ماهان شبکه ایرانیان

۱۵ انیمه برای طرفداران انیمه Vinland Saga – بخش دوم

کسانی که از یک داستان در مورد به بلوغ رسیدن با جنبه‌های تاریخی لذت می‌برند، پس حتما داستان تورفین را دوست خواهند داشت

15 انیمه برای طرفداران انیمه Vinland Saga – بخش دوم

به هنگام عرضه انیمه حماسه وینلند (Vinland Saga)، بسیاری از طرفداران جذب آن شدند. این انیمه که یک داستان انتقام‌جویانه را به تصویر می‌کشد، محصولی از استودیو ویت است. تمام جنبه‌های این انیمه دوست‌داشتنی هستند و یکی از بهترین انیمه‌های جدید به شمار می‌رود.

کسانی که از یک داستان در مورد به بلوغ رسیدن با جنبه‌های تاریخی لذت می‌برند، پس حتما داستان تورفین را دوست خواهند داشت. در این انیمه، تورفین به دنبال آن است تا از کسی که مسئول کشتن پدرش بوده، انتقام بگیرد. انیمه «حماسه وینلند» دارای انیمیشن‌سازی عالی، سکانس‌های اکشن خارق‌العاده و داستان تاریخی عالی است. در ادامه همراه با ما باشید تا انیمه‌های مشابه به انیمه «حماسه وینلند» را به شما معرفی کنیم.

8- انیمه افسانه قهرمانی ارسلان

ARSLAN SENKI (2015)

ARSLAN SENKI (2015)

انیمه افسانه قهرمانی ارسلان (Arslan Senki)، داستان زندگی یک شاهزاده جوان به نام ارسلان را به تصویر می‌کشد. ژنرال مورد اعتماد پدرش، به او خیانت می‌کند و این شاهزاده مجبور می‌شود تا پا به فرار بگذارد. او به دنبال آن است تا حق تاج و تخت خود را بدست بیاورد و از همین رو، نیازمند آن است تا متحدانی پیدا کند.

در همین حین، باید دشمنان خارجی که به دنبال تصرف کشور هستند را شکست دهد. ارسلان در طی سفر خود، با یک ژنرال بسیار توانمند به نام داریون همراه می‌شود. انیمه «افسانه قهرمانی ارسلان»، موضوعاتی سیاسی، جنگی، فتنه و تاریخی فانتزی را به نمایش می‌گذارد و از این لحاظ، به دیگر انیمه‌های این فهرست شباهت دارد.

7- انیمه شمشیر جاودان

BLADE OF THE IMMORTAL (2008/2019)

BLADE OF THE IMMORTAL (2008/2019)

انیمه شمشیر جاودان (Blade of the Immortal)، در مورد یک سامورایی جاویدان به نام منجی است. او طلسم شده تا یک زندگی بی‌پایان و فناناپذیر داشته باشد. این طلسم نیز ناشی از کشتارهای بی‌رحمانه‌ای است که او در گذشته انجام داده است. تنها راهی که او می‌تواند این طلسم را از بین ببرد، این است که هزار نفر دیگر را نیز بکشد. با اینکه او اکنون تصمیم دارد تا زندگی خوبی داشته باشد اما برای بدست آوردن فناپذیری خودش، باید دست به کارهای بدی بزند.

منجی با یک دختر جوان آشنا می‌شود و به او قول می‌دهد تا انتقام قتل پدر و مادرش را بگیرد. او قصد دارد تا کسانی که در کشتن والدین این دختر دست داشته‌اند را بکشد. اوضاعی به سمتی پیش می‌رود که منجی درگیر یک مناقشه خونین می‌شود. این انیمه شباهت‌های زیادی به انیمه «حماسه وینلند» دارد. از لحاظ موضوعات تاریخی و داستانی انتقام‌جویانه، این دو انیمه شبیه به یکدیگر هستند.

6- انیمه دریفترز

DRIFTERS (2016)

DRIFTERS (2016)

انیمه دریفترز (Drifters)، یک انیمه درام و تاریخی است که داستان تویوهیسا شیمازو را دنبال می‌کند که در نبرد سکیگاهارا شجاعانه جنگیده است. زمانی که تویوهیسا در حال مردن است، متوجه می‌شود که در راهروی سفیدی در مقابل یک مرد غریبه قرار گرفته است که در پشت یک میز نشسته است. در ادامه، تویوهیسا از طریق یکی از درب‌ها به درون یک سرزمین جدی منتقل می‌شود.

او متوجه می‌شود که او یک دریفتر (ولگرد) و یک قهرمان جنگی فوت کرده است و مطمئنا، تنها دریفتر این مکان نیست. انیمه دریفترز، بسیار خشونت‌آمیز و بی‌رحمانه است. کاراکترهای این انیمه به خوبی توسعه یافته‌اند و شوخ طبعی و طنز قابل قبولی در آن وجود دارد.

5- انیمه یونا دختری از سپیده‌دم

YONA OF THE DAWN (2014)

YONA OF THE DAWN (2014)

انیمه یونا دختری از سپیده‌دم (Yona of the Dawn)، داستان زندگی شاهدخت یونا را به تصویر می‌کشد که سعی دارد تا تاج و تختی که مستحق آن است را بدست بیاورد. تاج و تخت به حق او توسط پسرعموی خیانتکارش به نام سو وان غصب شده است. در ابتدا، یونا یک شاهدخت لوس است که چندان در دنیای واقعی نبوده است. او به هنگام روبه‎‌رو شدن با دنیای واقعی، متوجه فقیری، گرسنگی و فسادی که در کشورش وجود دارد، می‌شود. یونا به همراه دوست کودکی خود به نام سون هاک، باید تاج و تخت‌اش را بدست بیاورد و در عین حال، پادشاهی‌اش را به شکوه و جلال برساند. این انیمه پر از انتقام‌های سیاسی، خیانت‎ها و نبردها است. علاوه بر این، موسیقی متن این انیمه واقعا خیره‌کننده و محسورکننده است.

4- انیمه پادشاهی

KINGDOM (2012)

KINGDOM (2012)

انیمه پادشاهی (Kingdom) همانند انیمه «حماسه وینلند»، داستانی از جنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد و بر اساس جنگ‌هایی از دوره کشورهای متخاصم چینی است. تفاوت اصلی این داستان این است که یک اژدهای خشمگین شهرها را سوزانده است. در میان این هرج و مرج و آشفتگی، پادشاهی‌ها شکل می‌گیرند و از بین می‌روند. جنگ را در نهایت پادشاهی شین برنده می‌شود.

3- انیمه برزرک

BERSERK (1997)

BERSERK (1997)

انیمه برزرک (Berserk)، این انیمه، داستان گاتس، شمشیرزن سیاه را دنبال می‌کند که در زیر دست پدر نانتی خود به نام گامبینو، آزار و اذیت‌های زیادی را تحمل کرده است. گاتس از زندگی گذشته خودش فرار می‌کند؛ رهبر یک گروه مزدور به نام گروه هاوک، او را کشف می‌کند. گاتس به این گروه می‌پیوندد و به فردی شکست‌ناپذیر تبدیل می‌شود.

در ادامه، رازهای تاریک و عطش رهبر گروه به نام گریفیت برای قدرت‌ آشکار می‌گردد. انیمه برزرک محصول سال 1997 است و سوالات وجودی زیادی را مطرح می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به انسانیت، هستی، جاه‌طلبی و عشق می‌پردازد.

2- انیمه حمله به تایتان

ATTACK ON TITAN (2013)

ATTACK ON TITAN (2013)

انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan)، ترکیبی از یک داستان فانتزی با صحنه‌های اکشن عالی است. داستان این انیمه، یک داستان بقاء در مقابل هیولاها را به تصویر می‌کشد؛ این هیولاها به نام تایتان هستند که بسیاری از بشریت را از بین برده‌اند. باقی‌مانده بشریت نیز در درون سه لایه دیوار زندگی می‌کنند. تایتان‌ها موفق به نفوذ به درون دیوارها می‌شوند و یک بازمانده به نام ارن به گروهی از سربازان برجسته می‌پیوندد تا جلوی پیش‌روی تایتان‌ها را بگیرند. انیمه «حمله به تایتان» و انیمه «حماسه وینلند»، به ما اهمیت بقاء و ترس از نابودی را یادآور می‌شوند.

1- انیمه رورونی کنشین

RUROUNI KENSHIN (1996)

RUROUNI KENSHIN (1996)

انیمه رورونی کنشین (Rurouni Kenshin)، داستان تاریخی یک آدمکش افسانه‌ای به نام باتوسای را روایت می‌کند که نقشی بسیار مهم در طی انقلاب ژاپن ایفا کرده است. با اینکه او بعدا ناپدید می‌شود اما نام او برای همیشه در قلب مردم ماندگار شده است. او اکنون به عنوان کنشین هیمورا زندگی می‌کند و به دنبال رستگاری است. داستان شخصیت اصلی این انیمه شبیه به داستان شخصیت تورفین در انیمه «حماسه وینلند» است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان