۹ نکته استایل کردن انواع کت در فصل زمستان برای خانم ها

این روزها با سرد شدن هوا همه به فکر آن هستیم که چگونه می‌توان یک لباس گرم و در عین حال زیبا انتخاب کنیم. از طرفی لایه لایه پوشیدن چند لباس هم موجب می‌شود تا قدرت حرکت شما کمتر شود

9 نکته استایل کردن انواع کت در فصل زمستان برای خانم ها

این روزها با سرد شدن هوا همه به فکر آن هستیم که چگونه می‌توان یک لباس گرم و در عین حال زیبا انتخاب کنیم. از طرفی لایه لایه پوشیدن چند لباس هم موجب می‌شود تا قدرت حرکت شما کمتر شود اما باید به اندازه‌ای هم بپوشید که بدن شما گرم شده و  به راحتی بتوانید حرکت کنید. در پوشیدن چند لباس در زمستان آنچه اهمیت دارد ترکیب رنگ‌ها و استایل است. انتخاب نوع استایل مانند نوع بافت لباس کمک می‌کند تا تیپ شما خاص‌تر شود. ما در ادامه به چند نکته برای استایل انواع کت در زمستان برای خانم‌ها می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

  1. استفاده از یقه اسکی در زیر کت

یقه اسکی را شما می‌توانید در زیر هر لباسی استفاده کنید. این کار به گرم ماندن شما و شیک پوشی بیشتر شما کمک می‌کند. یقه اسکی یکی از لباس‌های پرکاربرد فصل زمستان است که در کنار کاربردی بودن به راحتی با دیگر لباس‌ها مانند کت و پالتو ست می‌شود. یقه اسکی‌های کشباف هم که ضخامت زیادی ندارند برای استفاده در زیر انواع کت چرم کاربرد دارند. در این زمینه شما می‌توانید به سراغ یک یقه اسکی و یک کت از برند مارال چرم بروید. لیست محصولات چرم مارال متنوع است و با وجود نمایندگی متعددی که دارد، برای خرید حضوری و آنلاین مناسب است. در صورت خرید اینترنتی از وب سایت دیجی استایل می‌توانید این محصولات را با قیمت مناسب‌تری در تخفیف‌های فصلی و جشنواره‌ها تهیه کنید.

  1. بوت بلند و کت

بوت‌های بلند یکی از انتخاب‌های همیشگی خانم‌ها است. بوت‌های بلند را می‌توانید با کت‌های زمستانی کوتاه ست کنید. برای این کار کت شما باید از قسمت بالای بوت شما بالاتر باشد. البته کت‌هایی که تا میانه ساق پا هم می‌رسند، استایل شما را پوشیده‌تر و خاص‌تر می‌کنند. بوت‌های زمستانی با پالتو می‌توانند شما را زیباتر و جذاب‌تر کنند.

  1. پالتو پاستلی

پالتوهای پاستلی می‌تواند به همراه یک شلوار مشکی و آنکل بوت تیپ شما را رنگارنگ کند. رنگ پاستلی و خنثی بهتر است با رنگ‌های دیگر ترکیب شود تا از حالت بی‌روح خارج شود. بهترین رنگ برای این منظور استفاده از یک شال گردن صورتی پررنگ است. شما همچنین می‌توانید به سراغ شومیز زنانه هم در زیر پالتو بروید. یک شومیز  مجلسی می‌تواند در انواع مدل جدید و جنس حریر، لمه یا نخی باشد. شما می‌توانید در زیر یک پالتو پاستلی از شومیز سفید گلدار بلند یا مشکی چهارخونه استفاده کنید.

  1. کت خز مصنوعی

کت‌های خز مصنوعی در عین ارزان بودن می‌توانند ظاهری گران قیمت داشته باشند و ظاهر غیر رسمی و ساده هر لباسی را رسمی جلوه دهند. استفاده از یک کت خز مصنوعی و یک تی شرت و شلوار ساده می‌تواند بسیار شیک و جذاب باشد.

  1. کت رنگ روشن

استفاده از رنگ‌های روشنی مانند زرد یا سبز چمنی هم برای انواع کت گزینه مناسبی است. شما با این کار و استفاده از رنگ‌های شاد می‌توانید روحیه خود را تازه کنید. پالتوهای رنگ روشن را می‌توان با بلوز و یا شلوار جین پوشید. همچنین شما می‌توانید از این پالتو در عروسی‌های زمستانی یا یک مهمانی شام استفاده کنید. تاثیر لباس های با رنگ روشن اثبات شده است و پیشنهاد می‌کنیم بیشتر از این رنگ‌ها استفاده کنید.

  1. پالتوهای آبشاری

پالتوهای آبشاری هم یکی از طرح‌های جدید پالتو و کت است که استایل شما را کلاسیک می‌کند. شما می‌توانید برای این نوع پالتوها از رنگ شتری استفاده کنید تا بتوانید آن را با تمام لباس‌های کمد خود تطبیق دهید. رنگ شتری به راحتی با هر رنگ و نوع لباسی ست می‌شود. پالتوی آبشاری با یک شلوار جذب و تی شرت ساده بسیار شیک خواهد شد.

  1. پالتوهای آزاد

گاهی اوقات در کنار پالتوهای تنگ و اندامی مدل‌های آزاد و گشاد هم می‌توانند زیبا باشند. استفاده از پالتوهای اندامی شاید برای شما محدودیت حرکتی ایجاد کند و نتوانید در زیر آنها لباس گرم و مناسبی بپوشید. در این حالت شما احساس سرمای بیشتری خواهید کرد. با توجه به اینکه لباس‌های تنگ دیگر مانند گذشته مد نیستند، بهتر است به سراغ پالتوهای گشاد و راحت بروید و بتوانید از زیر آنها از لباس گرم مانند بافت و یا کت ساده و دیگر لباس‌های زمستانی استفاده کنید. انتخاب لباس‌های اورسایز موجب می‌شود تا بتوانید بیشتر لباس‌های گرم بپوشید.

  1. کت بافت گرم

کت‌های بافت و  پشمی هم به گرم شدن بیشتر شما کمک کرده و بسیار استایل شما را خاص می‌کنند. این لباس‌ها گرم و نرم بوده و در زمستان استایل زمستانی زیبایی دارند. با توجه به اینکه استفاده از پوست و خز دیگر مد نیستند؛ این روزها می‌توانید به سراغ پشم مصنوعی بروید که ارزان‌تر و در عین حال گرم است. استفاده از کت بافت یا پشمی زیبایی و جذابیت فوق العاده‌ای به ظاهر شما می‌بخشد. برای زیر این کت‌ها می‌توانید از یک یقه اسکی یا یک لباس گرم بافت استفاده کنید.

  1. کت پلنگی

پالتوها و کت‌های پلنگی اخیرا تبدیل به یک ترند پرطرفدار شده‌اند. شما می‌توانید در زیر این کت‌های پلنگی یک لباس مشکی ساده بپوشید یا یک بلوز آستین بلند و شلوار جین مشکی استفاده کنید. معمولا لباس‌های پلنگی با موهای ساده و عینک آفتابی بسیار شیک خواهند شد.

نویسنده: وحیده امینی

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان