اسپورتیج ۲۰۲۳؛ چهره‌ای متفاوت از کراس اوور

خطوط و زوایایی که در بدنه اسپورتیج ۲۰۲۳ مشاهده می‌شود بسیار چشم نواز و در هماهنگی کامل با یکدیگر قرار دارند. شیب سقف استادانه طراحی شده تا در مجموع خودرویی تقریبا بی نقص از منظر طراحی ارائه شود.

اسپورتیج برند فعال در مجموعه کیا موتورز است که از سال 1993 تا کنون روی خط تولید قرار دارد. نسل اول این خودرو در سال 1993، نسل دوم در سال 2004، نسل سوم در سال 2010، نسل چهارم در سال 2015 و نسل پنجم در ژوئن 2021 معرفی شده است.

در این میان نسخه‌های فیس لیفت متنوعی نیز معرفی شده اند که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها نسخه کی اکس 5 ویژه بازار چین در نسل چهارم است.

اکنون تصاویر کیا اسپورتیج 2023 از نسل پنجم این خودرو در رسانه‌ها منتشر شده که یک کراس اوور کاملا متفاوت با ظاهری آینده نگر را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. اینجا هم تایگر نوز معروف کیا موتورز جای خود را به ویرایش خاص از دیجیتال تایگر فیس داده تا قسمت دماغه کاملا نو و متفاوت از قبلی‌های کمپانی کره‌ای باشد.

خطوط و زوایایی که در بدنه اسپورتیج 2023 مشاهده می‌شود بسیار چشم نواز و در هماهنگی کامل با یکدیگر قرار دارند. شیب سقف استادانه طراحی شده تا در مجموع خودرویی تقریبا بی نقص از منظر طراحی ارائه شود.

هنوز تصاویر غیر استودیویی از این خودرو در دسترس نیست، اما آنچه مشخص است؛ در کابین نیز از دو نمایشگر دیجیتال کنار هم برای نمایش اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی استفاده شده است. 
 
نسل اول
نسل اول
نسل دوم
نسل دوم
نسل سوم
نسل سوم
نسل چهارم
نسل چهارم
ویژه بازار چین
ویژه بازار چین
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان