خلاقیت های شیک و زیبا برای تزیین تخم مرغ با روبان

در صورت علاقمندی به تزیین تخم مرغ سفره هفت سین دعوت می کنیم تا با همراهی آرگا در این مطلب، ایده های متنوع و شیک برای این منظور را مشاهده نمایید و بهترین ایده را به سلیقه خود انتخاب نمایید.

خلاقیت های شیک و زیبا برای تزیین تخم مرغ با روبان

علاوه بر پرکاربرد و محبوب بودن تخم مرغ در هنر آشپزی، تخم مرغ می تواند در زمینه ی تزیینات نیز مورد استفاده قرار بگیرد. روبان نیز همچنین است که برای زیباسازی بکار گرفته می شود. از جمله ی آن تزیین تخم مرغ با روبان برای سفره ی هفت سین می باشد. این کار ساده که با بهره گیری از ایده و روش های متنوعی عملی می شود؛ می تواند شما را به هدف اصلی خود یعنی تزیینات سفره ی هفت سین و در نتیجه دیزاین منزل برساند.

تزیینات شیک و دلخواه تخم مرغ با روبان

ایده های زیبا و شیکی از تزیین تخم مرغ با روبان

حال و هوای عجیب و دلچسب آخرین ماه سال که افراد به دنبال خرید و تزیینات مختلف برای جشن عید نوروز هستند بسیار لذتبخش و به یاد ماندنی است. خانه تکانی ها و بازسازی ها و طراحی های جدید و همه مهم تر خرید سبزه و سمنو و تخم مرغ و … برای چیدمان سفره ی هفت سین از جمله اقدامات اصلی برای مهیا شدن برای عید نوروز می باشد. انواع تزیین تخم مرغ علاوه بر سفره ی هفت سین در تزیین سفره ی عقد نیز به کار گرفته می شود و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این کار اصلا سخت نیست و به راحتی امکان پذیر است. در ادامه برای آشنایی با ایده ها همراه آرگا باشید.

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  بلیط کیش

انواع ایده های منحصر به فرد دیزاین تخم مرغ با روبان

انواع خلاقیت در دیزاین تخم مرغ

برای تزیینات تخم مرغ می توان از انواع متریال و مواد مانند روبان، تور، مروارید، گل و برگ، و …. و یا حتی ترکیبی از اینها بهره برد. به عنوان مثال می توانید ابتدا رنگ آمیزی کرده، سپس با استفاده از روبان آن را دیزاین کنید. و یا از گل و روبان و یا روبان و مروارید برای دیزاین بهره ببرید. خلاقیت و هنر خود را به بهترین شکل ممکن برای این منظور بکار ببرید تا نتیجه ای دلخواه به دست آورید.

 به عنوان مثال ابتدا روی سطح تخم مرغ را با استفاده از رنگ دلخواه(می توانید از یک و یا چند رنگ نیز برای رنگ آمیزی بهره ببرید) رنگ بزنید. سپس با گواش طرح خود را نقش بزنید، طرح و یا نوشته انتخابی می تواند شامل ایموجی ها، تصویرها، و یا متن نوروزتان مبارک باشد. در نهایت رویانی را به دور آن پیچانده و شکل بدهید.

ابتدا بر روی تخم مرغ ها، روبانی به پهنای 0/5 سانتی متر بچسبانید، بعد با استفاده از گلبرگ هایی شیک و دلخواه آن را مزین نمایید. ایده ی دیگر این است که ابتدا سطح تخم مرغ را تماما با استفاده از روبان بپوشانید، سپس بر روی آن گل های ریز و برگ های کوچک و تزئینی را بچسبانید.

همچنین شما شما می توانید با استفاده از روبان گل هایی بسازید. سپس این گل های روبانی را بر روی تخم مرغ بچسبانید. نمونه های از این تزیینات و دیگر ایده های تزئینی را می توانید در ادامه این بخش مشاهده نمایید.

آشنایی با ایده های جالب تزیین تخم مرغ با روبان

انواع نمونه های منحصر به فرد دیزاین تخم مرغ با روبان

 

 

انواع نمونه های متفاوت دیزاین تخم مرغ با روبان

تزییات شیک تخم مرغ برای هفت سینایده های جذاب دیزاین تخم مرغ با روبان

تزیین تخم مرغ با استفاده از روبان و گل

انواع نمونه های جذاب تزیین تخم مرغ با روبان

تزیینات زیبای تخم مرغ با روبان

نمونه های ایده آل و خواستنی تزیین تخم مرغ با روبان

ایده های بینظیر دیزاین تخم مرغ با روبان

ایده های فوق العاده دیزاین تخم مرغ با روبان

انواع طرح های متفاوت تزیین تخم مرغ با روبان

تزیینات شیک و زیبای تخم مرغ با روبان

دیزاین تخم مرغ با روبان به شکل گل

تزیینات شیک تخم مرغ با روبان

تزیینات تخم مرغ با استفاده از روبان

ایده هایی خاص و منحصر به فرد از تزیین تخم مرغ با روبان

در این مطلب شما همراهان آرگایی با ایده هایی زیبا و منحصر به فرد از تزیین تخم مرغ با روبان آشنا نمودیم که هر یک از آن ها  می توانند برای چیدمان سفره هفت سین مناسب باشند. برای آشنایی بیشتر با دیگر تزیینات و چیدمان سفره هفت سین بر روی لینک آن کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان