ماهان شبکه ایرانیان

۱۵ انیمه برای طرفداران انیمه Vinland Saga – بخش اول

کسانی که از یک داستان در مورد به بلوغ رسیدن با جنبه‌های تاریخی لذت می‌برند، پس حتما داستان تورفین را دوست خواهند داشت

15 انیمه برای طرفداران انیمه Vinland Saga – بخش اول

به هنگام عرضه انیمه حماسه وینلند (Vinland Saga)، بسیاری از طرفداران جذب آن شدند. این انیمه که یک داستان انتقام‌جویانه را به تصویر می‌کشد، محصولی از استودیو ویت است. تمام جنبه‌های این انیمه دوست‌داشتنی هستند و یکی از بهترین انیمه‌های جدید به شمار می‌رود.

کسانی که از یک داستان در مورد به بلوغ رسیدن با جنبه‌های تاریخی لذت می‌برند، پس حتما داستان تورفین را دوست خواهند داشت. در این انیمه، تورفین به دنبال آن است تا از کسی که مسئول کشتن پدرش بوده، انتقام بگیرد. انیمه «حماسه وینلند» دارای انیمیشن‌سازی عالی، سکانس‌های اکشن خارق‌العاده و داستان تاریخی عالی است. در ادامه همراه با ما باشید تا انیمه‌های مشابه به انیمه «حماسه وینلند» را به شما معرفی کنیم.

15- انیمه کسلوانیا

CASTLEVANIA (2017)

CASTLEVANIA (2017)

با اینکه کسلوانیا (Castlevania) یک انیمه واقعی به شمار نمی‌رود اما باید گفت که این اثر بر اساس یک بازی ویدیویی ژاپنی بسیار محبوب ساخته شده است. علاوه بر این، این انیمه دارای داستان‌سرایی ساده‌تری نسبت به انیمه «حماسه وینلند» است.

انیمه «کسلوانیا» در مورد یک داستان انتقام است و قهرمانان داستان سعی در جلوگیری از رخ دادن این انتقام دارند. اتفاقات این انیمه در قرن پانزدهم میلادی رخ می‌دهند و داستان دراکولا را بازگو می‌کند که به دنبال آن است تا کسانی را که همسرش را کشته‌اند، از بین ببرد. پخش این انیمه از سال 2017 میلادی شروع شده است.

14- انیمه ده دلاور

BRAVE 10 (2012)

BRAVE 10 (2012)

اتفاقات انیمه ده دلاور (Brave 10) در طی دوران کشورهای جنگ طلب چین یعنی بین سال‌های 475 و 221 پیش از میلاد رخ می‌دهد. همانند دیگر برنامه‌ها در این ژانر، این انیمه، جنگ و تراژدی را از یک دیدگاه متفاوت به تصویر می‌کشد. این داستان از دیدگاه یک ایگا نینجا به نام کیریگاکور روایت می‌شود.

کیریگاکور در سفری خودشناختی قرار دارد که یک خدمتکار معبد به نام ایسانامی را نجات می‌دهد که در حال فرار از معبد در حال سوختن خود است. این دو با لرد یوکیمورا ملاقت می‌کنند؛ کسی که به دنبال آن است تا برای تغییر مسیر تاریخ، ده جنگجو و دلاور را گردهم بیاورد. این گروه ده دلاور در سرتاسر چین باستان سفر می‌کنند تا عدالت را برقرار کنند.

13- انیمه گابلین کش

GOBLIN SLAYER (2016)

GOBLIN SLAYER (2016)

یک عنصر تاریخی در انیمه گابلین کش (Goblin Slayer) وجود دارد. اتفاقات این انیمه در اروپا رخ می‌دهد و دوره زمانی آن کاملا مشخص نیست. این انیمه، داستان مردی را روایت می‌کند که به دنبال آن است تا گابلین‌ها را بکشد.

خانواده این فرد توسط گروهی از گابلین‌ها کشته شده‌اند و حالا او به دنبال انتقام گرفتن است. او به همراه یک کشیش باتجربه، به سفری می‌روند و در طی سفر خود، هر گابلینی که پیدا می‌کنند را نابود می‌سازند.

12- انیمه برادران فضایی

SPACE BROTHERS (2012)

SPACE BROTHERS (2012)

انیمه برادران فضایی (Space Brothers) در مورد سیاره‌های دور دست یا گوندوم‌ها نیست. این دو شخصیت اصلی داستان، دارای زره‌های خاصی برای مبارزه با بیگانگان نیستند. در عوض، این انیمه، به درون تاریخی غوطه‌ور می‌شود که ممکن است در نهایت به حقیقت تبدیل شود.

انیمه «برادران فضایی» روی دو برادر به نام‌های موتا و هیبیتو تمرکز دارد که فکر می‌کنند که در کودکی خود، شاهد یک یواف‌او بوده‌اند. از همان زمان، هدف آن‌ها، تبدیل شدن به فضانورد بوده است. با این حال، همه چیز آن طور که برنامه‌ریزی کرده بودند، پیش نمی‌رود. هیبیتو به اهداف خود دست پیدا می‌کند اما موتا، در یک کارخانه خودروسازی مشغول به کار می‌شود. با این حال، یک فرصت به وجود می‌آید که این دو برادر را بار دیگر به هم می‌رساند. این انیمه در سال 2012 میلادی عرضه شده است.

11- انیمه شوارتزمارکن

SCHWARZESMARKEN (2016)

SCHWARZESMARKEN (2016)

انیمه شوارتزمارکن (Schwarzesmarken)، یک تاریخ متفاوت را به تصویر می‌کشد که ریشه در واقعیت دارند. اتفاقات این انیمه در اوایل دهه هشتاد میلادی در آلمان شرقی تحت حکومت کمونیست‌ها رخ می‌دهند. با اینکه آن‌ها در حال جنگ با غرب‌گراها هستند، باید با یک تهاجم بیگانه به منطقه خودشان مبارزه کنند.

این انیمه روی شخصی به نام تئودور ابرباخ تمرکز دارد که با استفاده از تکنولوژی‌ای که فراتر از استانداردهای دهه هشتاد میلادی است و به همراه تیم خودش، سعی دارند تا جلوی ویرانی‌های بیگانگان را به حداقل برسانند. این انیمه در سال 2016 میلادی پخش شده است.

10- انیمه ادویه و گرگ

SPICE AND WOLF (2008)

SPICE AND WOLF (2008)

انیمه ادویه و گرگ (Spice and Wolf)، یک انیمه تاریخی همانند انیمه «حماسه وینلند» است. این انیمه، داستان یک تاجر به نام کرفت لارنس را به تصویر می‌کشد. او به هنگام توقف در پاسلو، با یک الهه گرگ به نام هولو ملاقات می‌کند. هولو با کرفت یک معامله می‌کند؛ او در عوض کمک کردن به کرفت در معاملاتش، توسط او به خانه‌اش در شمالگان به نان یویتسو برده می‌شود.

این دو به همراه یکدیگر ماجراجویی‌شان را شروع می‌کنند و در مسیر خود، با چندین چالش اقتصادی و غیراقتصادی روبه‌رو می‌شوند. این انیمه، از بسیاری جهات شبیه به انیمه «حماسه وینلند» است. پخش این انیمه از سال 2008 میلادی شروع شده است.

9- انیمه کامویی طلایی

GOLDEN KAMUY (2018)

GOLDEN KAMUY (2018)

انیمه کامویی طلایی (Golden Kamuy)، یک انیمه دیگر است که عناصر داستانی آن ریشه در جنگ و بقاء دارند. این انیمه، داستان سوجیموتو را به تصویر می‌کشد. او یک کهنه‌سرباز جنگی است که در طی نبرد بین ژاپن و روسیه زندگی کرده است و لقب سوجیموتوی جاویدان را بدست آورده است.

اکنون، سوجیموتو در سفری برای پیدا کردن یک گنج است تا به همسر بیوه شده دوستش به نام توراجی کمک کند. او در طی سفر خود با مشکل روبه‌رو می‌شود تا اینکه توسط یک دختر آینو به نام آسیرپا از سرگردانی نجات پیدا می‌کند. در ادامه، رابطه و دوستی آن‌ها عمیق‌تر می‌شود. این انیمه، به خوبی و به شکلی دقیق، واقعیت‌های تاریخی فرهنگ آینو را به نمایش گذاشته است. از همین رو، می‌توان انیمه «کاموی طلایی» را یکی از دقیق‌ترین انیمه‌های تاریخ دانست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان