۷۵ مدل تزیین سفره هفت سین ۱۴۰۱

در این مطلب با انواع ایده ها برای چیدمان سفره هفت سین ۱۴۰۱ آشنا خواهید شد که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید هفت سینی خاص و جذاب را برای عید نوروز طراحی کنید.

75 مدل تزیین سفره هفت سین 1401

چیدن هفت سین برای عید نوروز از رسوم دیرینه ایرانیان می باشد و اغلب خانم ها با نزدیک شدن به سال 1401 به دنبال دیزاینی خاص و جذاب برای سفره هفت سین 1401 هستند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید تا با ایده های جدید برای دیزاین هفت سین آشنا شوید.

مدل های سفره هفت سین 1401

هر یک از اجزای هفت سین نماد چیز خاصی هستند و بهتر است شما در چیدمان هفت سین از اجزای اصلی نظیر سیب، سنجد، سماق، سرکه، سبزه، سیر، سکه و سمنو استفاده نمایید همچنین برخی از افراد نیز برای تزیین هفت سین از سنبل، تخم مرغ و … نیز استفاده می کنند.

سفره هفت سین در سال 1401

  •  چکاد بام
  •  بلیط کیش

مدل های هفت سین شیک و جدید

بعد از آماده کردن اجزای هفت سین بهتر است ظروف و سفره را آماده کنید. در صورتی که زمان کافی برای ساخت و تزیین ظروف هفت سین را دارید شما می توانید به کمک وسایل ارزان ظروف شیک و جذابی را بسازید و در صورتی که زمان کافی برای ساخت ظروف را ندارید می توانید ظروف هفت سین آماده ای را که در بازار به فروش می رسند خریداری نمایند. ظروف هفت سین را می توانید از بین جنس های مختلف سرامیکی، لعابی، سفالی، چوبی، استیل و … انتخاب نمایید.

انتخاب فضایی مناسب در سالن پذیرایی برای چیدن هفت سین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر سالن پذیرایی منزل شما دارای متراژی بزرگ است می توانید هفت سین را روی زمین بچینید همچنین در صورتی که سالن پذیرایی تان کوچک می باشد بهتر است هفت سین را روی میز، اپن و … بچینید.

توجه به رنگ ظروف، سفره هفت سین و رنگ سایر اجزای هفت سین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی و تناسب داشته باشند. اگر تمایل دارید سفره هفت سین مدرنی داشته باشید بهتر است جنس سفره را از بین جنس های ساتن یا حریر انتخاب نمایید همچنین بهتر است سفره هفت سین رنگ تند و روشنی داشته باشد. در صورتی که تمایل دارید هفت سین طرحی کلاسیک و سنتی داشته باشد بهتر است جنس سفره را از بین جنس های مخمل و ترمه با طرح بته جقه و … انتخاب نمایید.

چیدمان بی نظیر هفت سین سفره هفت سین مدرن و ساده طراحی خاص هفت سین چیدمان خاص هفت سین برای عید مدل چیدمان هفت سین مخصوص عید نوروز دیزاین خاص هفت سین هفت سین شیک و باکلاس هفت سین جذاب روی میز تزیینات زیبا هفت سین چیدمان هفت سین رنگی هفت سین جدید هفت سین شیک و ساده هفت سین جذاب هفت سین خاص هفت سین روی میز تزیین ساده و بی نظیر هفت سین تزیینات سفره هفت سین 1401 دیزاین هفت سین مخصوص عید نوروز هفت سین مخصوص عید نوروز هفت سین 1401 شیک و زیبا طراحی هفت سین برای عید مدل هفت سین کوچک هفت سین جذاب مدل سفره هفت سین 1401 لاکچری دیزاین شیک هفت سین هفت سین مدرن و شیک طراحی هفت سین زیبا مدل هفت سین مسی مدل هفت سین جدید مدل هفت سین زیبا مدل های سفره هفت سین 1401 نورپردازی هفت سین دیزاین هفت سین سفره هفت سین شیک و ساده

از تریین بیش از حد هفت سین خودداری نمایید همچنین بهتر است سفره هفت سین بیش از حد ساده و یکنواخت نباشد. برای تزیین سفره هفت سین کوچک یا بزرگ بهتر است از ایده دیگران نیز استفاده کنید و خودتان نیز کمی خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید هفت سینی با دیزاین شیک برای سال جدید داشته باشید.

برای تزیین هفت سین می توانید از تور رنگی یا تور سفید استفاده نمایید. در صورتی که هفت سین تان ساده می باشد بهتر است برای جذاب تر به نظر رسیدن آن از تور رنگی استفاده کنید. قرار دادن تخم مرغ های تزیین شده روی سفره هفت سین یکی دیگر از انواع ایده های جالب و خلاقانه می باشد. برای تزیین تنگ ماهی و سبزه نیز می توانید از روبان رنگی استفاده نمایید که در این صورت می توانید روبان را به شکل گل یا پاپیون درآورید.

قرار دادن میوه کاج سر سفره هفت سین جذابیت خاصی را به سفره می بخشد و شما می توانید میوه های کاج را به کمک اسپری رنگی، اکلیل، تور و … تزیین نمایید سپس آن ها را سر سفره هفت سین قرار دهید.

استفاده از عروسک عمو نوروز، مبارک و عروسک نماد سال برای تزیین هفت سین در بین افراد رواج دارد و در صورت تمایل شما می توانید سر سفره هفت سین آینه و شمعدان قرار دهید و اطراف هفت سین را به کمک ریسه ها یا شمع های تزیینی نورپردازی نمایید.

هفت سین شیک و جذاب نورپردازی هفت سین تزیین ساده هفت سین دیزاین سفره هفت سین سنتی 1401 مدل هفت سین مدرن هفت سین خاص و ساده هفت سین متفاوت مدل هفت سین روی میز هفت سین خیلی ساده هفت سین خاص هفت سین با تنگ هفت سین جذاب هفت سینی با تنگ شیشه ایهفت سین چوبی هفت سین با تنگ شیشه ای هفت سین جذاب و شیک هفت سین شیک و متفاوت هفت سین مدرن و امروزی دیزاین شیک و جذاب هفت سین هفت سین 1401 با دیزاین شیک و متفاوت سفره هفت سین 1401 با دیزاین بی نظیر و امروزی مدل هفت سین عید نوروز سفره هفت سین کوچک برای سل 1401 هفت سین مدل سفره هفت سین درختی 1401 هفت سینی درون سینی طراحی سفره هفت سین 1401 روی زمین نورپردازی سفره هفت سین 1401 هفت شیک با دیزاین بی نظیر و متفاوت مدل سفره هفت سین با طرح بی نظیر هفت سین سنتی هفت سین با رنگ سبز سفر ه هفت سین روی شومینه برای سال 1401 تزیینات هفت سین هفت سین سنتی و ساده روی میز هفت سین نوروزی  تزئین سفره هفت سین برای عید 1401هفت سین لاکچری 1401 دیزاین جذاب هفت سین

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع مدل های سفره هفت سین 1401 جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان