مورد انتظارترین فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۲ – بخش اول

در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم.

مورد انتظارترین فیلم‌های کمدی سال 2022 – بخش اول

به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاخیرهای ناشی از آن، سال 2022 میلادی یکی از شلوغ‌ترین سال‌های تاریخ سینما به شمار می‌رود. در سال جاری میلادی، فیلم‌های کمدی جالب توجهی روی پرده سینماها اکران خواهند شد.

در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین فیلم‌های کمدی سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

10- فیلم کله خراب برای همیشه 

(Jackass Forever)

(Jackass Forever)

این فیلم قرار است پس از دوازده سال بعد از سومین فیلم مجموعه کله خراب روی پرده سینماها اکران گردد. این فیلم در مورد گروهی از دوستان است که مضحک‌ترین بدلکاری‌های ممکن را انجام می‌دهند. برخی از بدلکاری‌های این فیلم بسیار خطرناک بودند که استودیو اجازه انجام آن‌ها را نداده و بازیگر فیلم یعنی جانی ناکسویل (Johnny Knoxville) دو روز پس از شروع فیلمبرداری، دچار آسیب دیدگی و راهی بیمارستان شده بود.

9- فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم 

(The Unbearable Weight Of Massive Talent)

(The Unbearable Weight Of Massive Talent)

در حال حاضر، نیکولاس کیج (Nicolas Cage) بیشتر به عنوان سلطان میم شناخته می‌شود تا یک بازیگر برجسته. او یک بازیگر برنده جایزه اسکار است که در آثار اکشن زیادی نقش‌آفرینی کرده است اما امروزه، او بیشتر در آثار سطح پایین حضور دارد. از همین رو، فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم می‌تواند به یک فیلم کمدی فوق‌العاده و بسیار هوشمندانه تبدیل شود. در این فیلم، نیکولاس کیج نقش یک نسخه از خودش را به تصویر می‌کشد. در این فیلم، نیکولاس کیج باید از متدها و روش‌هایی که در فیلم‌های قبلی خودش یاد گرفته است، استفاده نماید و سعی کند خودش را از یک موقعیت دشوار نجات دهد. به نظر می‌رسد که این اثر بزرگ‌ترین فیلم اکشنی است که نیکولاس کیج از دهه نود میلادی بازی کرده است.

8- فیلم شهر گمشده

(The Lost City)

(The Lost City)

اتفاقات بسیار زیادی در فیلم شهر گمشده رخ خواهند داد. در فیلم شهر گمشده، یک رمان‌نویس در ژانر عاشقانه، ربوده می‌شود. در کنار او، مدلی که او برای جلد رمان‌هایش استفاده می‌کند نیز ربوده می‌شود. این دو اکنون در درون یک جنگل رها شده‌اند. به تازگی تریلری برای این فیلم منتشر شده که وعده یک اثر سرشار از ماجراجویی را می‌دهد.

فیلم شهر گمشده دارای کاراکترهای مختلفی است که هر کدام از آن‌ها اشخاصی بودند که همیشه کارهایش توسط دیگران برای‌شان انجام می‌شده است. حال، آن‌ها باید سعی کنند تا روی پای خود بایستند و خودشان را از این وضع اسفناک نجات دهند. در ابتدا، این فیلم تحت عنوان شهر گمشده دی بوده است اما عنوان آن تغییر کرده تا بینندگان و طرفداران آن را با فیلم شهر گمشده زد (The Lost City of Z) اشتباه نگیرند.

7- فیلم با من ازدواج کن 

(Marry Me)

(Marry Me)

فیلم با من ازدواج کن، داستان یک خواننده مشهور لاتین را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود که همسرش به او خیانت کرده است. او در کنسرت خود، تصمیم می‌گیرد تا با غریبه‌ای که علامت “با من ازدواج کن” را در دستش داشته، ازدواج نماید. این فیلم با بازی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) در نقش خواننده و اوون ویلسون (Owen Wilson) در نقش شخص غریبه است. این اثر جدید، یک فیلم غیرمنتظره کمدی و عاشقانه به شمار می‌رود.

فیلم با من ازدواج کن، فیلمی است که بر اساس یک رمان گرافیکی به همین نام ساخته شده است و بر خلاف روند فیلم‌های اقتباسی از کمیک‌ها است که همگی فیلم‌های ابرقهرمانی هستند. این احتمال وجود دارد که این فیلم جدید بتواند بسیار موفق باشد و چندین دنباله از آن ساخته شود.

6- فیلم قانونا بلوند 3 

(3 Legally Blonde)

(3 Legally Blonde)

بدون شک می‌توان گفت که الی وودز بهترین نقشی است که تاکنون ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) بازی کرده است. این نقش وی توانسته بود تا باعث شکل‌گیری یک پدیده فرهنگی جالب توجه شود. شخصیت الی بسیار جالب توجه است و سگ او نیز دوست‌داشتنی است. احساسات بسیار زیادی در این فیلم‌ها وجود دارد. پس از فیلم اصلی قانونا بلوند، یک دنباله برای آن ساخته شد. علاوه بر این دنباله، یک نمایش تئاتر نیز از این فیلم الهام گرفته است.

فیلم قانونا بلوند باعث شد تا ریس ویترسپون به عنوان یک ستاره سینما شناخته می‌شود. این فیلم در سال 2001 میلادی روی پرده سینماها اکران شده است. پس از این فیلم، ریس ویترسپون موفق شده بود تا در فیلم‌های بسیار بزرگ دیگری نقش‌آفرینی نماید. با این حال، در سال‌های اخیر، طرفداران منتظر فیلم قانونا بلوند 3 هستند. طرفداران سال‌های زیادی است که منتظر این فیلم هستند و این فیلم، با تاخیرهای بسیار زیادی ناشی از ویروس کرونا مواجه شده است. این فیلم قرار بوده تا دو سال پیش اکران شود اما در نهایت، اکران آن به ماه مه سال جاری میلادی موکول شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان