ماهان شبکه ایرانیان

بهترین انیمه‌های مشابه انیمه Avatar: The Last Airbender – بخش اول

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین انیمه‌ها مشابه «آواتار: آخرین بادافزار» را به شما معرفی کنیم.

بهترین انیمه‌های مشابه انیمه Avatar: The Last Airbender – بخش اول

تقریبا بیش از یک دهه از زمان پخش آخرین قسمت از انیمه آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender) گذشته است. از آن زمان، این انیمه همچنان جزو محبوب‌ترین انیمه‌ها به شمار می‌رود. بسیاری از طرفداران به دنبال آن هستند تا یک انیمه مشابه این انیمه برجسته پیدا و تماشا کنند.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین انیمه‌ها مشابه «آواتار: آخرین بادافزار» را به شما معرفی کنیم.

انیمه ناروتو

Naruto (2002)

Naruto (2002)

انیمه ناروتو (Naruto) در سال 2002 میلادی پخش شده است. افراد اندکی هستند که نام انیمه ناروتو را نشنیده‌اند. دو دنباله برای آن نیز تحت عنوان Naruto: Shippuden و Boruto: Naruto Next Generations ساخته شده است. مانگای ناروتو از دهه نود میلادی پخش شده بود. با اینکه این انیمه همانند انیمه «آواتار»، سفری حماسی در سراسر جهان را به تصویر نمی‌کشد، گروهی از کودکان متفاوت دارد که برای نجات جهان گردهم جمع شده‌اند. با اینکه این انیمه دقیقا شبیه به انیمه «آواتار» نیست، اما قهرمانان آن شباهت بسیاری به یکدیگر دارند.

انیمه RWBY

RWBY (2012)

RWBY (2012)

این انیمه یک انیمه سنتی به شمار نمی‌رود. این انیمه به جای ژاپن در کشور آمریکا تولید شده است. با این حال، این انیمه از غناصر فانتزی شناخته شده استفاده کرده است که از جمله این موارد می‌توان به سفر در سراسر جهان توسط گروهی از قهرمانان درست شبیه به انیمه «آواتار» اشاره کرد. در این انیمه، گروهی از نوجوانان وظیفه یافته‌اند تا جلوی کسانی که می‌خواهند از قدرتشان برای از بین بردن جهان استفاده کنند را بگیرند. بینندگان شباهت‌های زیادی را در مورد این داستان پیدا خواهند کرد هر چند، پیچش‌های تازه و کاراکترهای جدید، باعث شده تا این انیمه تازه و جذاب به نظر برسد. این انیمه به موضوعات همچون فقدان، مسئولیت‌پذیری و ترس می‌پردازد. این انیمه در سال 2012 میلادی پخش شده بود.

انیمه نوراگامی

Noragami (2014)

Noragami (2014)

اگر از قسمت‌های خنده‌دار و جالب انیمه «آواتار» لذت برده‌اید، پس حتما از انیمه نوراگامی (Noragami) محصول سال 2014 میلادی نیز لذت خواهید برد. در این انیمه، بینندگان شاهد یک خدای ولگرد به نام یاتو هستند که تلاش می‌کند تا بنده‌های بیشتری بدست بیاورد و به همین منظور، کارهای عجیبی انجام می‌دهد و در عین حال، با شمشیر خود با ارواح مبارزه می‌کند. از همین رو، طرفداران می‌توانند شاهد صحنه‌های مبارزه بسیار زیادی باشند. با این حال، نکته برجسته در مورد این انیمه، تمرکز آن روی فرهنگ و مذهب ژاپن است. اگر از تاثیرات و ویژگی‌های آسیایی در انیمه «آواتار» لذت بردید، پس حتما از این انیمه نیز استقبال خواهید کرد.

انیمه موریبوتو: نگهبان روح مقدس

Moributo: Guardian Of The Spirit (2007)

Moributo: Guardian Of The Spirit (2007)

انیمه موریبوتو: نگهبان روح مقدس (Moributo: Guardian Of The Spirit)، یک معضل اخلاقی جالب توجهی را به تصویر می‌کشد. اینکه آیا کشتن یک کودک در صورتی که باعث نجات یک کشور شود، درست است یا خیر؟ این کودک، یک شاهزاده است که نگهبان روح آب است و پدرش یعنی امپراتور فکر می‌کند که یک شیطان است و از همین رو، دستور قتل او را صادر می‌کند. خوشبختانه، مادر شاهزاده از یک جنگجو به نام بالسا درخواست می‌کند تا پسرش را نجات دهد. عناصر فانتزی و تاریخی باعث می‌شود تا این انیمه برای طرفداران انیمه «آواتار» انتخاب خوبی باشد.

انیمه دی گری من

D.Gray-Man (2006)

D.Gray-Man (2006)

انیمه دی گری من (D.Gray-Man)، یک ماجراجویی اکشن و خونین با شیاطین است. این انیمه، داستان یک جن‌گیر به نام الن والکر را دنبال می‌کند که وظیفه دارد تا برنامه‌های شیطانی و آخرالزمانی میلنیوم ارل را خنثی کند. خوشبختانه الن در این ماموریت خود تنها نیست و لاوی، کاندا و لنالی، او را همراهی می‌کنند. یکی از تم‌های اصلی این انیمه، تراژدی است که مطمئنا طرفداران انیمه «آواتار»، آن را جالب توجه خواهند دانست. این انیمه شامل صحنه‌های اکشن و طنز جالب توجهی است. قهرمانان انیمه پیچیده هستند و کاراکترها نواقص خود را دارند و بیننده‌ها می‌توانند به راحتی روی داستان‌های آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

انیمه یو یو هاکوشو

Yu Yu Hakusho (1992)

Yu Yu Hakusho (1992)

در انیمه یو یو هاکوشو (Yu Yu Hakusho)، شخصیت اصلی یوسوکه، زمانی که در حال نجات یک پسر جوان است، می‌میرد و وارد جهانی از ارواح و شیاطین می‌شود. ارواح به او پیشنهاد می‌دهند تا یک کاراگاه ارواح شود و از زمین در مقابل ارواح شیطانی محافظت کند. این انیمه در ابتدا یک ماجراجویی ساده است که در ادامه به یک داستان بالغانه و با عمق بسیار زیاد تبدیل می‌شود. این انیمه، یک انیمه بر محوریت نبرد است و دارای قسمت‌های کاراکتر محور زیادی است. کاراکترهای متنوعی در این انیمه وجود دارند که باعث خواهد شد که بینندگان تجربه مشابهی همانند انیمه «آواتار» داشته باشند.

انیمه گورن لاگان

Gurren Lagann (2007)

Gurren Lagann (2007)

انیمه گورن لاگان (Gurren Lagann)، دارای داستانی برجسته و در عین حال، مضحک است. جهان این انیمه همانند دنیای انیمه «آواتار»، به خوبی توسعه پیدا نکرده است. با این حال، این موضوع هیچ چیزی از جذابیت این انیمه کم نمی‌کند. در این انیمه، کاراکترها در داخل فضا و زمان سفر می‌کنند و از ارتباط احساسی و قدرت مبارزه استفاده می‌کنند. بینندگان به راحتی می‌توانند با این داستان و کاراکترها ارتباط برقرار کنند. داستان این انیمه به خوبی نوشته شده و توسعه یافته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان