia

پارک ملی پلیتوایس، دارای آبشارهای متعددی است که در فصل زمستان، یخ می‌زنند و اشکال جالب توجهی را شکل می‌دهند. این زیستگاه جنگلی در مرکز کشور کرواسی و در بین شهرهای زاگرب و زادار واقع شده و مساحتی حدود 300 کیلومتر را در بر می‌گیرد. این پارک ملی بیشتر برای دریاچه‌ها و آبشارهای متصل به هم خود شناخته می‌شود.

پارک ملی یوسمیت، کالیفرنیا، آمریکا

El Capitan, Yosemite National Park, California, USA

El Capitan, Yosemite National Park, California, USA

در پارک ملی یوسمیت، فصل زمستان باعث شکل‌گیری مناظر بسیار زیبایی می‌شود. درختان و صخره‌های پوشیده از برف، حسی فرازمینی به این پارک ملی داده است. در این تصویر، کوه ال کاپیتان را مشاهده می‌کنید که در درون ابرها پنهان شده است. این کوه حدود 914 متر ارتفاع دارد.

یخچال فرانتس یوزف، نیوزیلند

Franz Josef Glacier, New Zealand

Franz Josef Glacier, New Zealand

یخچال طبیعی فرانتس یوزف، یکی از خیره‌کننده‌ترین مناظر زمستانی در سرتاسر سیاره زمین به شمار می‌رود. این یخچال در جنوب کوهستان‌های آلپ واقع شده و ارتفاع آن از 3 هزار متر تا 240 متر متغیر است. این یخچال حدود 11 کیلومتر طول دارد.

برگن، نروژ

Pragser Wildsee, Italy

Pragser Wildsee, Italy

خانه‌های رنگارنگ و روشن برگن در فصل زمستان بسیار تماشایی و جذاب هستند. این شهر در جنوب غربی کشور نروژ قرار گرفته و هر ساله حدود دویست روز آن بارش می‌بارد. زمانی که برف این شهر را می‌پوشاند، مناظر خیره‌کننده‌ای شکل می‌گیرند.

بلو پوند، ژاپن

Blue Pond, Japan

Blue Pond, Japan

تالاب آبی یا بلو پوند، در استان هوکایدو کشور ژاپن واقع شده است. این تالاب نتیجه ساخت یک سد در رودخانه بایی است و رنگ آبی این تالاب نیز به دلیل وجود آلومینیوم در این آب‌ها است که یک منظره بسیار تماشایی و جالب توجه را شکل داده است. بازتاب درختان در درون این آب‌ها نیز منظره را تماشایی‌تر کرده است.

مگیو، فرانسه

Megève, France

Megève, France

میگو، یک روستای کوهستانی بسیار زیبا در کشور فرانسه است. این روستا در جنوب شرقی فرانسه و در نزدیکی مرز سوئیس و ایتالیا قرار دارد. این روستا در دهه بیست میلادی به یک مکان بسیار محبوب در میان اسکی سواران تبدیل شده بود و همچنان این جذابیت خود را حفظ کرده است. خانه‌های چوبی این روستا در مونت بلک باعث ایجاد منظره‌ای بسیار تماشایی در فصل زمستان شده است.

کوه اسنودون، ولز، بریتانیا

Mount Snowdon, Snowdonia National Park, Wales, UK

Mount Snowdon, Snowdonia National Park, Wales, UK

کوه اسنودون با ارتفاع 1085 متری خود، مشرف به دریاچه گلاسلین قرار دارد و یک منظره زمستانی نفس‌گیر را شکل داده است. این کوه، بلندترین کوه در کشور انگلیس و ولز محسوب می‌شود و شامل پنج قله به هم متصل است.

دریاچه سوپریور، میشیگان، آمریکا

Lake Superior, Michigan, USA

Lake Superior, Michigan, USA

دریاچه سوپریور با سطح یخ‌زده خود و قندیل‌های پیرامون آن، یک منظره فرازمینی به نظر می‌رسد. این دریاچه، بزرگترین دریاچه از پنج دریاچه بزرگ شمال آمریکا به شمار می‌رود که حدود 563 کیلومتر طول و 258 کیلومتر عرض دارد. این دریاچه در فصل زمستان، یخ می‌زند و به مکانی تماشایی تبدیل می‌شود.

هالستات، اتریش

Hallstatt, Austria

Hallstatt, Austria

روستای هالستات، به مکانی برجسته در فصل زمستان تبدیل می‌شود. این روستا محل برخی از قدیمی‌ترین معادن نمک جهان است که قدمت آن‌ها به حدود چهار هزار سال قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. این روستای تاریخی با ساختمان‌های رنگارنگ خود، به این منظره زمستانی و برفی، حس زندگی داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان