بهترین انیمه‌های مشابه انیمه Avatar: The Last Airbender – بخش دوم

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین انیمه‌ها مشابه «آواتار: آخرین بادافزار» را به شما معرفی کنیم.

بهترین انیمه‌های مشابه انیمه Avatar: The Last Airbender – بخش دوم

تقریبا بیش از یک دهه از زمان پخش آخرین قسمت از انیمه آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender) گذشته است. از آن زمان، این انیمه همچنان جزو محبوب‌ترین انیمه‌ها به شمار می‌رود. بسیاری از طرفداران به دنبال آن هستند تا یک انیمه مشابه این انیمه برجسته پیدا و تماشا کنند.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین انیمه‌ها مشابه «آواتار: آخرین بادافزار» را به شما معرفی کنیم.

انیمه ماگی: هزارتوی جادو

Magi: The Labyrinth Of Magic (2012)

Magi: The Labyrinth Of Magic (2012)

اگر بینندگان از طرفداران سیستم‌های جادویی و قدرت‌های جادویی مانند هستند، پس حتما باید نگاهی به انیمه ماگی: هزارتوی جادو (Magi: The Labyrinth Of Magic) داشته باشند. این انیمه، ماجراجویی‌های علاءالدین، علی بابا و مورگیانا را دنبال می‌کند. این انیمه عمدتا بر اساس داستان‌هایی از هزار و یک شب است. این قهرمانان تنشه ماجراجویی و دیدن جهان هستند و در سرتاسر جهان به دنبال سیاه‌چال هستند و با فرهنگ‌ها و کاراکترهای متنوعی در مسیر خود روبه‌رو می‌شوند. این انیمه همانند انیمه «آواتار»، به مسائلی همچون دوستی و خانواده می‌پردازد.

انیمه هانتر x هانتر

Hunter X Hunter (2011)

Hunter X Hunter (2011)

انیمه هانتر x هانتر (Hunter X Hunter)، در مورد یک شخصیت جوان است که به همراه گروهی از دوستان خودش یک سفر ماجراجویی را شروع می‌کنند تا قوی‌تر شوند و رویاها و سرنوشت خود را تکمیل کنند. این انیمه، داستان گان دوازده ساله را دنبال می‌کند که قصد دارد تا یک هانتر شود. هانترها اساسا بی‌باک‌ترین افراد روی زمین هستند که تمام کارهای خطرناک انجام می‌دهند. گان مدام درس می‌گیرد و پیشرفت می‌کند تا با رقبای قدرتمندتری روبه‌رو شود. کاراکترها به خوبی توسعه داده شده‌اند و دارای توانایی منحصربه‌فردی هستند.

انیمه کیمیاگر تمام فلزی: برادری

Fullmetal Alchemist: Brotherhood (2009)

Fullmetal Alchemist: Brotherhood (2009)

انیمه کیمیاگر تمام فلزی: برادری (Fullmetal Alchemist: Brotherhood) از تمام جهات شبیه به انیمه «آواتار» است. داستان فیلم بسیار غنی است و به خوبی به نمایش در آمده است. کاراکترها قابل درک هستند و در طی داستان توسعه پیدا کرده‌اند. داستان دارای ترکیبی کمدی و اکشن است و موضوعات بالغانه در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. علاوه بر این، صحنه‌های مبارزه بسیار جالب توجه هستند.

این انیمه داستان دو برادر را دنبال می‌کند که پس از یک تلاش شکست خورده برای تغییر شکل، قسمت‌هایی از بدن خود را از دست دادند و به دنبال آن هستند تا بدن قبلی خود را بازپس بگیرند. آن‌ها در مسیر خود دوستانی پیدا می‌کنند و روی زندگی دیگران تاثیرگذار هستند.

انیمه هفت گناه کبیره

The Seven Deadly Sins (2014)

The Seven Deadly Sins (2014)

با اینکه انیمه هفت گناه کبیره (The Seven Deadly Sins) همانند دیگر انیمه‌ها، تلخ و ترسناک نیست اما دارای صحنه‌های اکشن برجسته و قدرت‌های جادویی جالب توجهی است. شخصیت اصلی این انیمه، ملیوداس است که رهبر یک گروه برجسته از قهرمانان است که به نام هفت گناه کبیره شناخته می‌شوند. آن‌ها در کنار یکدیگر هر گونه تهدیدی که پادشاهی لایونز را در خطر بیاندازد، مبارزه می‌کنند.

انیمه فری تیل

Fairy Tail (2009)

Fairy Tail (2009)

انیمه فری تیل (Fairy Tail) همانند انیمه «هفت گناه کبیره»، داستان خود را در یک پس‌زمینه شبه اروپایی و ماقبل صنعتی بازگو می‌کند. در این جهان، جادوگران انجمن‌هایی را تشکیل داده‌اند و انجمن فری تیل، قدرتمندترین انجمن در این سرزمین است. مطمئنا طرفداران انیمه «آواتار» از عناصر جادویی به کار رفته در این انیمه، لذت خواهند برد. علاوه بر این، حضور اژدها جذبه خاصی به این انیمه داده است.

انیمه نیروی آتش

Fire Force (2019)

Fire Force (2019)

انیمه نیروی آتش (Fire Force)، انیمه جالب توجهی برای طرفداران آتش‌افزارها در انیمه «آواتار» به شمار می‌رود. در داستان انیمه «نیروی آتش»، یک رویداد بسیار بزرگ تمام جهان را شعله‌ور ساخته بود. حالا بشریت توانسته تا خودش را بازسازی کند. اما مردم می‌توانند از قدرت آتش استفاده کنند تا با آن، شیاطینی که از این احتراق به وجود آمده‌اند را نابود کنند.

قهرمان داستان، شینرا کوساکابه است که می‌تواند خودش را با شعله‌های آتش به جلو حرکت بدهد و ضربه‌های سهمگینی وارد نماید. او به همراه چند نفر به دنبال هستند تا جلوی یک انجمن مخفی را بگیرند که سعی دارد تا جهان را بار دیگر به آتش بکشد.

انیمه زمانی که به عنوان یک اسلایم دوباره زاده شدم

That Time I Got Reincarnated As A Slime (2018)

That Time I Got Reincarnated As A Slime (2018)

انیمه زمانی که به عنوان یک اسلایم دوباره زاده شدم (That Time I Got Reincarnated As A Slime)، یک انیمه ایسکای جالب توجه است. یک تاجر معمولی به عنوان یک حباب ژله‌ای آبی دوباره زنده می‌شود؛ حبابی که دارای قدرت‌های جادویی است. او تصمیم می‌گیرد تا از این زندگی جدید خود برای خلق یک دنیای بهتر استفاده کند. نام این تاجر، ریمورو تمپست است که یک برنامه جاه‌طلبانه را شروع می‌کند تا تبعیض نژادی در این سرزمین را نابود کند و یک پادشاهی برابری و صلح ایجاد کند.

انیمه شیطان کش

Demon Slayer (2019)

Demon Slayer (2019)

بسیاری از طرفداران انیمه، نام انیمه شیطان کش (Demon Slayer) را شنیده‌اند. این انیمه، در دوران اولیه ژاپن مدرن رخ می‌دهد که در آن، شیاطین، شکارچیان شب هستند و شمشیرزن‌های ماهری به نام شیطان‌کش‌ها، این شیاطین را شکار می‌کنند.

تمام قدرت‌های جادویی جالب توجه و صحنه‌های مبارزه شمشیری را می‌تواند در این داستان مشاهده کرد. علاوه بر این، پس‌زمینه این انیمه بسیار شبیه به انیمه «آواتار» است. صحنه‌های مبارزه به خوبی خلق شده‌اند و تماشای این انیمه واقعا سرگرم‌کننده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر