درخشش لوستر های زیبا در دکوراسیون داخلی منزل

روشنایی و چراغ های تزیینی: لوستر ها یکی از قدیمی ترین وسایل نورپردازی هستند که با وجود تغییرات زیادی که در سبک های معماری و دکوراسیون رخ داده، همچنان بسیار پر طرفدار هستند و شما آنها را در هر نوع دکوراسیون داخلی می توانید ببینید

روشنایی و چراغ های تزیینی: لوستر ها یکی از قدیمی ترین وسایل نورپردازی هستند که با وجود تغییرات زیادی که در سبک های معماری و دکوراسیون رخ داده، همچنان بسیار پر طرفدار هستند و شما آنها را در هر نوع دکوراسیون داخلی می توانید ببینید. زرق و برق و زیبایی لوسترها بسیار پر رنگ است و به همین دلیل با وجودی که یکی از کاربردهای اصلی را در منزل ایفا می کنند (نورپردازی)، اما جنبه ی دکوری آنها نیز بسیار قوی است. بنابراین همانند دیگر عناصر دکوراسیون باید بسیار هوشمندانه آنها را انتخاب کرد.
در گذشته استفاده از لوسترها فقط به غذاخوری ها، سالن های بزرگ و راهرو های مجلل محدود می شد. اما امروزه ما این عناصر زیبا را در انواع طرح ها، شکل ها، رنگ ها و اندازه ها در فضاهای داخلی مختلف مثل اتاق خواب ها، حمام ها، آشپزخانه ها و حتی اتاق نوزاد می بینیم. با چیدانه همراه باشید تا حضور این لوسترهای درخشان را در هر گوشه و کنار خانه به شما نشان دهد...

یک راهرو الزاما نباید بزرگ و مجلل باشد تا بتواند یک لوستر را در خود جای دهد. مثلا حضور لوستر در این فضای ورودی متوسط، زیبایی دکوراسیون آن را دو چندان کرده است.

در این نمونه یک لوستر کوچک و ظریف دقیقا متناسب با فضای کوچک ورودی انتخاب شده است. می بینید که همیشه نیاز به فضاهای بزرگ و وسیع نیست، شما می توانید لذت را در فضاهای کوچک نیز تجربه کنید.

نشمین ها یکی از بهترین مکان ها برای لوستر ها هستند، مانند این لوستر کریستالی فاخر کلاسیک...

و این لوستر شمعی روستیک. به ترکیب لوستر، آباژورها، چراغ های دیوارکوب و نورافکن های کوچک دقت کنید. لوستر معمولا خودش به تنهایی برای تأمین نور یک فضا کافی است. اما با این وجود از نورهای موضعی و تأکیدی غافل نشوید.

مطلب پیشنهادی: لوستر های زیبا و درخشش دکوراسیون منزل

گاهی با یک تیر می توان دو هدف را زد، مانند این لوستر زیبا که هم روشنایی نشیمن و هم غذاخوری را در این خانه ی معاصر تأمین می کند. اگر شما هم به دنبال لوسترهای جذابی مانند این نمونه هستید، پیشنهاد می کنم حتما سری به بخش لوستر، آباژور و روشنایی ها بزنید.

جزیره ی آشپزخانه ها مکان های نسبتا جدیدی برای لوسترها هستند. آنها می توانند لوستر های برنز طلایی یا کریستال کلاسیک باشند...

یا این اثر فلزی معاصر...

یا این لوستر آهنی روستیک در ترکیب با کریستال...

یا این نمونه ی جدید که سایبان نمایشی را با قطرات کریستال ترکیب کرده است. جزیره های آشپزخانه وقتی به یک لوستر آراسته می شوند، بسیار جذاب تر می شوند.

لوسترها در اتاق های لباس نیز بسیار تأثیرگذار اند.

مطلب پیشنهادی: لوسترها و چراغ ها در طراحی دکوراسیون

اگر حمام تان از فضاهای خاص منزل تان است که هر کاری می کنید تا بیشتر بدرخشد، این نمونه را ببینید که چگونه لوستر حس شکوه و تجمل را به این وان مستقل افزوده است.

این لوستر در این فضای دوش ساده مانند تکه ای جواهر بر روی یک لباس مشکی است. برای داشتن چنین لوسترهایی بخش لوستر، آباژور و روشنایی ها که از زیرمجموعه های اهالی فن چیدانه هستند را از دست ندهید.

یک لوستر زیبا حتی می تواند به اتاق نوزاد شما درخشش لذت بخشی بدهد.

این لوستر می تواند به دختر کوچک شما حس پرنسس بودن را بدهد...

یا به دختر نوجوان شما حس بانویی با اصالت و فرهیخته بخشد. چیدانه قبلا 5 ایده ارزان برای دکوراسیون اتاق خواب دختران نوجوان را به شما پیشنهاد داده است.

یک لوستر مجلل کریستال، دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب را تکمیل می کند.

در این اتاق خواب معاصر، استفاده از چنین لوستری زیبایی اتاق را دو چندان می کند.

پس اگر شما هم لوستری دارید که در انبار منزل تان مشغول خاک خوردن است، چون نمی دانید آن را در کجا به کار ببرید یا اگر عاشق یکی از لوسترهای مغازه ی نزدیک منزل تان شده اید اما فکر می کنید در منزل تان استفاده ای ندارد، با دیدن این نمونه ها باید متوجه شده باشید که چقدر دست تان باز است و می توانید این لوسترهای زیبا را در هر جایی از دکوراسیون منزل تان جا بدهید. اهالی فن چیدانه نیز در بخش لوستر، آباژور و روشنایی ها محصولات متنوع و جذابی را به شما ارائه می دهند.

مطالب بیشتر:
انواع لامپ ها و روش های نورپردازی در دکوراسیون داخلی
ساخت چراغ های تزئینی زیبا با شیشه مربا
آویز هایی برای زیبایی آشپزخانه
لوستری به زیبایی رنگین‌کمان

منبع: Houzz ؛ مترجم: فاطمه افشاریان ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر