به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل، با هدف سنجش رضایتمندی بازنشستگان و ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری، بخشی با عنوان «طرح مشارکت الکترونیکی بازنشستگان» در قسمت «ارتباط با ذینفعان» درگاه sabasrm. ir و میز خدمت سایت اطلاعرسانی cspf. ir راهاندازی شده تا هر دو هفته یک بار خدمات مختلف صندوق را در معرض دیدگاه و سنجش بازنشستگان عزیز قرار دهد. به همین منظور و در گام نخست ارزیابی «خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری» شامل درگاه خدمات الکترونیک sabasrm، نرمافزار صبا اپ و مرکز پاسخگویی 2500 از 12 تا 22بهمن ماه در معرض ارائه نظرات و پیشنهادهای بازنشستگان قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، مراجعهکنندگان به این بخش میتوانند ضمن ارائه نظر خود در خصوص رضایتمندی از خدمات سه گانه مطرح شده در گام نخست، دیدگاه و پیشنهاد خود را نیز به صورت مکتوب ارائه کرده و در فرآیند اصلاح و بهبود طرحهای موجود مشارکت کنند. نمایش نتایج نظرسنجی انجام شده در همان صفحه، از جمله ویژگیهای طرح مشارکت الکترونیکی بازنشستگان کشوری در زمینه خدمات مختلف ارائه شده است. قرار است در گامهای بعدی سایر طرحها و خدمات صندوق از جمله طرحهای رفاهی، اطلاعرسانی و نشر اخبار، خدمات بیمهای نیز در معرض نظر و دیدگاه ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری یعنی بازنشستگان و وظیفهبگیران عزیز قرار گیرد.