نام جدید دایملر

نام جدید دایملر

دایملر هفته گذشته اعلام کرد که با تغییر نام خود از این به بعد با نام مرسدس-بنز فعالیت خواهد کرد. نامگذاری جدید بخشی از استراتژی شرکت برای افزایش قدرت مرسدس-بنز در رقابت با شرکت‌هایی نظیر تسلا است. با برنامه جدید، بخش خودروهای سنگین شرکت به طور مستقل و با نام “دایملر تراکز” فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

مرسدس-بنز و بخش خودروهای سنگین پیش از این در کنار هم بخشی از شرکت دایملر بودند. اولا کالنیوس، مدیر کارخانه آلمانی معتقد است که این دو کسب‌و‌کار کاملا با یکدیگر فرق دارند و اگر جدا از هم فعالیت کنند سریع‌تر می‌توانند به تغییرات گسترده صنعت خودرو واکنش نشان دهند.

شرکتی که اکنون با نام مرسدس-بنز فعالیت می‌کند، قدیمی‌ترین خودروساز جهان است. این شرکت از ترکیب دو کارخانه بنز و دایملر به وجود آمد که اولی در سال 1883 و دومی در سال 1890 تاسیس شده بودند.

مرسدس نام دختر یکی از نمایندگی‌های دایملر بود و دایملر در سال 1902 برای اولین بار از این نام در محصولاتش استفاده کرد. با ترکیب بنز و دایملر شرکتی به نام دایملر-بنز در سال 1926 تاسیس شد و تا سال 1998 با همین نام فعالیت کرد. در سال 1998 و پس از پیوستن دایملر-بنز به کارخانه آمریکایی کرایسلر، نام شرکت به دایملر-کرایسلر تغییر کرد. با شکست این شراکت و جدا شدن دو کارخانه در سال 2007 کارخانه نامش را به دایملر تغییر داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان