روز زن را با این روش‌ها برای همسرتان ماندگار کنید

همین امروز و فرداست که فضای مجازی پر شود از عکس هدیه‌های بلاگرها. هدیه‌هایی که بیشتر از آنکه نماد عشق و صمیمت باشند به منظور چشم و هم چشمی و گاهی به زور و اجبار خریداری می‌شوند!

روز زن را با این روش‌ها برای همسرتان ماندگار کنید

به گزارش فارس ـ اگر شما از آن دسته آقایانی هستید که دغدغه روز زن و تبریک و هدیه آن را دارید، اما شرایط مالی‌تان به شما این اجازه را نمی‌دهد که کادوی مناسبی برای همسرتان تهیه کنید در این گزارش به شما راهکار‌هایی پیشنهاد خواهیم داد که بتوانید این روز را به همسرتان بسیار متفاوت‌تر و زیباتر تبریک بگویید.

فریب تبلیغات را نخورید!

قطعا مناسبت‌ها و اعیاد، فرصت مناسبی برای فروشندگان است. فرقی هم نمی‌کند که فروشنده چه کالایی باشند. فروشنده دمپایی روفرشی یا طلا و اشیا قیمتی؟! هرچه که باشند و هرچه که داشته باشند سعی می‌کنند با استفاده از ترفند تبلیغات شما را قانع کنند که بهترین کادو برای مناسبتِ پیشرو کالایی است که آن‌ها عرضه می‌کنند. آنقدر که شاید در همان لحظه تصمیم عجولانه‌ای بگیرید و خرید نامناسبی کنید. از طرفی یکی از روش‌های آن‌ها در فروش ویژه در ایام خاص و اعیاد این است که طوری رفتار کنند که شما با خود گمان کنید خرید کادو در این مناسبت‌ها یک امر واجب و حتمی است و اگر شما به هر دلیلی نتوانید هدیه‌ای تهیه کنید از قافله انسان‌های مهربان، مسئولیت پذیر و عاشق پیشه جامانده اید!

بیشتر بخوانید:

راه های ادامه دادن زندگی بعد از جدایی

عوارض خطرناک وابستگی افراطی چیست؟

به همسرتان اینگونه ابراز علاقه کنید

روز زن را با این روش‌ها برای همسرتان ماندگار کنید

کافی است در این ایام سری به فروشگاه‌های اینترنتی، فضای مجازی و حتی بازارچه‌های خرید محلی بزنید آنوقت است که متوجه می‌شوید همه این مراکز خرید فارغ از کالایی که عرضه می‌کنند فروش ویژه روز زن گذاشتند و تبلیغات آن‌ها در اقناع کردن مردم به قدری موفق بوده که مشتری‌های زیادی به خود جلب کرده اند. البته ما مخالف فروش محصولات نیستیم بلکه در این متن فقط قصد داریم شما را از پشت پرده این تبلیغات آگاه کنیم تا اگر به هر دلیلی نتوانستید برای همسرتان هدیه‌ای بخرید شرمنده نشوید و احساس سرشکستگی نداشته باشید.

بلاگر‌ها را معیار زندگی تان قرار ندهید!

همین امروز و فرداست که فضای مجازی پر شود از عکس هدیه‌های بلاگرها. هدیه‌هایی که بیشتر از آنکه نماد عشق و صمیمت باشند به منظور چشم و هم چشمی و گاهی به زور و اجبار خریداری می‌شوند! آن وقت است که شما به عنوان یک خانم می‌نشینید و حسرت زندگی مرفه کسانی را می‌خورید که فقط ظاهر زندگی شان را برایتان به نمایش می‌گذارند. مطمئنا هدیه گران قیمت بلاگر‌ها ارزش کادوی ساده‌ای که همسرتان با عشق برایتان تهیه کرده را از چشم تان می‌اندازد. بار‌ها گفتیم که بلاگر‌ها الگو‌های مناسبی برای شما نیستند. پس علاوه بر اینکه سعی می‌کنید حسرت خوشی‌های ساختگی و ظاهری‌شان را نداشته باشید برای سلامت زندگی‌تان دست از دنبال کردن شان هم بردارید!

روز زن را با این روش‌ها برای همسرتان ماندگار کنید

دوست داشتن را شرطی نکنید!

اینکه شما نتوانید برای همسرتان در یک مناسبت خاص برخلاف دیگر مردان هدیه‌ای تهیه کنید به این معنی نیست که شما به همسرتان علاقه ندارید! پیشنهاد می‌کنیم این مفهوم را به همسرتان هم منتقل کنید. با او صحبت کنید وبگویید که چقدر دوستش دارید! چند دقیقه‌ای را اختصاص بدهید به توصیف دوست داشتن تان و به همسرتان این اطمینان را بدهید که چیزی از علاقه شما به او کم نشده. بعد هم علت هدیه نخریدن تان را برایش شرح دهید مثلا بگویید شرایط اقتصادی این امکان را به شما نداده که برای او کادویی تهیه کنید و پول تان را صرف چیز‌های ضروری تری برای زندگی مشترک‌تان کرده اید. مطمئنا شریک زندگی شما شرایط را درک می‌کند و ازینکه برایش هدیه‌ای تهیه نکردید ناراحت نمی‌شود. به شرطی که از چند روز قبل در یک محیط صمیمیانه با اوصحبت کنید و شرایط را برایش توضیح بدهید. حواستان باشد توصیف دوست داشتن تان فراموش نشود.

بیشتر بخوانید:

راز داشتن یک زندگی عاشقانه فاش شد!

اشتباه در انتخاب همسر چه دلایلی دارد؟

رمزو رازهای زندگی زناشویی موفق

روز زن را با این روش‌ها برای همسرتان ماندگار کنید

در فرصت مناسبی جبران کنید

در قید و بند مناسبت‌ها نباشید اینکه حتما در یک مناسبت خاص باید هدیه خریداری شود یک باور اشتباه است. مهم عشق، صمیمت و شادی در آن روز و در آن لحظات است. گران‌ترین و ارزشمند‌ترین هدایا بدون محبت و عشق نمی‌توانند شادی را مهمان دلتان کند. قرار نیست هدیه دادن فقط مخصوص اعیاد و ایام خاص باشد. می‌توانید خودتان مناسبت‌های مختلفی در زندگی مشترکتان ایجاد کنید. مثلا به بهانه اینکه یک مسیر سخت را با همکاری هم پشت سر گذاشتید جشن بگیرید و به هم کادو بدهید. یا هر زمان که شرایط مالی تان این مکان را به شما داد بدون مناسبت برای هم هدیه بخرید. پس اگر نتوانستید در روز زن برای همسرتان کادو تهیه کنید نگران نباشید. در طول زندگی مشترکتان فرصت‌های زیادی است که بی بهانه و با بهانه او را خوشحال کنید و به او هدیه بدهید. فقط یادتان باشد هر بار که این امکان را داشتید دریغ نکنید و برای خوشحالی همسرتان تلاش کنید.

روز زن را با این روش‌ها برای همسرتان ماندگار کنید

هدیه‌های معنوی را جایگزین کنید!

قصد ما این نیست که شما هدیه دادن را از زندگی تان حذف کنید. نه! فقط قرار است در این مطلب راهکار‌هایی را به شما پیشنهاد دهیم که اگر به هر دلیلی نتوانستید برای همسرتان کادویی بخرید سلامت زندگی مشترک تان به خطر نیفتد و سوتفاهم برای همسرتان پیش نیاید! یکی از این راهکار جایگزین کردن هدیه‌های معنوی است. هدیه‌های معنوی معمولا از هدیه‌های مادی ارزش بیشتری دارند و ماندگار خواهند شد. به عنوان یک خانم می‌گویم وقتی همسرتان ببیند شما علی رغم شرایطی که دارید برای اثبات دوست داشتن تان تلاش می‌کنید. بی تفاوت از کنار این روز عبور نمی‌کنید و برای تبریک این مناسبت به او هر چه که در توان دارید را خرج می‌کنید برایش ارزشمند‌تر است و شیرینی این رفتار شما بیشتر در کامش می‌ماند!

بیشتر بخوانید:

مردان چگونه عاشق زنان می شوند؟

4 ترفند زنانه برای عاشق کردن همسر!

روز زن را با این روش‌ها برای همسرتان ماندگار کنید

دستخطی به یادگار بنویسید

روی یک کاغذ که به سلیقه خودتان تزئین شده یا روی یک کارت پستال جملاتی برای همسرتان بنویسد و این روز را به او تبریک بگویید. نیاز نیست حتما متن ادبی سنگینی را روی کاغذ بنویسید و یا شعر بگویید البته اگر می‌توانید که خیلی خوب است، اما سعی کنید نوشته‌های روی کاغذ، همه و همه حرف‌های دلتان باشد. شروع کنید و بگویید چقدر همسرتان را دوست دارید، نقاط مثبت‌اش را بگویید و از آرامشی که کنارش دارید صحبت کنید. حتما خاطره‌های خوب‌تان را در نامه بنویسید و روز‌های شیرین زندگی را در خاطر همسرتان تازه کنید. به گذشته اکتفا نکنید و تاکید کنید که هنوزهم مانند گذشته به او علاقه دارید. مطمئن باشید همسرتان پس از خواندن این کلمات احساس بهتری نسبت به زندگی خواهد داشت. این هدیه معنوی شما تا سالیان سال ماندگار می‌شود و هر بار که همسرتان به آن نگاه کند احساس شیرین این روز‌ها برایش تازه خواهد شد.

روز زن را با این روش‌ها برای همسرتان ماندگار کنید

برای سلامتی همسرتان روزه بگیرید!

یکی از هدیه‌های معنوی که می‌توانید پیشکش همسرتان کنید و حسابی از آن دل ببرید. این است که در روز میلاد حضرت زهرا (س) که مصادف با روز زن می‌باشد برای سلامتی همسرتان روزه بگیرید. با این کار هر دویتان هم از ثواب اخروی روزه گرفتن در این عید عزیز بهرمند شده اید و هم آثار و برکات آن را در زندگی دنیوی خواهید دید. از طرفی این عمل شایسته می‌تواند علاقه شما را بیش از هرچیزی به همسرتان اثبات کند. در احادیث و روایات ائمه روزه گرفتن در میلاد با سعادت حضرت زهرا یکی از اعمال مستحبی است که ثواب و فضیلت بسیاری دارد.

وقت بیشتری را کنار همسرتان بگذرانید!

سعی کنید کمی زودتر از محل کارتان به خانه برگردید. خستگی هایتان را پشت در بگذارید و پر انرژی وارد خانه شوید. به همسرتان بگویید که به خاطر او امروز کمی زودتر از محل کار برگشته اید تا در کنار او باشید. کار‌هایی که همسرتان دوست دارد را انجام دهید. بیشتر وقت تان را به صحبت کردن با هم اختصاص دهید. فیلم‌های مورد علاقه او را ببینید. دو فنجان چای بریزید و آلبوم عکس‌های یادگاری تان را ورق بزنید. سعی کنید خاطره هر عکس و حس و حال آن زمان تان را دوباره برای همسرتان بازگو کنید.

ماجرایی که باید بخوانید!

یکی از مشاوران می‌گوید گاهی خانمی برای مشاوره مراجعه می‌کند که وضع مالی بسیار خوبی هم دارد؛ می‌گوید: من از طلا و جواهر متنفرم. وقتی دلیل آن را می‌پرسی خانم جواب می‌دهد: روز تولد من می‌شود، همسرم سرویس طلا می‌خرد؛ سالگرد ازدواج مان می‌شود سرویس طلا می‌خرد. روز عید فطر سرویس طلا. سالگرد عقد سرویس طلا و... دیگر از طلا خسته شدم. طلا می‌خرد، اما برای من وقت ندارد دلم می‌خواست هدایای متنوع و ساده می‌خرید، ولی برای من وقت می‌گذاشت!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان