مشکل مشابه در اردوی تیم‌های ملی

کرونا علیه زنان و مردان

تیم‌های ملی فوتبال مردان و زنان ایران در حالی در اردو هستند که هر دو تیم از مشکل شیوع ویروس کرونا رنج می‌برند. تیم مردان کشورمان روز پنج‌شنبه باید در چارچوب مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف عراق برود و تیم ملی زنان ایران هم امروز آخرین مسابقه‌اش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در هند را برابر چین‌تایپه برگزار خواهد کرد.

تیم اسکوچیچ نصف شد

خبر ابتلای بازیکنان تیم ملی مردان کشورمان به ویروس کرونا ابتدا با مثبت شدن تست سردار آزمون و احمد نوراللهی در رسانه‌ها پیچید. تست نوراللهی در تهران مثبت شد و او اردوی تیم ملی را ترک کرد. سردار آزمون اما در روسیه متوجه مثبت شدن آزمایش خود شد و اجازه خروج از این کشور را پیدا نکرد. سردار در فاصله دو روز دو تست داد که هر دو مثبت بودند. به این ترتیب او مسابقه با عراق را به‌طور قطعی از دست داده، اما ممکن است در صورت منفی شدن تستش برای بازی با امارات شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کند. آمار ابتلا در تیم ملی اما به همین مقدار محدود نشد و کمی بعدتر احسان حاج‌صفی هم به جمع کرونایی‌های تیم ملی پیوست. کاپیتان اول تیم ملی کشورمان که در غیاب احمد نوراللهی شانس خوبی برای بازی در میانه میدان پیدا کرده بود، با تست مثبت کووید-19 مواجه شده و نمی‌تواند برابر عراق کنار تیم کشورمان باشد. آخرین نفری هم که تا زمان تنظیم این مطلب با کرونای مثبت مواجه شد، مجید حسینی بود. مدافع ایرانی شاغل در لیگ ترکیه هم مبتلا تشخیص داده شده است. به این ترتیب دراگان اسکوچیچ برای بازی فردا با مشکلات زیادی مواجه است. او فعلا برای جانشینی برخی از نفرات غایب، کسانی مثل کمال کامیابی‌نیا و عارف آقاسی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

صعود دشوار زنان؟

تیم ملی زنان ایران هم که در هندوستان به سر می‌برد با شبیخون ویروس کرونا مواجه شده است. آ‌ن‌طور که از اردوی تیم خبر می‌دهند، ابتلای چهار بازیکن به کووید-19 قطعی شده است. به این ترتیب ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی و مرضیه نیکخواه شانس حضور در مسابقه سرنوشت‌ساز امروز را نخواهند داشت. تیم زنان کشورمان که در بازی نخست یک امتیاز از هند گرفته بود، در بازی دوم با هفت گل برابر چین شکست خورد، اما امروز این بخت را دارد تا تنها با کسب یک مساوی برابر چین‌تایپه به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم به دور بعدی برسد. مسابقه آخر شاگردان مریم ایراندوست از ساعت 17:30 امروز به وقت تهران آغاز خواهد شد. مسابقه قبلی چین‌تایپه برابر هند به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی دو تیم لغو شد و حریف امروز ایران با استراحت بیشتری مقابل بانوان کشورمان قرار می‌گیرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان