ماهان شبکه ایرانیان

سومین کارگاه تخصصی تازه های فناوری اطلاعات برگزار می شود

سومین کارگاه تخصصی تازه های فناوری اطلاعات در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

سومین کارگاه تخصصی تازه های فناوری اطلاعات برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین کارگاه تخصصی«تازه های IT» با معرفی و آموزش کتاب «مدل سازی تهدید ها، راهکاری برای مبارزه با بدافزارها و تامین امنیت سایبری»، 21 خردادماه با حضور مولف کتاب در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

هر روزه، با کشف حفره‌های امنیتی مختلف و حملات سایبری گوناگون روی سایت‌های مهم دولتی و گاه خصوصی روبه‌رو هستیم و متاسفانه دایره حملات تنها محدود به تهدیدها و حملات وابسته به خارج از کشور نیست بلکه از طریق نفوذگران داخلی نیز هر روزه از آسیب‌پذیری‌های کشف شده سوء استفاده می‌شود.

با توجه به این مهم، بررسی آسیب‌پذیری‌ها، تهدیدها و ریسک‌های امنیتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید به کمک بکارگیری فرایند مدل‌سازی تهدیدهای مطرح در حوزه امنیت شبکه و اطلاعات با هرگونه تهدید سایبری مقابله کرد.

براین اساس در این کارگاه تخصصی، مهدی احمدی مولف کتاب، به صورت کارگاهی به آموزش مبانی کتاب مورد نظر و آموزش مفاهیم مرتبط موضوعات امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات می پردازد.

ارائه مقدمه ای بر امنیت شبکه و اطلاعات،  بررسی بدافزارها در حوزه امنیت شبکه و اطلاعات، معرفی روش‌های اعمال نفوذ و ایجاد تهدیدهای امنیتی، پدافند غیرعامل، راهکاری برای مقابله با تهدیدها، به‌کارگیری تست‌نفوذ در کشف آسیب‌پذیری‌ها و مقابله با تهدیدها و مدل‌سازی تهدیدها و نیز راهکاری برای مقابله با بدافزارها از مهمترین محورهای قابل ارائه در این کارگاه است.

شرکت در کارگاه « تازه های IT» که در فرهنگسرای فناوری اطلاعات تهران برگزار می شود، برای عموم رایگان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان