گلکسی S۲۲ Ultra سامسونگ معرفی شد

سامسونگ الکترونیکس امروز از گلکسی S۲۲ Ultra رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که ترکیبی از بهترین‌ قابلیت‌های دو سری از گوشی‌های سامسونگ (قدرت بی‌‌همتای سری Note و دوربین حرفه‌ای و عملکرد پیشرفته سری S) را در خود جای داده تا استاندارد جدیدی را برای گوشی‌های پرچمدار و ممتاز تعریف کند.

گلکسی S22 Ultra سامسونگ معرفی شد

برترین تجربه از سری گلکسی S

سامسونگ الکترونیکس امروز از گلکسی S22 Ultra رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که ترکیبی از بهترین‌ قابلیت‌های دو سری از گوشی‌های سامسونگ (قدرت بی‌‌همتای سری Note و دوربین حرفه‌ای و عملکرد پیشرفته سری S) را در خود جای داده تا استاندارد جدیدی را برای گوشی‌های پرچمدار و ممتاز تعریف کند.

گلکسی S22 Ultra با S Pen داخلی، قابلیت‌های پیشرفته عکاسی با امکان ضبط ویدئو باکیفیت در شب و عمر باتری آن که برای بیش از یک روز کافیست، قدرتمندترین گوشی Ultra به شمار می‌رود که سامسونگ تا به حال ساخته است.

تی‌ام رو، رئیس بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ گفت: «ما در سامسونگ همواره سعی می‌کنیم انتظارات خود را بالا ببریم تا سطح برترین دستگاه‌های‌مان بالاتر برود. گلکسی S22 Ultra از قابلیت‌های محبوب سری Note و جنبه‌های مشهور سری S استفاده کرده و آن‌ها را در یک تجربه موبایل بی‌همتا ترکیب می‌کند. این یک جهش رو به جلو برای تکنولوژی موبایل است که استاندار جدیدی را برای قابلیت‌های یک گوشی هوشمند مشخص خواهد کرد».

گلکسی S22 Ultra هر چیزی که در تجربه کار کردن با سری Note دوست داشتید، از قابلیت‌های خلاقانه و بهره‌وری گرفته تا قدرت و عملکرد و بخصوص S Pen معروف را در کنار هم گردآورده است. گلکسی S22 Ultra به جمع دستگاه‌های جدید سری S یعنی گلکسی S22 و گلکسی S22+ می‌پیوندد و همه قابلیت‌های آن دستگاه‌ها را به همراه قابلیت‌های جدیدی عرضه می‌کند تا بین سری‌های S و Note بهترین باشد.

قدرتمندترین گوشی سری S سامسونگ

S Pen داخلی که ویژگی مورد علاقه طرفداران سری Note است، برای اولین ‌بار در تاریخ وارد دستگاهی از سری S می‌شود و سریع‌ترین و حساس‌ترین S Pen است که تابحال ساخته‌ایم. شما می‌توانید با 70 درصد کاهش تاخیر در پاسخگویی، بر روی نمایشگر بزرگ S22 Ultra خود سریع‌تر بنویسید و طراحی کنید و با روش جدیدی با برنامه‌ها کار کنید.

S22 Ultra با همراهی S Pen به چیزی بیشتر از یک تلفن همراه تبدیل می‌شود. این گوشی میراث Note را در بر می‌گیرد و در عین حال راه‌های جدیدی را برای خلاقیت و انجام کارها باز می‌کند. و نتیجه آن تجربه موبایلی است که کسی تابحال نداشته است.

ترکیب ظریف لنزهای گوشی با بدنه و قاب فلزی زیبای گلکسی S22 Ultra، باعث ایجاد ظاهری مانند یک آینه شده که حسی کاملا متمایز از دیگر محصولات سامسونگ را به کاربر منتقل می‌کند. استفاده از شیشه‌ای لوکس با روکش غیربراق در کنار استفاده از زاویه‌های تند معروف در طراحی سری نوت باعث شده طراحی محصول جدید سامسونگ بسیار متمایز از محصولات قبلی شود. گلکسی S22 Ultra، که به اندازه زیباییش با دوام است، در چهار رنگ الهام گرفته از طبیعت، از جمله مشکی، سفید، سبز و زرشکی که رنگ جدیدی برای S22 Ultra است، عرضه می‌شود.

هر زمان از شب یا روز، عکس‌هایی چشمگیر بگیرید

با گلکسی S22 Ultra می‌توانید در هر شرایط زمانی و نوری، عکس‌هایی بگیرید که در همان لحظه قابل اشتراک‌گذاری هستند. فرقی ندارد که شب باشد یا روز؛ قابلیت پیشرفته تصویربرداری در شب که بر روی تمام دستگاه‌های خانواده‌ی S22 قابل دسترس است، به شما این امکان را می‌دهد که ویدئوهای واضح و شفافی را با هر دو دوربین پشت و جلو بگیرید. گلکسی S22 Ultra با یک سنسور پیکسل 2.4 میکرومتری ساخته شده که بزرگترین سنسور پیکسل سامسونگ است. این سنسور به لنزهای دوربین این توانایی را می‌دهد که نور و اطلاعات بیشتری را دریافت کرده تا نور و جزئیات ویدئوها را بهینه‌سازی کند. علاوه بر این، لنزهای پیشرفته فوق شفاف (Super Clear Glass) گلکسی S22 Ultra به شما کمک می‌کند حتی در شب هم بتوانید ویدئویی بدون لرزش و کاملا شفاف به ثبت رسانید. ضمن اینکه قاب‌بندی خودکار ویدئو تضمین می‌کند که دوربین شما دقیقا از چیزی که می‌خواهید فیلم بگیرد، چه تعداد سوژه‌ها یک نفر باشد و چه 10 نفر.

قابلیت زوم این گوشی شما را 100 برابر به نقطه موردنظر نزدیک‌تر می‌کند. پس گلکسی S22 Ultra فقط قدرتمندترین دوربین سامسونگ نیست بلکه هوشمندترین‌اش هم هست. حالت پرتره دوربین گلکسی S22 Ultra از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند تا هر عکسی که می‌گیرید را حرفه‌ای جلوه دهد. با قابلیت‌های قدرتمند و هوشمند دوربین S22 Ultra، سخت‌ترین قسمت کار را گوشی‌تان انجام می‌دهد تا همیشه بتوانید در هر نورپردازی تصاویر و ویدئوهای جذابی بگیرید.

مهم نیست که عکاس آماتور یا حرفه‌ای هستید، گلکسی S22 Ultra همه ابزاری که برای گرفتن یک عکس فوق‌العاده نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذارد. گلکسی S22 Ultra هم مثل گلکسی S22 و S22+، به شما امکان دسترسی انحصاری به برنامه Expert RAW می‌دهد. این برنامه دارای مجموعه جامعی از ابزارهای ویرایش درون دوربین است که تجربه‌ای شبیه به DSLR (دوربین دیجیتال حرفه‌ای) ارائه می‌دهد تا شما بتوانید از کنترل خلاقانه‌تری لذت ببرید. با قابلیت ذخیره عکس‌ها با فرمت RAW تا 16 بیت، می‌توانید با استفاده از داده‌های بیشتری که از تصاویر خود در اختیار دارید، کنترل بیشتری بر ویرایش آن‌ها داشته باشید. به کمک این قابلیت، دقیقا مثل یک دوربین DSLR می‌توانید تصاویر خود را با تنظیمات ISO و سرعت شاتر، روشن‌تر یا تیره‌تر کنید، تعادل نور سفید را تنظیم کنید تا تصویرتان گرم‌تر یا سردتر شود و یا به صورت دستی فوکوس را روی گزینه دلخواه‌تان بگذارید تا تصاویرتان همان گونه که می‌خواهید دیده شوند.

قدرت و عملکرد غیرقابل مهار

گلکسی S22 Ultra برای پربازده‌ترین روزهای کاری ساخته شده است. S22 Ultra بخشی از اولین سری گلکسی S است که به آخرین پردازنده 4 نانومتری مجهز شده که قدرت پردازش پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی سامسونگ را دارد. همچنین از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند که تا دو برابر سریعتر از Wi-Fi 6 است. و این یعنی چه در حال بازی باشید یا مشغول استریم و کار، می‌توانید از عملکرد بی‌رقیب گوشی در اجرای تمام برنامه‌های پر استفاده خود لذت ببرید. تمام این عملکردها با باتری قدرتمند گلکسی S22 Ultra کار می‌کنند که با یک بار شارژ کامل، بیش از یک روز کامل قابل استفاده است. S22 Ultra همچنین از شارژ فوق سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید پس از 10 دقیقه شارژ، بیش از 50 دقیقه ویدئو ضبط کنید. با قدرتی که همیشه شما را متصل نگه می‌دارد، کار کنید، بازی کنید، ویدیو تماشا کنید و خیلی کارهای دیگر انجام دهید.

چه در حال تماشای محتوای دیگران باشید یا تولید محتوای خودتان، صفحه نمایش مسحور کننده 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X گلکسی S22 Ultra با روشنایی 1750 نیت همه تصاویر و ویدئوها را با جزئیات خیره‌کننده و روشن‌تر از همیشه خواهید دید. به‌علاوه، فناوری Vision Booster به صفحه ‌نمایش گلکسی S22 Ultra امکان می‌دهد روشنایی را در طول روز به‌طور هوشمند تنظیم کند تا مطمئن شود که بهترین دید ممکن از محتوای خود را حتی در نور شدید خورشید خواهید داشت.

به عنوان بخشی از تعهد ما به ارائه بهترین عملکرد و تجربه تلفن همراه به کاربران، همه‌ گوشی‌های سری گلکسی S22 تا چهار نسل آینده به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید بروزرسانی خواهند شد. اکنون میلیون‌ها کاربر گلکسی می‌توانند از بالاترین سطح امنیت، بهره‌وری و سایر ویژگی‌های نوآورانه و هیجان‌انگیز برای مدت طولانی‌تری بهره ببرند. سامسونگ این ویژگی را در خط تولید محصولات گسترش خواهد داد تا اطمینان حاصل کند که شما در سراسر اکوسیستم گلکسی خود به طور کامل پشتیبانی می‌شوید.

 

امنیت قابل اعتماد

سری گلکسی S22 توسط پلتفرم امنیتی قدرتمند Knox Vault سامسونگ محافظت می‌شود. این پلتفرم شامل یک پردازنده و حافظه ایمن است که اطلاعات حساسی مانند رمزهای عبور، بیومتریک یا کلیدهای بلاک‌‌ چین را به طور کامل از سیستم عامل اصلی گوشی جدا می‌کند. داشبورد و نشانگر حریم خصوصی One UI، دانستن اینکه کدام برنامه‌ها به داده‌ها و دوربین شما دسترسی دارند را آسان‌تر می‌کند، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که به کدام برنامه اجازه دسترسی بدهید و به کدام یک ندهید. سری گلکسی S22 همچنین چندین ویژگی امنیتی جدید از جمله ریزمعماری ARM را معرفی می‌کند که از حملات سایبری که سیستم عامل و حافظه شما را هدف قرار می‌دهد، جلوگیری خواهد کرد.

به‌علاوه، سری گلکسی S22، سامسونگ Wallet را هم به شما عرضه می‌کند، تجربه‌ای یکپارچه، راحت و ایمن برای آسان‌تر کردن زندگی روزمره. سامسونگ Wallet، پرداخت دیجیتال، کارت هویت، کلیدها و مدیریت دارایی را در یک ابزار برای ساده‌تر کردن کارهای روزمره شما، از نشان دادن کارت دانشجویی گرفته تا جمع‌آوری اسناد سفر قبل از پرواز، ترکیب می‌کند.

اتصال به اکوسیستم گلکسی

در کنار سری جدید S22، سامسونگ سری جدیدی از تبلت‌ها و مجموعه‌ای از ویژگی‌های به روز شده را برای گلکسی Watch4 معرفی می‌کند تا کاربران گلکسی بتوانند در تمام جنبه‌های زندگی خود متصل باقی بمانند. سری گلکسی Tab S8 از جمله Tab S8، Tab S8+ و Tab S8 Ultra، که برای عصر جدیدی از اتصالات ساخته شده‌اند، همه‌کاره‌ترین سری تبلت‌های سامسونگ تا به حال است که برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر افرادی که کار می‌کنند، درس می‌خوانند، بازی می‌کنند و تولید می‌کنند، طراحی و ساخته شده است.

مشخصات گلکسی S22 Ultra :

 

گلکسی S22 Ultra
 

 

 

 

 

نمایشگر  

6.8 اینچ، Edge QHD+

Dynamic AMOLED 2X Display

نرخ تازه‌سازی فوق العاده 120 هرتز (1~120Hz)

سرعت تشخیص لمس 240 هرتز در حالت بازی

Vision Booster

Eye Comfort Shield

*اندازه نمایشگر گلکسی S22 در حالت مستطیل کامل 6.8 اینچ است. به دلیل وجود حفره دوربین، سطح قابل مشاهده کمتر از این مقادیر است.

 

*نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با Vision Booster در گلکسی S22 Ultra تاییدیه نمایش 100 درصد حجم رنگ موبایل در طیف رنگی DCI-P3 را از موسسه VDE آلمان دریافت کرده است. این تاییدیه تضمین می‌دهد که تصاویر شما بدون رنگ پریدگی یا رنگ‌های اشباع شده و غیرواقعی دیده شود. صرف نظر از سطوح مختلف روشنایی این نمایشگر می‌تواند به حداکثر روشنایی تا 1750 نیت دست یابد و کنتراست روشن‌ترین تا تاریک‌ترین نقاط تصاویر به میزان 3,000,000:1 ارتقا می‌یابد که تجربه‌ای فراگیر از گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد.

امنیت اثر انگشت اولتراسونیک
ابعاد و وزن

77.9 X 163.3 X 8.9mm

229 گرم

 

 

 

 

دوربین

12MP Ultra-Wide Camera

F2.2, FOV 120˚

 

108 MP Wide Camera

Dual Pixel AF, F1.8, FOV 85˚

 

10MP Telephoto Camera

3x Optical Zoom, F2.4, FOV 36˚

 

10MP Telephoto Camera

10x Optical Zoom, F4.9, FOV 11˚

 

40MP Front Camera

F2.2, FOV 80˚

100 برابر Space Zoom شامل زوم 10 برابری اپتیکال و زوم 10 برابری دیجیتال با فناوری هوش مصنوعی Super Resolution می‌شود. زوم بیشتر از 10 برابر ممکن است باعث اختلال در تصویر شود.
پردازنده پردازنده پیشرفته 4 نانومتری
بسته به بازار و اپراتور ممکن است تغییر کند.
 

 

حافظه

12GB + 1TB

12 + 512GB

12 + 256GB

8 + 128GB

حافظه واقعی قابل استفاده بسته به کشور، مدل، حجم فایل و فرمت آنها متفاوت است.

گزینه‌های حافظه بسته به کشور متفاوت است.

 

باتری

5000 میلی‌آمپر بر ساعت
بر اساس میانگین عمر باتری در شرایط استفاده معمولی. میانگین عملکرد مورد انتظار بر اساس استفاده معمولی. عمر واقعی باتری به عواملی مانند شبکه، ویژگی های انتخاب شده، فرکانس تماس‌ها، صدا، داده و سایر الگوهای استفاده از برنامه بستگی دارد.
 

 

 

 

 

 

شارژر

شارژر 45 وات سیمی

شارژر 15 وات بی‌سیم **

PowerShare بی‌سیم

سازگار با USB-IF

* شارژر دیواری به صورت جداگانه فروخته می شود. فقط از شارژرها و کابل های مورد تایید سامسونگ استفاده کنید. برای جلوگیری از آسیب یا خسارت به دستگاه خود، از باتری‌ها، شارژرها یا کابل های ناسازگار، فرسوده یا آسیب دیده استفاده نکنید. پشتیبانی از شارژ 45 واتی.
** محدود به گوشی‌های هوشمند سامسونگ یا برندهای دیگر با شارژ بی‌سیم Qi، مانند Galaxy S22، S22+، S22 Ultra، Z Fold3 5G، Z Flip3 5G، S21 FE 5G، S21 5G، S21+ 5G، S21 Ultra 5G، Z Fold2، Note20 , Note20 Ultra, S20 FE, S20, S20+, S20 Ultra, Z Flip, Note10, Note10+, S10e, S10, S10+, Fold, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge، S6 Active، S6 edge+، Note9، Note8، Note FE و Note5. فقط با برخی پوشیدنی‌های Samsung Galaxy مانند Galaxy Buds2، Buds Pro، Buds Live، Watch4، Watch4 Classic، Watch3، Watch Active2، Watch Active، Gear Sport، Gear S3، Galaxy Watch و Galaxy Buds در دسترس است. اگر توان باتری کمتر از 30 درصد باشد، Wireless PowerShare ممکن است کار نکند. ممکن است با لوازم جانبی خاص، کاورها، دستگاه‌های برند دیگر یا برخی از پوشیدنی‌های سامسونگ کار نکند. بسته به اپراتور شبکه ممکن است بر دریافت تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.
*** انجمن اجراکنندگان USB (USB-IF)در سال 1995 برای پشتیبانی و تسریع در پذیرش دستگاه‌های سازگار با USB در بازار و مصرف‌کنندگان تأسیس شد. شارژر فوق سریع Galaxy S22 Ultra تاییدیه مطابقت با استانداردهای USB را دریافت کرده است. این تاییدیه نشان می‌دهد که محصولات فوق بالاترین استانداردهای صنعت را دارند. این گواهی را می‌توانید در www.usb.org بیابید.
سیستم عامل اندروید 12

رابط کاربری One UI 4.1

 

 

 

شبکه و ارتباطات

5G, LTE, Wi-Fi 6E, Wi-Fi Direct Bluetooth® v 5.2

*استفاده از شبکه 5G به اتصال بهینه نیاز دارد که در بازارهای منتخب در دسترس است. برای اطلاع از دسترس بودن آن با اپراتور مخابراتی خود تماس بگیرید. سرعت دانلود و استریم بسته به شرکت ارائه دهنده محتوا، اتصال به سرور و سایر عوامل می‌تواند متفاوت باشد.

*در دسترس بودن مدل LTE بسته به کشور و شرکت مخابراتی متفاوت است. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

* در دسترس بودن شبکه Wi-Fi 6E ممکن است بسته به بازار، اپراتور شبکه و محیط کاربر متفاوت باشد. به اتصال بهینه نیاز دارد.

* باند فوق پهن (Ultra Wide Band) پشتیبانی می‌شود.

سنسورها شتاب سنج، فشارسنج، حسگر اثر انگشت، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور نور، سنسور مجاورت
ضد آب IP68
گلکسی S22 Ultra و S Pen دارای تاییدیه IP68 هستند. مطابق با استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب شیرین تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه مقاوم است. در صورت خیس شدن آن را خشک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان