رکورد زمانی شارژ باتری‌های پورشه تایکان

راننده ماشین وین گردس بود که برای ثبت رکوردهایی مشابه مشهور است. سفر او پنج روز طول کشید و او برای شارژ از زیرساخت‌های موجود استفاده کرد. هزینه الکتریسیته برای شارژ ماشین نزدیک به ۷۷ دلار شد که بسیار کمتر از هزینه بنزین برای سفری مشابه است.

رکورد زمانی شارژ باتری‌های پورشه تایکان

پورشه برای نمایش توانایی مدل‌ الکتریکی‌اش، تایکان، فاصله نیویورک تا لس‌آنجلس را با دو و نیم ساعت توقف برای شارژ طی کرد. پیش از این، رکورد کمترین زمان توقف برای شارژ در این سفر حدود هفت ساعت بود که سال گذشته توسط کیا EV6 ثبت شد.

راننده ماشین وین گردس بود که برای ثبت رکوردهایی مشابه مشهور است. سفر او پنج روز طول کشید و او برای شارژ از زیرساخت‌های موجود استفاده کرد. هزینه الکتریسیته برای شارژ ماشین نزدیک به 77 دلار شد که بسیار کمتر از هزینه بنزین برای سفری مشابه است.

پورشه تایکان یکی از قوی‌ترین باتری‌های حال حاضر در بازار را دارد و می‌تواند با یک شارژر سریع تنها در 22 دقیقه باتری‌هایش را از شش درصد تا 86 درصد شارژ کند.

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها برای خرید ماشین‌های الکتریکی در آمریکا، زمان طولانی شارژ ماشین است. حرکت از ساحل شرقی به ساحل غربی، یکی از ایده‌هایی است که خودروسازان برای جلب اعتماد مردم به کار گرفته‌اند. انتظار می‌رود خودروسازان دیگر نظیر مرسدس-بنز به زودی برای شکستن این رکورد تلاش کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر